Eka evoIII kilvissä

Voi p**k**e! Tommonen ois ihan pakko saada :D. Paljonkohan ton laittaminen kilpiin maksaa ::)?

Onkohan muuten mahdollista käyttää tämän jo kilvissä olevan evon 3sen testituloksia, että ei itte tartteis testauttaa enää? :D

Edit: omia kirjoituksiaan voin muokata
 
AntiDrizztus sanoi
Voi p**k**e! Tommonen ois ihan pakko saada :D. Paljonkohan ton laittaminen kilpiin maksaa ::)?

Onkohan muuten mahdollista käyttää tämän jo kilvissä olevan evon 3sen testituloksia, että ei itte tartteis testauttaa enää?  :D

Edit: omia kirjoituksiaan voin muokata

Ei voi käyttää vertailuna tuon tuloksia, AKE vaatii yksilöidyn todistuksen autosta... Toistaiseksi kukaan testilaitos ei lähde kirjoittamaan vastaavuustodistusta
toisen tuloksilla. Tämä koskee siis vanhoja autoja joita ei ole tyyppihyväksytty suomeen.
 
Onko tästä jotain oikeaa lisätietoa eli tehtiinkö testejä vai oliko tuttu katsastusmies? ???

Ja missä testit tehtiin jos Suomessa ei kerran enää nelivetoautoa voi testata. Vai tehtiinkö ennen tulkinnan muutosta?
 
Testejä EI ole tehty.

Palaan lähipäivinä asiaan, kunhan saan tarkat tiedot... on selvityksen alla hetken ollut jo ;)
 
Onneksi on täällä foorumilla osaavaa porukkaa, että saadaan ensi käden tietoa :D. Mielestäni on aivan väärin, että tuo evo ei ole edes klubilaisen auto ;).
 
Keijo ei tiedä eikä pysty todistamaan, mutta keijosta tuntuu että tässä on käytetty jonkin näköistä vilunkia, ja mahdollisesti myös muutama kossupullo.

Voimakas tunne!, on keijolla nyt ;D :peukku
 
Tuon veropäätös on ilmeisesti annettu kesäkuussa 2006. Ensirekisteröinti 8/1995, 75 tkm ajokilometrit, verot 5660.80 euroa.

Lisätietoa odotellessa...
 
J. Puhakka sanoi
Keijo ei tiedä eikä pysty todistamaan, mutta keijosta tuntuu että tässä on käytetty jonkin näköistä vilunkia, ja mahdollisesti myös muutama kossupullo.

Voimakas tunne!, on keijolla nyt  ;D :peukku

:eek:fftopic  ;D Kummelipoikien Jackpot on näköjään nähty... :peukku
 
Verot ovat juurikin tuon auton *vahvistan*

Lisätietoja annan kunhan kerkeen olla yhteydessä..
 
Harri K sanoi
Verot ovat juurikin tuon auton *vahvistan*

Lisätietoja annan kunhan kerkeen olla yhteydessä..

Tätä odotan todella innolla! Allekirjoittaneella on ajatus miten tuon voisi saada kilpiin ilman massiivista testausta ja palan halusta kuulla onko tämä auto mennyt juuri kyseisellä tavalla leimasta läpi.
 
Nyt on tiedossa miten ne saa kilpiin ilman isompaa "kikkailua"... *faktaa on* :nykii

Varmaan eräs herra jossain vaiheessa laittaa infoa member osastoon :peukku
 
Kiinnostaa kyllä kovasti, on melkein käsi toisen merkkisen auton tilausnappulalla, mutta tämä juttu voi muuttaa suunnitelmia...
 
juurikin näin... omin silmin näin :peukku
pitää varmistella vielä tuo homma.
mutta eräs hopee evo3 on suomen kilvissä... ja suht hiljakoin jaapanista uitettu... ;D
 
Onkos kellään tietoa mikä tuontapainen auto "keulii"
uusimman GTI-Magazinen kiihdytyspäiviltä kertovassa
kuvassa ja kenen mahtaa olla (kerhossa?),samasta
autosta ei varmaankaan ole kysymys...? :)
 
samitsu sanoi
Onkos kellään tietoa mikä tuontapainen auto "keulii"
uusimman GTI-Magazinen kiihdytyspäiviltä kertovassa
kuvassa ja kenen mahtaa olla (kerhossa?),samasta
autosta ei varmaankaan ole kysymys...? :)
Kyseessä on varmaankin juuri tuo hopea EVO III josta JKorpela tossa yläpuolella mainitsi.
 
Se "EVO3" mikä GTI lehdessä oli niin ei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
 
JKorpela sanoi
zare sanoi
Jani T sanoi
ei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto

ja näitähän riittää ;D ;D

noup... tuo ks yksilö on ihan aito evo3... rattiä myöten aito japs evo3...
tällähetkellä muutos työ ohjauksen suhteen käynnissä..
Jos kyse on siitä "EVO III" mikä on uusimmassa GTi lehdessä niin siinä ainakin on ratti vasemmalla puolella ::)
 
Jos kyse on siitä "EVO III" mikä on uusimmassa GTi lehdessä niin siinä ainakin on ratti vasemmalla puolella ::)



Edelleen sen takia kun on tekniikanvaihto... ;)

Mut kohtapa voidaan sanoa kutpai tekniikanvaihdoille ::) ;D
 
JKorpela sanoi
zare sanoi
Jani T sanoi
ei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto

ja näitähän riittää ;D ;D

noup... tuo ks yksilö on ihan aito evo3...  rattiä myöten aito japs evo3...
tällähetkellä muutos työ ohjauksen suhteen käynnissä..

