Joo tosiaan tuossa hommailin Evo 3 pari kuukautta takaperin. Ihan näpsäkkä vehje ollut, mutta jonkin verran ollut sellaista pientä, mutta häiritsevää vikaa.
Tosiaan tuossa on ohjaus swapattu oikealta vasemmalle ja jouduttiin sitten huonon swappityön ansiosta remppa hommiin. Hammastangon pannat oli revenny irti tuli pellistä. Siinä samalla vaihdettiin katin tilalle suora putki ja kaskummaa, katin johdon päätä ei löydy mistään? Purettiin kaikki edestä pois ja ei löydy mitään, tosin suorasta putkesta lähtee johto, sekä katista, mutta mitä se auttaa jos ei ole mitään mihin liittää. Autossa on seosmittari joka toimii heikonlaisesti. Heijailee välillä pirusti, välillä taas toimii ihan OK.
Vaikuttaako tää lambdan puuttuminen kuinka paljon koneen käyntiin, huom ei omaan korvaan. Vaan Ecun korvaan? Tyhjäkäynti on tasainen, automaattiryyppy toimii, ilmamassamittarikin oli kunnossa. Ja mistä näistä Evo 3 löytyy se Ecu? Löytyykö se sieltä puhallinmoottorin luonta? (Omassa tapauksessa se löytyy auton oikealta puolelta) Tosin en ole japsievossa istunut, niin en osaa sanoa onko puhallinmoottori muka kuskin alla, ahtaalta vaikuttas..
Sitte vielä lisäks kun en vastausta meinannu löytää täältä niin mitä ne jakopään tasapainoakselit edes on ja mitä vaikutusta niillä on?
Omasta autosta ne on poistettu, ja auto käy kyllä hyvin, mutta kun otat räväkän kiihdytyksen tuonne 0-160km/h niin alkaa isoilla vaihteilla 3/4 "resonoimaan", eli kova tärinä ja "väpätys" kuulumaan konehuoneesta jostakin, auto ei itsessään tärise, mutta tuntuis et ite auton kone tärisin todella rivakkaalla tahdilla kun kyse on vain korkeista kierroksista. Tosin voihan se olla konepeltikin, MUTTA mitä itse veikkaatte?
Ja miks nuo tp-akselit edes poistetaan...?
Tosiaan tuossa on ohjaus swapattu oikealta vasemmalle ja jouduttiin sitten huonon swappityön ansiosta remppa hommiin. Hammastangon pannat oli revenny irti tuli pellistä. Siinä samalla vaihdettiin katin tilalle suora putki ja kaskummaa, katin johdon päätä ei löydy mistään? Purettiin kaikki edestä pois ja ei löydy mitään, tosin suorasta putkesta lähtee johto, sekä katista, mutta mitä se auttaa jos ei ole mitään mihin liittää. Autossa on seosmittari joka toimii heikonlaisesti. Heijailee välillä pirusti, välillä taas toimii ihan OK.
Vaikuttaako tää lambdan puuttuminen kuinka paljon koneen käyntiin, huom ei omaan korvaan. Vaan Ecun korvaan? Tyhjäkäynti on tasainen, automaattiryyppy toimii, ilmamassamittarikin oli kunnossa. Ja mistä näistä Evo 3 löytyy se Ecu? Löytyykö se sieltä puhallinmoottorin luonta? (Omassa tapauksessa se löytyy auton oikealta puolelta) Tosin en ole japsievossa istunut, niin en osaa sanoa onko puhallinmoottori muka kuskin alla, ahtaalta vaikuttas..

Sitte vielä lisäks kun en vastausta meinannu löytää täältä niin mitä ne jakopään tasapainoakselit edes on ja mitä vaikutusta niillä on?
Omasta autosta ne on poistettu, ja auto käy kyllä hyvin, mutta kun otat räväkän kiihdytyksen tuonne 0-160km/h niin alkaa isoilla vaihteilla 3/4 "resonoimaan", eli kova tärinä ja "väpätys" kuulumaan konehuoneesta jostakin, auto ei itsessään tärise, mutta tuntuis et ite auton kone tärisin todella rivakkaalla tahdilla kun kyse on vain korkeista kierroksista. Tosin voihan se olla konepeltikin, MUTTA mitä itse veikkaatte?
Ja miks nuo tp-akselit edes poistetaan...?