Evo 9 peilien kehykset

ewopower

Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Eli ongelmana on ne muoviosat jotka ovat peilin alla ja se J-paneeli joka on kehyksen jatkeena. Osat ovat maalaamatonta muovia ja muuttaneet värinsä lähelle harmaanmustaa :(

Toki tiedän että ne saa/saisi puhtaaksi ja mustaksi jollain muovivärin palauttajalla mutta ajattelin vähän pysyvämpää ratkaisua. Lähinnä hakusessa hiilikuituiset ( tai edes jäljitelmät) näiden tilalle. J-paneelin olen löytänyt netistä mutta se peilin kehys on ongelma. Onko jollain tietoa mistä löytyis vai pitäiskö mokomat maaluuttaa automaalarilla?
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

Peli hommaan ei ole varmaankaan muuta vaihtoehtoa kuin tuo maalaus tai sit kokonaan vaihto erilaisiin.
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

-JP- sanoi
Peli hommaan ei ole varmaankaan muuta vaihtoehtoa kuin tuo maalaus tai sit kokonaan vaihto erilaisiin.

Kuuntelin essonpaarissa parran pärinää ja epäilivät ettei maali pysy kehyksessä ilmavirtauksen aiheuttaman värinän takia. Itse olen kylläkin eri mieltä: Maali pysyy esim. puskureissa/ spoilereissa vaikka värinää/ tällejä niissä käsittääkseni riittää. Kunnon tartuntamaali alle ja sillä selvä. Mielipiteitä?

Edit: thuuninki peilit ei oikein iske. Puuttuu sähkösäätöä/ lämmitystä ja liian "siviilistä" poikkeava näkymä taakse /ulkonäkö
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

ewopower sanoi
Kuuntelin essonpaarissa parran pärinää ja epäilivät ettei maali pysy kehyksessä ilmavirtauksen aiheuttaman värinän takia.

Sano heimoveljille : Ugh ! Olette väärässä.


Mitähän värinöitä on äijillä ollut... ? Oliko keskustelu käyty lähellä loppukuuta ?
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

-JP- sanoi
Sano heimoveljille : Ugh ! Olette väärässä.


Mitähän värinöitä on äijillä ollut... ? Oliko keskustelu käyty lähellä loppukuuta ?

;D Hitto mitä juttuja Essolla...
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

En viittiny alottaa uutta, niin kysytään täällä. Miten Evo 9:in peili puretaan, kun itse peili(koko systeemi) on jo käsissä. Eli itse peiliosa pitäs saada pois maalausta varten...
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

Peke sanoi
En viittiny alottaa uutta, niin kysytään täällä. Miten Evo 9:in peili puretaan, kun itse peili(koko systeemi) on jo käsissä. Eli itse peiliosa pitäs saada pois maalausta varten...

Luulisin :

Vedä irti se sieltä nivelestä. Sen saa painamalla takas... ehkä.

Miks ei voi teipata ?
 
Vs: Evo 9 peilien kehykset

Mitä teipata ku uusi väri tulee KOKO autoon... ::) 8) Laitan projektipuolelle tarinaa kunhan saan uusiakin kuvia...
Ei saatu peiliosaa irti enkä ole löytänyt ohjeitakaan mistään. Ei viittis rikkoa mitään. :(
 
Takaisin
Ylös Bottom