eclipse92 vaihdenuppi

M

mitzu

Guest
onko joku vaihtanut nuppia vaihekeppiin se orkkis ku on niin pirun pitkä.näin yhessä autossa netis aikas hienon ja "metrin lyhemmän".
 
Joo minä vaihdoin, tosin siinä oli jo vaihdettu lyhyempi kun ostin mutta ajattelin ostaa hienomman joten nyt siinä tököttää Simoni Racingin lyhyt nuppi... On todella lyhyt vaihdeväli nyt...
 
tuskin se simoniracing nuppi niitä vaihdevälejä yhtään sen pienemmäks tekee ;D ;D
 
makezu sanoi
Joo minä vaihdoin, tosin siinä oli jo vaihdettu lyhyempi kun ostin mutta ajattelin ostaa hienomman joten nyt siinä tököttää Simoni Racingin lyhyt nuppi... On todella lyhyt vaihdeväli nyt...
mistä saa tilattua ja sit vielä onko kierteille ruuvattava??onko sul se vanha tallessa myy mulle jos on????
 
No lähinnä tarkoitin että kun se vaihde välittyy käteen lyhyemmän nupin kautta niin on lyhyempi liike minkä käsi joutuu tekemään ;D esim. www.kiiltovaunu.com
 
Eiköhän noi "erikois" nupit ole melkein kaikki ruuvikiinnitteisiä ::) Noitahan saa kierteellä kun ostaa jonkun normi sporttejen nuppeja, osa niistäkin ihan hienoja ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom