Nyt on tällänen probleema että meikäläisen 94- Eclipse GS on tukkoinen, ei aina vastaa kaasuun ja tahtoo hyytyä. Eli siis joskus pelittää hyvin ja joskus sitten tekee tota että ei vaan tapahdu oikeastaan mitään kun painaa kaasua. :/ Monesti se tukkoisuus tapahtuu siinä 2000 kierroksen kohdalla 3000 kierrokseen asti.
Esimerkiksi eilen kun piti moottoritielle kiihdyttää, nelos vaihteella 2000 kohdalla hyytyi ja vauhti jäi siihen seittemäänkymppiin. Heitin vitos vaihdetta tiskiin ja sama homma, ei vastaa kaasuun ja jono autoja perässä. Sitten löin taas takasin nelos vaihteelle ja yhtäkkiä taas ottikin kierroksia ja alkoi toimimaan. Risteyksistäkin ärsyttävää lähteä liikkeelle kun auto ei tahdo liikkua mihinkään.
Ja tuntuu että tätä tapahtuu enemmän silloin kun moottori on kylmä, kunnolla lämmenneenä pelittää paremmin.
Ostin auton noin viikko sitten ja tähän mennessä olen öljyt ja öljynsuodattimen vaihtanut motor flushin kera, ja ilmansuodattimen. Tulpat vaihdan varmaankin tänään.
Esimerkiksi eilen kun piti moottoritielle kiihdyttää, nelos vaihteella 2000 kohdalla hyytyi ja vauhti jäi siihen seittemäänkymppiin. Heitin vitos vaihdetta tiskiin ja sama homma, ei vastaa kaasuun ja jono autoja perässä. Sitten löin taas takasin nelos vaihteelle ja yhtäkkiä taas ottikin kierroksia ja alkoi toimimaan. Risteyksistäkin ärsyttävää lähteä liikkeelle kun auto ei tahdo liikkua mihinkään.
Ja tuntuu että tätä tapahtuu enemmän silloin kun moottori on kylmä, kunnolla lämmenneenä pelittää paremmin.
Ostin auton noin viikko sitten ja tähän mennessä olen öljyt ja öljynsuodattimen vaihtanut motor flushin kera, ja ilmansuodattimen. Tulpat vaihdan varmaankin tänään.