Niin no, hain tuolla postauksella vähän laajempaa skeneä liittyen näihin tekniikan vaihtoihin... siksi nuo hymiöt.
Ajatuksiahan ei vielä pysty liittämään näihin viesteihin, mutta kyllä toi edellinen viesti ainakin muutamalle aukesi... joten tavoite saavutettu osittain :). Kevennystä vaa, kevennystä vaa tuohon saumaan ;).
 
MetalMan_ sanoi
Jos kyse on siitä "EVO III" mikä on uusimmassa GTi lehdessä niin siinä ainakin on ratti vasemmalla puolella ::)



Edelleen sen takia kun on tekniikanvaihto... ;)

Mut kohtapa voidaan sanoa kutpai tekniikanvaihdoille ::) ;D
Nonii,johan selkesi. Mäkun luulin että JKorpela puhuu kans siitä samasta evosta.
 
samitsu sanoi
Onkos kellään tietoa mikä tuontapainen auto "keulii"
uusimman GTI-Magazinen kiihdytyspäiviltä kertovassa
kuvassa ja kenen mahtaa olla (kerhossa?),samasta
autosta ei varmaankaan ole kysymys...? :)

kukahan tolla olis "keulinu" ;)..eikä varmaan oo samasta autosta kysymys..
 
No siksi "keuliminen" oli lainausmerkeissä kun ei sitä
sentään ihan liene tapahtunut,kun katsoo kuvaa niin
ymmärtää kyllä mitä tarkoitin...!? :) Ja kiinnostaisi tietää
millaisia aitoja ja epäaitoja ajokkeja on liikenteessä tai
tulossa joskus,ketäpä ei Evot kiinnostaisi...!? :)
 
joo ei keulinut mut huomattavasti paljon parempi pito ku galantissa, olin nimittäin ite ratissa ;)..
 
kyseinen auto on evo3, ei ole minun vaan kaverini, koneen oon tohon tehny joten halusin kokeilla pikkasen lähtöjä...
autollahan ajetaan rallia ja sprinttiä, tosin kun on kilvissä niin voi tuolla liikenteessäkin kikkailla..
 
Ahtopaine:
JEp. Selasimpa rallikuvia ja löysin ko.rekkarilla varustettuna autonkin :)
Eli auto on vielä Ari L:n omistuksessa ?
 
Lisätietona senverta, että paperit ovat Japanista suoraan tulleet ja sisältivät Japanin päästöt,melun ja jarrut. Käännetty Japanista Englanniksi Saksassa.

Autoja on jo ainakin 2 Suomessa kilvissä.
Verot 4500-5500e.
Soitan vielä pari puhelua nyt autoja maahan "jobbaavalle" yritykselle (tuttu vakiokasvoille täällä vanhoilta ajoilta)
 
AntiDrizztus sanoi
Onneksi on täällä foorumilla osaavaa porukkaa, että saadaan ensi käden tietoa :D. Mielestäni on aivan väärin, että tuo evo ei ole edes klubilaisen auto ;).

taitaapa vaan olla klubilaisen auto!! mukava kuunnella mitä kaikki kirjotta meikän autosta ku eivät tiedä asiasta hevon vit****an!
 
m_yliaho sanoi
AntiDrizztus sanoi
Onneksi on täällä foorumilla osaavaa porukkaa, että saadaan ensi käden tietoa :D. Mielestäni on aivan väärin, että tuo evo ei ole edes klubilaisen auto  ;).

taitaapa vaan olla klubilaisen auto!! mukava kuunnella mitä kaikki kirjotta meikän autosta ku eivät tiedä asiasta hevon vit****an!

Hieno auto sulla! ,jos ajat autolla talvisin, niin mieti jääratapäiville tuloa! :driver
 
::) Saatan olla hiukan höperö, mut olen ymmärtänyt et tuolle EVOLLE ei suomessa ole vielä tyyppihyväksyntää. Miten sen siis kilpiin saa ??? Vai onko sille hyväksyntä!
 
Jarno sanoi
::) Saatan olla hiukan höperö, mut olen ymmärtänyt et tuolle EVOLLE ei suomessa ole vielä tyyppihyväksyntää. Miten sen siis kilpiin saa ??? Vai onko sille hyväksyntä!

Luet koko juttusarjan niin siellä sen selitin jo kertaalleen...
 
Harri K sanoi
Jarno sanoi
::) Saatan olla hiukan höperö, mut olen ymmärtänyt et tuolle EVOLLE ei suomessa ole vielä tyyppihyväksyntää. Miten sen siis kilpiin saa ??? Vai onko sille hyväksyntä!

Luet koko juttusarjan niin siellä sen selitin jo kertaalleen...

Foorumilla taitaa olla aika paljon juttua näistä Evojen tyyppihyväksyntäasioista muutenkin...
 
Takaisin
Ylös Bottom