Erillis-sarjoista kyselyä.

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Juu elikkä pitäs tohon lanceriin saada taakse erillis-sarja. Kyselisin teiltä viisaamilta ja enemmän kuulleita että mikä olis semmonen kohtuu hyvä erillissarja? Siis ei mitään huippuhifiä vaan joku perus sarja. Hintaluokkaa satasen paikkeilla. Omia suosituksiaan saa ja pitää kertoa. Asennus onnistuu kyllä, siinä ei mitään ja vahvistimena toimi Carpower WANTED-4/320. Tällä hetkellä ei ole autossa takana kaiuttimia laisinkaan. Subia ei ole ainakaan näillä näkymin tulossa. Ainoa ongelma on siis että mikä sarja? Niin ja edessä on Rainbowin joku vanhempi 6.5" 2-tie sarja. Siihen ainakin olen ollut tyytyväinen.

Kiitän jo nyt. ;D
 
Vs: Erillis-sarjoista kyselyä.

Noi Rainbowin sarjat on kyllä hyviä itse asensin juuri Rainbow SAX 265.20 erillissarjan eteen ja soi todella puhtaasti ja hyvin vaikka onkin vaan soittimen perässä suoraan kytkettynä! Hintaa tolla sarjalla oli 150€.
 
Vs: Erillis-sarjoista kyselyä.

Bazeeba sanoi
Juu elikkä pitäs tohon lanceriin saada taakse erillis-sarja. Kyselisin teiltä viisaamilta ja enemmän kuulleita että mikä olis semmonen kohtuu hyvä erillissarja? Siis ei mitään huippuhifiä vaan joku perus sarja. Hintaluokkaa satasen paikkeilla. Omia suosituksiaan saa ja pitää kertoa. Asennus onnistuu kyllä, siinä ei mitään ja vahvistimena toimi Carpower WANTED-4/320. Tällä hetkellä ei ole autossa takana kaiuttimia laisinkaan. Subia ei ole ainakaan näillä näkymin tulossa. Ainoa ongelma on siis että mikä sarja? Niin ja edessä on Rainbowin joku vanhempi 6.5" 2-tie sarja. Siihen ainakin olen ollut tyytyväinen.

Kiitän jo nyt. ;D

Rainbow SAX taikka CSX. hintaa 150 ja 110€ molemmat monikertaisia testivoittajia.
 
Vs: Erillis-sarjoista kyselyä.

Ju pitää nuita alkaa katteleen mutta taitaa mennä soitin ensin ostoslistalle. Lopetti JVC levyn soittamisen tykkänään..
 
Vs: Erillis-sarjoista kyselyä.

Vesku kun tuota CSX-sarjaa tuossa ylempänä ehdotteli, niin
löytyykö tuosta RainBowin tublamidi erillissarjasta kokemusta?
Kiehtois pikkuisen asennella tuollaiset etuoviin :p

http://www.hifikonex.fi/shop/products.php?p=675a50
 
Vs: Erillis-sarjoista kyselyä.

JiiÄm sanoi
Vesku kun tuota CSX-sarjaa tuossa ylempänä ehdotteli, niin
löytyykö tuosta RainBowin tublamidi erillissarjasta kokemusta?
Kiehtois pikkuisen asennella tuollaiset etuoviin :p

http://www.hifikonex.fi/shop/products.php?p=675a50

Kyllä on kokemusta tuostakin. Mielestäni huippu hyvä hintaisekseen.
Ite olen sellaisen asentanut ja sain soimaan ihan mallikkaasti.
 
Takaisin
Ylös Bottom