Evo 4:n sopivan akun mitat

  • Viestiketjun aloittaja akseliporakorpi
  • Aloituspäivämäärä
A

akseliporakorpi

Guest
Akun mittoja olisin vailla, oma on sen verta kaukana etten ite niitä nyt saa. Eli vakio evo 4 sopivan akun maksimimitat.
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Kun kukaan ei osaa vastata noin hankalaan kysymykseen niin koitetaan tälläistä:

Mahtuuko 232mm x 173mm x 225mm kokoinen akku helposti Evoon? Helpolla tarkoitan pientä modausta kuten sen muovin pois ottamista
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

260mmx170mmx200mm tällä hetkellä itellä ja muovi poistettu sekä tehty uusi kiinnitysrauta ja aftermarket suodatin. Ei kyllä hirveesti muistaakseni tilaa jäänyt ympärille. Nyt tosin akku jo kontissa.
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Toinen akku olisi sitten paljon matalampi mutta vähän pidempi: 242/175/190.
Pitänee sitten riskillä ostaa toi matala versio.
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Kyllähän noissa usein on muutama sentti tilaa tehtävissä joka suuntaan paitsi ei välttämättä konepellin suuntaan Ainakin telinettä kopsuttelemalla olen moneen autoon mahduttanut reilusti normaalia isomman akun.
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Mulla tehty Evo5 isompi akunpohja ja nyt optima kiinni,voin käydä illall mittaamassa jos on tarve
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

260mm x 180mm x 190mm sopii just ja just vitosen pellin alle
 

Liitetiedostot

  • DSC02202 (Small).JPG
    DSC02202 (Small).JPG
    64.6 KB · Lukukerrat 273
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Ostin sitten ton matalamman, eiköhän se sovi.

Minkäslaisia akunkenkiä olette + puolelle laittaneet kun siinä on se kierretanko ja lituskaliittimet. Kaikista johdot poikki ja kiinni akunkenkään vai joku oma modaus?
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

akseliporakorpi sanoi
Ostin sitten ton matalamman, eiköhän se sovi.

Minkäslaisia akunkenkiä olette + puolelle laittaneet kun siinä on se kierretanko ja lituskaliittimet. Kaikista johdot poikki ja kiinni akunkenkään vai joku oma modaus?

Vastaavia kuin vakio löytyy kyllä isompi napasiinkin. Ihan motonetista hain itse.
 
Vs: Evo 4:n sopivan akun mitat

Jahas, pitääpä käydä motonetissä kun seuraavan kerran Vaasaan eksyn.
 
Takaisin
Ylös Bottom