EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

tamu

Töttöröö :E?
Liittynyt
28 Marraskuu 2008
Sijainti
Vantaa
Eli eli, koitin tos ettiä mut en löytäny oikeen täydentävää vastausta hakemaani aiheeseen..

Minkä kokoset kaiuttimet on etuovissa ja takaovissa? Takahattuhyllyllä on 6.5x9.

Ja tarviiko tonne oviin laittaa jotkut korokepalat että ne saa mahtumaan sinne vai meneekö ihan omiin reikiin jotkut erkkasarjat? + kuinka korkeet ne uudet erkkasarjat saa olla ettei ota ovipahveihin kiinni ja että ne ovipahvit saa vielä takas?

Vähän saanu mitsun kajarit osumaa ku rätisee ja särisee ku mikäki hernehelistin.. :(

Kävin jo autostudiossa kysymässä mut ne ei osaa sanoo mitään.

Sitte vielä se että lähteekö noi ovipahvit helposti irti ja jos jollain olis kuvallista ohjetta miten saada ne irti helposti ja nopeesti ni olisin kiitollinen :)

Ihme säätöpostaus mut tulipahan varmaan kaikki mitä nyt alustavasti tarvii tietää.
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

Muistaakseni 170 tai 175 mm. 6.5" sopii myös. Etuovissa on aika hyvin tilaa eli magneetin koko ei ole heti vastassa. Itse en tarvinut DLS:n kaiuttimien kanssa mitään korotusrinkuloita. Jotain tosin pitäisi tehdä sille muovihäkkyrälle mihin kaiutin tulee kiinni jos haluaa hyvän äänenlaadun.

Onko takana vakiona tosiaan 6.5x9"? Nelosessa on saman kokoiset kuin edessäkin.
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

Takaovista en tiedä minkä kokoset siellä on mut mulla on ainaki takahattuhyllylä 6.5x9:t
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

CAPS listaa viitoseenkin joka paikkaan 16 cm kaiuttimet (käytännössä ovat isommat) eli joku on tehnyt hattuhyllyyn isommat reiät.

DLS:n perussarjan diskantti muuten upposi pienellä viilaamisella siististi etuoveen alkuperäisen tilalle.
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

ast sanoi
CAPS listaa viitoseenkin joka paikkaan 16 cm kaiuttimet (käytännössä ovat isommat) eli joku on tehnyt hattuhyllyyn isommat reiät.

DLS:n perussarjan diskantti muuten upposi pienellä viilaamisella siististi etuoveen alkuperäisen tilalle.

Sano ny toisille se mallikin. http://www.audiohellman.fi/sivut/dls-index.html
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

Delssin dikke on hieman iso.
Rainbow SAX sarjassa, on siro ja hyvin soiva diskantti, sen takia itse olen suosinut paljon tuota sarjaa.
 
Vs: EVO 5 Kaiuttimien kokoja?

osku sanoi
Sano ny toisille se mallikin. http://www.audiohellman.fi/sivut/dls-index.html

Mulla on Basic B6A. Jakosuotimet mahtuu ovi"pahvin" taakse kaksipuolisella teipillä kiinnitettynä.

Diskantti on ehkä millin liian iso alkuperäiseen reikään, pari minuuttia viilausta ja istuu hyvin.
 
Takaisin
Ylös Bottom