Tuli hankittua tällainen ihan kokeilumielessä! Testataan Japanin poikien lupaukset! Kilometrejä on takana 150 000 ja auto siihen nähden näyttää ihan hyvältä. Vähän on tarroja liimailtu, täytyy toivoa, että maalipinnassa ei ole pysyviä jälkiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
nokonzok sanoiKiitoksia vaan kommenteista! Saas nähdä tosiaan mitä sieltä tulee. Grade 3.0 pitäisi olla joten ei sen ihan täydellinen kuulu ollakaan. Eipä ollut hintakaan ihan sieltä kovimmasta päästä
Blis sanoipaljokos tuommoselle lelulle jääpi hintaa?
nimim. jos sitte joskus
ast sanoiOnko tietoa mikä siitä tekee grade kolmosen? Monet 3.0:t ovat näyttäneet yleisilmeeltään rujommilta kuin tuo eli asiaan on varmaan joku yksittäinen syy? Tietysti luokittelukin jonkun verran vaihtelee huutokauppojen välillä jobbareista puhumattakaan.
Toivottavasti saadaan lisää julkista tietoa Evon rekisteröinnistä tämän avulla. Päästöjen osalta kannattanee kysellä VTT vertailupaperia jos et saa todistusta helpolla muualta.
nijnorz sanoiedit: puuttuuko tosta toi etulippa edestä vai onko toi mun joku jälkiasennus/lisävaruste?
zare sanoiNokonzokin evoluutio kulkee vastavirtaan vs. totuttu kehityskaari ;D.
Eiköhän äijä heitä itsekkin tuon 3:sen kilpiin ihan kokemuspohjalta ja yhdellä kädellä.
Onnea uudelle hankinnalle eukku
fftopic Eri ikäisiä Evoja alkaa näkymään kilvissä, jokos sama onnistuisi myös VR4 Galant / Legnum (96-) mallien kanssa?zare sanoiNokonzokin evoluutio kulkee vastavirtaan vs. totuttu kehityskaari ;D.
Eiköhän äijä heitä itsekkin tuon 3:sen kilpiin ihan kokemuspohjalta ja yhdellä kädellä.
kapsu sanoifftopic Eri ikäisiä Evoja alkaa näkymään kilvissä, jokos sama onnistuisi myös VR4 Galant / Legnum (96-) mallien kanssa?
zare sanoiNokonzokin evoluutio kulkee vastavirtaan vs. totuttu kehityskaari ;D.
Eiköhän äijä heitä itsekkin tuon 3:sen kilpiin ihan kokemuspohjalta ja yhdellä kädellä.
Onnea uudelle hankinnalle eukku
UITTO- sanoiKilvitäkkö mullekki jos tuon taxfreen joskus
Tässä on lista tosta luokittelusta:nokonzok sanoiEn tiedä mitään erityistä syytä miksi tuo on grade 3. Määritelmän mukaanhan grade 3 tarkoittaa, että autossa on korjausta vaativa kolhu tai naarmu. Käytännössä mun mielestä noi kuitenkin menee sillä tavalla aika fiilispohjalta, että asiallinen ei kolaroitu 12 vuotta vanha auto noilla kilometreillä on just grade 3 vaikka mitään kolhhua ei olisikaan. Tossa nyt ainakin noi tarrat laskee luokitusta. Grade 4 on jo selkesti lähes uutta vastaava ja 3.5 on lupa odottaa keskimääräistä parempaa.
