EVO 4 öljynsuodatin motonetistä

Tonz@

New Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2014
Sijainti
Lpr
Haulla löysin aiheesta kysymyksen mutten vastausta, joten jos joku viittis mahollisimman äkkiä kertoa löytyykö motonetistä öljynsuodatinta evo neloseen, jos löytyy niin motonetin artikkelinumero olis plussaa. Kiitos!
 
Vs:

SanttuBoi sanoi
Kyllä se käy jos juuri se minkä kohdalla oli suluissa "myös evolution-mallit"
Ei nettisivulla ainakaa tollasta tekstiä lukenu. Myyjälle sanoin vaan et tolla MH348 numerolla öljynsuodatin, sitte se kysy onks mulla joku mazda tai ford probe ku näytti käyvän siihenki ;D
 
Vs: EVO 4 öljynsuodatin motonetistä

Käsittääkseni moni varaosaohjelma tuntee evo 8 suodattimen ja se kait käy näihin vanhempiinkin evot 4-6.
Itse olen kyllä käyttänyt orkkis suodatinta.
 
Vs:

Ainakin täällä paikallisessa katoin siitä hyllyssä olevasta luettelosta. Olikohan lancer vm2004 eteenpäin lukee evolution-mallit joka passaa näihin 4g63t koneisiin. Olikohan amc-tekele. Vuosimallin mukaan jos hakee ni tulee vääränmallinen, voin kokemuksesta kertoa :D ikävä huomata 80km päässä öljyt jo astiaan valutettuna :/
 
Vs: EVO 4 öljynsuodatin motonetistä

Itse käytän tota MD322508. Maksaa tiskiltä jotain 10e tai alle? Ainakin täällä rannikolla niitä on hyllyssä riittämiin. Tuo toinen mitsun oma kalliimpi onkin sitten päältä 20e.
 
Vs: EVO 4 öljynsuodatin motonetistä

cubeqtio sanoi
Itse käytän tota MD322508. Maksaa tiskiltä jotain 10e tai alle? Ainakin täällä rannikolla niitä on hyllyssä riittämiin. Tuo toinen mitsun oma kalliimpi onkin sitten päältä 20e.
Itekään en eclipseen laita kun mitsin oem, olisko 8€ asevelihintaan. Nelskussa oli suodattimen läpi menny 10cm pätkä öljypohjan silikonia..
 
Takaisin
Ylös Bottom