Evo 3 konepeltiä ja spoileria vailla..

T

tommi

Guest
Kenelläkään tietoo mistä löytyis EVO 3 konepelti ja taka spoikka? Minkä korkusella kumilla mahtuu 17 tuumaset vanteet? itellä on nyt 15 vanteet ja 205/50 kumi rappaa vähän kaariin..
 
Re:lancer gti

clubin kautta saa lasikuitukopiota 90ekpl.
Rengastietoa kannattaa etsiä HAULLA.

ps. Se kuvaavampi otsikkokin olisi plussaa, löytyy esim haulla paremmin seuraavalle.
 
ah sori konepelti...

pari kk sitten oli yhteistilaus spoilerista tais olla joku 400-500e
 
En nyt tähän hätään löytänyt mitsun asennuskuvia. Ei ole vaikeahomma. Riippuu laitatko saranoilla vai sokilla.

Jos saranoilla niin
- Parit korotuspalat saranan kohtaan
- Jäykiste laminoinnit pellin taakse
- Tuulihaan koukun tekeminen ja kiinnittäminen peltiin.
- Pelleissä on kaks kerrosta gelgoattia kun ne kopiot on tehty jostain rallipelistä niin niissä näkyy ne mainostarrat -> hiomista jonkun verran.


Itselläni on pelti mutta se nojaa vielä taloa vasten tarvis kiinnitellä se tässä kesälomien aikana ja samalla korjata/maalata toi puskuri.



edit:

http://some.stuff.web1000.com/evo/Konepelti_2004/index.html
 
Pystyykös noita spoilereita tilaan muuten kuin yhteistilauksena. Aattelin vaan ku ite oon tilailemassa tossa parin kuukauden päästä, jos vaikka joku muukin olisi sillon tarvitsemassa. ;)
 
Kun liittyy klubiin niin sieltä aukee noi yhteistilaukset yms ei jaksa kirjotella kaikkia samoja lätinöitä uusiks kun ne löytyy muista paikoista. Eikös noista kuvista näy se jarruvalo kysymys...
 
eipä toi pelti kyl mun mielest kauheen hyvin istu, siis etureunasta..tulee etulokasuojista yli etuvalojen päälle..vai onkohan se ihan lopullisessa asennossa noissa asennuskuvissa?(esim. siinä missä lukee että istuu nätisti lampun kohdaltakin..?)
 
no ei taida meikäläisen autoon tulla tollasta peltiä jos ei paremmin saa passaamaan.. Ennemmin evo 7 skuuppi orkkis peltiin siit tulis varmaan aika MAGIA......
 
onks toi spoileri minkä laatunen? jotuuko sitä kuin paljo kittaileen ja muutenki fiksaileen? eiks tohon hintaan pitäs saada kunnon kamaa..
 
Lähinnä on naurattanut ne räpellykset kun sitä skooppia on laitettu siihen peltiin kiinni. Aaltoilee kuin mikä. Tosin eipä siinä mitään yllättäkää mut ;D

Toinen asia on että mitenkä saatte normi peltiin tuollaisen melki koko pellin pituisen kyhmyn, vakiopellissähän on tyyliin monttu. Noh enivei Itse räpellän kyllä tuosta perunapeltoaihiosta kittipakkeli kasan, saapahan sen vakiopellin takaisin kun noi ritilät alkaa kyllästyttään, kun kaikissa 190 mersuissa ja corolloissa on tuo evo tyylinen ilmanpoistoaukko.

Edit: Spoileri tais olla tyyliin laita vain maali + lakka, viisaammat kertokoon.
 
90e saaki olla modaamista kokonaisessa konepellissä jo aika paljo :)
siitä vaan testaamaan jokainen taitojaa ja miettimään miten sää/lämpötila vaikuttaa ISOON lasikuitupintaan ;D

ja lasikuituisen ja metallin liittäminen "scoopissa" on kanssa ongelma koska eri lämpöarvon omaavana hankalat sovittaa toisiinsa. Mutta onnistuu varmaa tietyillä nikseillä.
 
on pari tuttua jotka on ton evo 7 skuuppi projektin tehny ja on ollu kiitettävä lopputulos...... :) lomat alkaa niin pitää kehittää jotai projektia...
 
Enpä itse aio pitää skuuppipeltiä talvella kiinni, tuskin hyvää seuraa kun ajoviimassa lämpötila on kovalla pakkasella vielä paljon vähemmän kuin about -40 astetta, ja konehuone taas pukkaa lämpöä aika hyvin, voipi tulla sadan asteen ero helposti.

Ja en kyllä sitten tiedä tulisiko siitä minkäänlaista tuhoa, tuskin kenelläkään täällä omakohtaista kokemusta on...?
 
Illu sanoi
eipä toi pelti kyl mun mielest kauheen hyvin istu, siis etureunasta..tulee etulokasuojista yli etuvalojen päälle..vai onkohan se ihan lopullisessa asennossa noissa asennuskuvissa?(esim. siinä missä lukee että istuu nätisti lampun kohdaltakin..?)
Tuossahan on nyt kyseessä minun projekti ja kun siinä lukee että "istuu nätisti" niin se tarkoittaa lampun sisäreunaa ;)
Ja tuo "ulkonema" poistui kun se taivutettiin muotoon kuten myöhemmistä kuvista huomaa 8)
Tottahan se on että "töitä" siinä on mutta voittehan te käydä hakemassa alkuperäisen hintaa oli jotain
885€
+ ritilät jotain
250€/kpl
 
yks kaveri osti jostaa firmasta joka hommaa vissiinki japanista alumiinikonepeltejä(ainakin evo3) ja se makso jotain ~2000mk, tosin ilman ritilöitä..ja muutama vuosi sitten että en tiedä onko enää saatavilla..
 
Muutama vuosi sitten sai maahantuojan kauttakin evo3 pellin tuohon hintaa jos en väärin muista ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom