Asiasta löytyi joitain vanhempia threadejä mutta aika mennyt etiäpäin, varmaan tietoa siis löytyy.
Evo 7, 5 lovinen loota, kylmänä jäykkä mutta lämpimänä toimii suht hyvin normi ajossa. Brobleema on, että korkeammilla kierroksilla vaihtaessa meinaa rusahtaa, varsinkin 2-3... tullut ajettua siksi maltillisesti mutta kesällä voisi tuon laitella kuntoon. Myös pakki & 1 vaihde jäykkä menemään silmään. Auto täysin vakiokuntoinen ja sellaisena pidänkin.
Varsinainen kysymys:
-Synkrot: Oem vai jenkkien pronssiset vai synchrotechn carbon?
-Miten nuo muut osat... noissa overhaul paketeissa kun on vaikka mitä roinaa matkassa. Onko perimätietoa mitä näissä yleensä menee?
-Stefat tottakai... laakerit?
Evo 7, 5 lovinen loota, kylmänä jäykkä mutta lämpimänä toimii suht hyvin normi ajossa. Brobleema on, että korkeammilla kierroksilla vaihtaessa meinaa rusahtaa, varsinkin 2-3... tullut ajettua siksi maltillisesti mutta kesällä voisi tuon laitella kuntoon. Myös pakki & 1 vaihde jäykkä menemään silmään. Auto täysin vakiokuntoinen ja sellaisena pidänkin.
Varsinainen kysymys:
-Synkrot: Oem vai jenkkien pronssiset vai synchrotechn carbon?
-Miten nuo muut osat... noissa overhaul paketeissa kun on vaikka mitä roinaa matkassa. Onko perimätietoa mitä näissä yleensä menee?
-Stefat tottakai... laakerit?