N
nijnorz
Guest
Morjens,
Onkohan kellään kolmos evossa dumppia asennettuna ja tyhjäkäynti kohdallaan
Eli mulla "pieniä" ongelmia ton kanssa.
Muokkautin huollon yhteydessä vakio dumpin uloshengittäväksi ja se käännettiin samalla (ST motors).
Ecuun on asennettu HKS EIDS, jota en saa millään hyviin säätöihin eli kun esim. liikennevaloihin tultaessa vaihtaa vapaalle/laittaa kytkimen pohjaan rundit tippuu johonkin ~200 rpm ja välillä jopa sammuu
Se siis käyttää kierrokset pohjalla nostaa takaisin noin 1000rpm ja taas 200 -> 1000 ja tämän jälkeen tasaantuu normaaliksi.
Alkaa hermot mennä kun on sitä pirun hks:n palikkaa säätänyt nyt pari päivää enemmän tai vähemmä huonoin tuloksin.
Jos tuon hks:n nippelin kytkee pois päältä alkaa "check engine" palaa ja käy todella paskasti.
Onko ainoa vaihtoehto siirtyä takaisin kierrättävään malliin vai onko tulle hks:n palikalle jotain parempaa korvaajaa?
kiitoksia jo etukäteen
Onkohan kellään kolmos evossa dumppia asennettuna ja tyhjäkäynti kohdallaan

Eli mulla "pieniä" ongelmia ton kanssa.
Muokkautin huollon yhteydessä vakio dumpin uloshengittäväksi ja se käännettiin samalla (ST motors).
Ecuun on asennettu HKS EIDS, jota en saa millään hyviin säätöihin eli kun esim. liikennevaloihin tultaessa vaihtaa vapaalle/laittaa kytkimen pohjaan rundit tippuu johonkin ~200 rpm ja välillä jopa sammuu

Se siis käyttää kierrokset pohjalla nostaa takaisin noin 1000rpm ja taas 200 -> 1000 ja tämän jälkeen tasaantuu normaaliksi.
Alkaa hermot mennä kun on sitä pirun hks:n palikkaa säätänyt nyt pari päivää enemmän tai vähemmä huonoin tuloksin.
Jos tuon hks:n nippelin kytkee pois päältä alkaa "check engine" palaa ja käy todella paskasti.
Onko ainoa vaihtoehto siirtyä takaisin kierrättävään malliin vai onko tulle hks:n palikalle jotain parempaa korvaajaa?
kiitoksia jo etukäteen
