evo 6 kytkin ongelmat

Vs: evo 6 kytkin ongelmat

Niko.s sanoi
Elikkäs vakio kytkin paloi. Pystyy ajamaan vain pintakaasulla. Onko sinttereistä kokemuksia? 455nm vääntöä.
Jostain muistelen täältä lukeneeeni että vakion pitäisi epävirallisesti kestää 550Nm. Itsellä alkoi 150tkm ajettu kykä luistella softan päivityksen jälkeen, ja tilalle otin orkkiksen jolla rullailtu nyt kuukauden verran sisältäen rataa ja reilumpaa runtua tielläkin. Vääntöjä mulla vajaa 500Nm.
 
Vs: evo 6 kytkin ongelmat

Ajotyyli vaikuttaa ratkaisevasti kytkimen kestoon.

Jos lähettelee paikaltaan niin vakio antautuu kyllä.

Mikäli on budjettia sijoittaa hyvään kytkimeen niin täällä on porukalla kokemusta single ja twinplate carbotecin kytkimistä. Kulumista ollut vähän ja hyvin käytettävä toisin kuin sintteri.
 
Vs: evo 6 kytkin ongelmat

Sintterillä kolmessa viikossa n. 4 tkm jokapäiväistä katuajoa ja ainakaan itse en havaitse siinä mitään ongelmallista.. Vaatii pienen totuttelun, riippuen siitä miten on muuten tottunut kytkintä käyttämään.

Asetelmana RalliArt ja 6-lapainen clutchnetin levy. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom