Evo 6 kytkinremontti

hillhouse

New Member
Liittynyt
8 Toukokuu 2013
Onko satakunnan alueella tekijämiehiä (tai naisia) jota kiinnostaisi tehdä kytkinremontti E6:een? itellä ei riitä taidot taikka aika tommosen suorittamiseen. Ja tietty kytkinpaketti ehdotuksia otetaan vastaan. Auto on suht vakio joten pärjää kyllä ihan perus asetelmalla?

Ja vielä sellanen kyssäri että miten prkl saan selville miksi ABS-valo palaa ja jos on esim anturi vika niin pystyykö kulman selvittään jotenkin vai tilaanko joka nurkkaan uuden ja sitten vaan toivotaan parasta? Olen tehnyt "tee-se-itse" vikakoodin luvun mutta valot vilkkuu samaan aikaan ilman minkään sortin järkeä.
 
Vs: Evo 6 kytkinremontti

Evoscan.illa pystyy katsomaan eri pyörien abs anturien nopeuksia,siitä näkee mikä on pimeänä.
Aika yleistä tuntuu olevan että on vain johto poikki sieltä suojakuoren sisältä,mutta itse anturi on ehjä.
Se johto on vaan jotain ihme hamppua,eli ei onnistu tinaamaan.
 
Vs: Evo 6 kytkinremontti

Vois kiinnostaa tehdä sopivaa korvausta vastaan. Jos ei ole kiire, tässä on pari viikkoa aika lailla ohjelmaa täys. Porissa, laita YV jos kiinnostaapi :)
 
Vs: Evo 6 kytkinremontti

Maestro sanoi
Vois kiinnostaa tehdä sopivaa korvausta vastaan. Jos ei ole kiire, tässä on pari viikkoa aika lailla ohjelmaa täys. Porissa, laita YV jos kiinnostaapi :)

Jos tuut Maestroo moikkaa niin mä voin ottaa läppärin mukaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom