Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ast sanoiSäädetäänkö EVO:ssa ohjaustehostinta samalla signaalilla?
Zener-diodilla (ja mahdollisesti sarjavastuksella) saa rajoitettua signaalin max tietylle tasolle jos kyseessä on jännitesignaali. Taajuussignaalin kanssa on hankalampaa.
marko_h sanoiMullakin mittari loppuu 180 km/h vauhtiin mutta eiköhän se riitä ja toimiihan kierrolukumittari sen jälkeenkin, jos radalla ajaa kovempaa. Itse en tiedä, onko autossani rajoitin vai ei mutta se pitää selvittää ennen kuin radalle menee kokeilemaan.
Mistä tuon HKS:n palikan löytää ja tunnistaa siis jos sellainen autoon on laitettu?
AntiDrizztus sanoiVähän ot, mutta evo3sissa joita oon nähny on mittaristo 180 asti ja eikös japaniassa oo ihan km/ht? Meneekö mittari vaihtoon ja voiko siihen heittää vaikka gtin mittarin?
JKorpela sanoieikös se mittari ole ihan mekaaninen? ja voisi vaihtaa vaikka gti lancerin mittarin riittäis "asteikkokin"
vähän pitemmälle?
ja tuolla boxilla vain huijataan sitä anturin-ecun juttelua (reed kytkin mikälie) ???
UITTO- sanoiite oon miettiny tuota samaa juttua, mahtaakohan riittää että uusii koko johdon vaihelaatikolta mittarille ja siihen sitte gti:n mittarintausta paikkaan vai mitenkä tuo johto sieltä kiertelee?? sais edes katu-uskottavuutta jos ja kun evolla ajaa![]()
hmm... Hyvä pointti kylläAntiDrizztus sanoiJa ainahan sitä voi sanoo, että se on mailimittari.
osku sanoiEikö helpoin olisi vaihtaa mittaristo suomilancerista. Joutuu vissiin vähän sitä kohdistamaan. Itse ostaisin minesin lastun, jolla tuon limitterin saa pois. Samalla tuloo vähä lisää tehoakin![]()