Eclipsen Vapaavirtaussuodatin

M

makezu

Guest
Niin olen nyt aikeissa ostaa Eclipseen K&N:n tai JR:n vapaavirtaus suodattimen, Niin mitenkä sen Öljyäminen pitää tehdä kun olen kuullut puhuttavan että Se ilmamäärämittari (vai mikä nyt olikaan) voi särkyä jos siihen pääsee rasvaa? Ja mitä muuta pitää ottaa huomioon kun vaihtaa vapaavirtaussuodattimeen?
 
K&N vapari on valmiiksi jo öljytty ;)
Vuoden päästä katsella itsellä tuota öljytystä. Mistä tilaa jne :p
 
Paljon muuten maksaa K&N vapaavirtaussuodin ja minkälainen eclipseen käy ku siin on se ilmamääräanturi hankalas paikas.
 
No JR:n suodatin löytyy täältä: www.jmtech.fi
Mutta kertokaas mistä saa K&N:n suodattimen ja paljonko maksaa? Tuoko mitään eroa kulkupuoleen? Entä imuääniin? Ja paljonko kustantaa?
 
Siis oletko suunnitellut kartiosuodatinta vai ihan orkkispaikkaan asennettavaa filtteriä?
 
makezu sanoi
Mutta kertokaas mistä saa K&N:n suodattimen ja paljonko maksaa? Tuoko mitään eroa kulkupuoleen? Entä imuääniin? Ja paljonko kustantaa?

saahan noita varmaan monesta muustakin paikasta mutta ainakin mopo-sport vantaalla myy niitä,niin kartiosuodattimii kuin myös niitä elementtejä mitkä tuupataan vaan sinne vakion tilalle suodatinkoteloon.

sellanen orkkixen tilalle tuleva elementti maxoi joitakin vuosii sitten 700 mk ja se puhdistus/uudelleen öljyämissetti oli 100mk.

kulkupuolessa ei perstuntumalla huomannu mitään eroo,paitsi talvella tuntu että vääntäis kenties hieman paremmin(tai sitten se tuntemus oli vaan ratin ja penkin välissä,kun ties että ulkona on suht viilee keli). tiiä sitten jos dynossa näkyis jonkunmoinen ero,tai sitten ei.

imuäänissä ei mainittavaa eroo
(em. tapauxessa käytössä oli -97 vapari-farkku,jossa ennestään 2" putki ja unichip)
 
En minä ainakaan löytänyt Mopo-Sportilta eclipseen sopivaa K&N:n suodatinta... Mistähän täältä netistä löytäs kun vaikka kuinka ettis niin en löydy... :mad:
 
Meneekö se vapaavirtaus suodatin suoraan 92 eclipseen vai pitääkö tehä jotaa muutoksii?Lähettäkää linkki mist voin saada sen.
 
Takaisin
Ylös Bottom