Eclipse -94 vikoja

aukka

Klipsi
Liittynyt
8 Toukokuu 2010
Sijainti
Uusikaupunki
Morjesta.

Ajattelin tulla kysymään apua viisaammilta.

Elikkäs eclipseni on kiusannut minua jo kauan kaikilla moottoriin liittyvillää violla.

Ensinnäkin auto tuntuu todella tehottomalta läpi vuoden ei ole tallessa ne hevosvoimat joita siellä joskus olivat.

Toisena vikana autossa ei ole mitään vääntöä.

Kylmänä sillä ei voi lähteä risteyksistä ettei se sammu, koska nykii ja ei vain jaksa ellei kierrätä konetta.

Se on tehnyt muutaman kerran sellaisen ongelman niinkuin nyttenkin kun se on seissyt pari viikkoa, ei lähde käymään vaikka sahaisi mailman tappiin asti, mutta kun hinaa niin ensimmäisestä pyöräytyksestä kuin palmun alta!

Moottori vika valo palaa harvoin ja silloinkin vikakoodiksi nakutuksentunnistin.

Ja auto on siis -94 G1 eclipse 4g63 vaparilla.

Voiko vikana olla ruiskunboxi, ja mistä saan varmuuden asiasta.

Kannattaako vanha korjauttaa, vai uuden metsästykseen?

Auttakaa onnetonta :)
 
Vs: Eclipse -94 vikoja

Ja se nakutuksentunnistinhan on vaihdettu jos siitä antaa vikakoodia? Mulla ainakin hajos sellanen joskus -93 vuosmallin vapari eclipsestä. Ei kyllä voi enään edes muistaa miten oireili, mutta sitä näytti vikakoodiksi joten uutta laitettiin tilalle. Joku joka tietää paremmin niin arpokoot tarkemmin, ite lähtisin tuosta liikkeelle :)
 
Vs: Eclipse -94 vikoja

Midnight Walker sanoi
Ja se nakutuksentunnistinhan on vaihdettu jos siitä antaa vikakoodia? Mulla ainakin hajos sellanen joskus -93 vuosmallin vapari eclipsestä. Ei kyllä voi enään edes muistaa miten oireili, mutta sitä näytti vikakoodiksi joten uutta laitettiin tilalle. Joku joka tietää paremmin niin arpokoot tarkemmin, ite lähtisin tuosta liikkeelle :)

Ei ole vaihdettu, koska arvelin että se antaisi sen kokoajan jos on hajalla.

Jako on tarkistettu, mutta teen siihen jakopään nyt, niin voi samalla laittaa ainakin varman päälle ja tarkistaa.

PA puoli tarttee tarkastaa :)

Miten oireilee jos boxi hajalla ?
 
Vs: Eclipse -94 vikoja

Piti nyt tsekata löydänkö mistään miten mulla ilmeni se nakutuksentunnistimen hajoaminen. Tuolta dsmclubin puolelta löysin topicin: http://www.dsmclubfinland.com/foorumi/index.php?topic=1551.msg16890#msg16890 Näkyny siis muutaman kerran vikavalolla ja koodina antoi sen. Sekä ilmeisesti kulutus kasvanu kun käy varmaankin rikkaammalla varmuuden vuoksi tai jotain? Tosin noissahan on se perusjuttu aina että jos ecua ei ole tsekattu tai huollettu konkkien suhteen niin se kannattaa aina ensin tehdä. Omasta tuli se tehtyä silloin joskus aika alkuvaiheessa tuon auton omistamista.
 
Vs: Eclipse -94 vikoja

aukka sanoi
onko mitään käryä hintaluokasta, vai kannattaako ostaa ehjä ?

Ei mitään käryä eikä kokemusta kyseisestä paikasta. Yhteyttä sinne niin eiköhän sieltä kerrota :) Ei myöskään hajua ehjien markkinoista. Veikkaan että halvemmaksi tulee korjaaminen ja jos yleensäkin korjattavissa on niin kestääpähän sitte pitkään taas.
 
Takaisin
Ylös Bottom