Jani T sanoiTässä on lista tosta luokittelusta:
4.0 Small scratch, tiny dent, less than 100,000km
J. Puhakka sanoiJa kaikenmaailman aftermarket p*ska laskee (lähes) aina gradea (korisarja, jälkiasennuspenkit, mittarit, putkistot jne..), tosin sisustan gradeen vaikuttaa nuo mitä auton sisälle tulee, muut sitten ite tuohon "overaliin" Kaippa kai riippuu että onko muutokset "virallisia" vai ei.. (esim ralliart putkisto vs fujitsubo)
ja kolariautokin taitaa olla aina RA tms. vaikka ois miten hyvin korjattu
osku sanoiJahas, hyvä kun tuli. Onko se alusta tein flex? Niitä teiniä kun taitaa 3 laista säädettävää saada evoonki.
nokonzok sanoimiinukset:
-Etuspoileri naarmuilla ja repsottaa hieman toisesta reunasta
-Vasemmalla takana puskurissa isot naarmut
-Pienempiä naarmuja ympäri autoa (ei mitään pahoja kylläkään)
-Etumaskin verkot ja pyyhkijän varret aavistuksen ruosteessa (johtunee pitkästä odotuksesta satamassa)
-Katossa isoja ruostekukkia useampia. Vaativat toimenpiteitä lähitulevaisuudessa.
UITTO- sanoiGrade 3 vaiko 3.5?
ei nuo pahoilta vaikuta sinänsä, toi kattohan on ruostesuojaamaton ja nuo ruosteet tulee lähinnä nihin paikkoihin mihin on nuo tukirakenteet pistehitsattu??
ja pienet naarmut kertovat vain käytöstä.
Jos muuten ok peli on niin kovasti onnitteluja evon puolesta!
ast sanoi"Driving Master" on tietääkseni Superstreet eli halvin Tein jossa on säädettävät iskarit.
Onko niissä tolpissa erikseen säädettävä jousien preload (eli alalautanen) ja korkeus (eli tolpan alapäätä voi säätää jousesta riippumatta). Jos ei ole kuin jousen preload säätö ja sitä kautta tapahtuva korkeussäätö niin Superstreet on kyseessä.
Flex on "Control Master" ja Mono Flex "Sport Spec Winding Master"
Tuo on kyllä aika erikoista että eri auto kuin mitä väitettiin. Laitatko välittäjän nimen niin tietää välttää... Toivottavasti kuitenkin tuli käyttökelpoinen peli. Kai paperit sentään olivat siihen autoon mikä tuli?
nokonzok sanoiGrade 3, eli siinä mielessä ei mikään erityisen hyvä tavallaan kuulu ollakaan. Taidat tietää mistä puhut, koska ruostekukat menee kahdessa kohtaa katossa siistissä jonossa puolelta toiselle. Pari noista on lähes läpiruostunut, eli toimenpiteitä on tiedossa. Noi muut on ihan pikkujuttuja, jotka saa kuntoon ihan pienellä fiksauksella. Katto hieman kyllä huolettaa, minkälainen operaatio on tiedossa?
UITTO- sanoiMijnä noista mitään tiiä mut eskesin evoa kateltiin ja siinä menee myös niitä rantuja.
Ei kais siinä muuta auta kuin hiota koko katto läpi ja noi kukat vaikka hiekkapuhaltaa kevyesti sillain ettei ole ruosteita näkyvissä. sitte vaikkapa tinaa ne reijät täyteen ja sitte ruosteenestopohjamaali ja sitte filleri hionta ja maali. minkäs värinen tää olikaan??
(p.s. kato tuolta maalaamoprojektisivulta :)
*edit: katoin kuvat, väri selvä *
nokonzok sanoiNäinhän sitten tämäkin selvisi, eli Super Streetit ovat. Pikaisella kokeilulla tuntuvat erittäin hyviltä.
nokonzok sanoiPaperit oli tähän kyseiseen autoon, eli siinä mielessä ei ollut mitään ongelmia. Muutenkin olen varovaisen tyytyväinen, hiukan heikomman ulkokuoren vastapainoksi sai kuitenkin aimo annoksen "viriosaa". Mitään täydellistä autoahan tässä ei alunperinkään oltu
zouni87 sanoihttp://www.tradecarview.com/stock/detail.aspx?sid=325900 :nykii taitaa olla vieläkin myynnissä