Eipä sovi vanteet...

  • Viestiketjun aloittaja Pekka_Perkele
  • Aloituspäivämäärä
P

Pekka_Perkele

Guest
Hankin 16" advati racingin vanteet.
Kävin euromasterilla ja ne laittoivat kumit vanteille, ja kun piti laittaa kiinni autoon niin tuli ongelma eteen..

Edessä on jarrulevyjen edessä olevassa mötikässä (eli se mötikkä mihin pyörät laitetaan kiinni :p) on neljä pulttia jotka pitävät mötikän kiinni. Orkkisvanteissa on niille kuopat, että vanne menee pohjaan asti kiinni.
Noissa aluissahan ei tietenkään kuoppia ole. Mikä eteen?
Euromasterin sälli ehdotti että voisi vaihtaa pultit uppomallisiin, mutta silloin pitäisi porata kannoille tilaa... Prkl.
En keksi mitään muutakaan tapaa saada kiekot kiinni. :|
Tuskin vanteiden vaihtokaan auta, kun eihän noita kuoppia ole missään vanteissa (?).. :(

Huokaus.
 
ne ruuvit voi ottaa pois ne pitää sitä levyä paikallaan kun pyörä on pois jos oikeen ymmärsin mitä tarkoitit ja toiseksi joissain vanteissa siis alu on sellaset kolot tai reijät et voi käydä sinunkin autoon ;)
 
Juu, ne ruuvit just.

Oletko varma että voi ottaa pois ilman että kaduttaa? ;D

Ja tiedän että joissakin vanteissa on kolot, mutta kun en oikein voi vaihtaa vanteita.. *köh*.. :p

Jos ne vaan vois poistaa, olis kaikki helvetin hienosti!

Kiitos
 
Juu, ne ruuvit just.

Oletko varma että voi ottaa pois ilman että kaduttaa?  ;D

Ja tiedän että joissakin vanteissa on kolot, mutta kun en oikein voi vaihtaa vanteita.. *köh*.. :p

Jos ne vaan vois poistaa, olis kaikki helvetin hienosti!

Kiitos

Tunnostais että ne renkaan pultit kyllä pitelevät sitä kiekkoa jo paikoillaan :D
 
:mad:Jos ostaessa tuli selväksi minkälaiseen autoon vanteet hankit ,niin anna myyjäliikkeen huoletia siitä että vanteet sopivat autoosi.Vanteita ei kannata mennä itse rustailemaan! :eek:
 
joissain autoissa on vaan kaks tai yks ruuvi mikä pitää levyä paikallaan sillonkun pyörä on pois ja toisissa on se ruuvi upotettu eikä siten haittaa minkälaiset vanteet laittaa mut olemme kavereiden kanssa ainakin otettu ruuvit pois jos on ollut haittaa eikä ole ollut mitään ongelmia ja sit toi liike mistä ostit vanteet on lain mukaan velvollinen ottamaan vanteet takas jos eivät sovi et silleen ;D
 
teetä levitys palat jossa on kolot niille pulteille. Riittääkö lokasuojissa reunat ja pyöräkotelossa tila?
 
teetä levitys palat jossa on kolot niille pulteille. Riittääkö lokasuojissa reunat ja pyöräkotelossa tila?


Ei riitä tila, ei.
Eli kyllä ne ruuvit pitää saada pois.

Ja vanteita en oikein voi vaihtaa, kun ne..oli.. .. *köhköh* .. .niin halvat. ;D
 
Ei riitä tila, ei.
Eli kyllä ne ruuvit pitää saada pois.

Ja vanteita en oikein voi vaihtaa, kun ne..oli.. .. *köhköh* .. .niin halvat.  ;D

Keneltä puuttuu tai on varastettu 16" advati racing vanteet Lancerin jaolla?











ps. ;D
 
jos ne ruuvien pois otto mietityttää niin tule näyttämään sitä sun kiesiä tuusulaan niin katsotaan et mistä kenkä puristaa et ei sit kaduta ;D ja onko niiden pois ottamisesta minkään laista haittaa tai vaaraa ;)
 
Hmmjaa.
Käytin autoani tuolla tallilla, ja siellä sitten mieteltiin ja kateltiin niitä muttereita.

Ne kyllä näyttävät siltä että ei pitäis pois ottaa noin vaan... Kelattiin sitten että porataan etuvanteisiin ne kolot itse, eihän se niin vaikeata voi olla. Mieluummin tyrää vanteet kun auton. :p

Kiitos Jonttu kutsusta, voi ollakkin että pitäis kävästä. ;D

Pitää katsoa. Milloinkas sulle Jonttu sopis ja missäpäin Tuusulan sityä asustelet?
 
poratkaa vaan ne vanteet niin ette saa niitä koskaan enää tasapainoon  :-/ eikä liike ota itse porattuja vanteita vaihdossa takaisin (kokemusta on joku oli porannut ostammini vanteisiin itse reiät 15":siin) ja mitenkä lie jos sattuu joku onnettomuus sen porauksen takia  :'(
 
poratkaa vaan ne vanteet niin ette saa niitä koskaan enää tasapainoon  :-/ eikä liike ota itse porattuja vanteita vaihdossa takaisin (kokemusta on joku oli porannut ostammini vanteisiin itse reiät 15":siin) ja mitenkä lie jos sattuu joku onnettomuus sen porauksen takia  :'(

kysehän olisi vain puolen sentin "kuopituksesta", jos tarkasti tekee, niin luulisi tasapainoituksen onnistuvan? En tiedä. :| Puhut reijistä, ei me vanteeseen reikiä tehtäis.
Ja miten noista koituisi onnettomuuksia? ???

Hmmm...hmmmmmmmm.... *kuolee liiallisesta hmmm:ityksestä*
 
ne pultit voi vaihtaa uppokantaisiin tai sit hioo rälläkällä ne kannat matalammaksi, 1.6 galantissa törmättiin samaan onkelmaan; hain sa-he:sta rst-uppokanta kuusiokoloruuvit ja niihin nyloc-mutterit takapuolelle, siinä laipassa on kyllä reilusti tilaa porata se kartio 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom