Vs: Evo III Rs ja Gsr erot?
Harri K sanoi
Ai sen saa määrättyy jo päättyneisiin kauppoihin et se sisältää rahdin Suomee..ok.
Aina oppii uutta (tosin empä ole noita enää seurannut Japanin pään hintoja ;D )
Huutokaupat tehdään aina jeneinä, (ilman rahtia) joten siksi siitä jää jeneinä myyntihinta muistiin, se että itse yleensä huutaa rahdin kanssa, on asia erikseen.
Ja jos päättyneet hinnat on JENEINÄ, niin onko se nyt iso homma lisätä hintoihin rahtia automaattisesti kun ne on yleisesti tiedossa.
(samaa listaa jos tarkastelee jeneinä, näkee pelkän auton osuudet)
Toiset paikat nyt vaan erottelevat rahdin ja auton hinnan, ja esim. nuissa tapauksissa voin tarkalleen sanoa auton huutohinnan + shipping- ja handling- ja välittäjän kulut jotka nuihin hintoihin on sisältyy (95 Grade 4 Evo3, ja 97 Grade 4 Evo4) :
Evo3: Autonkeskimääräinen myyntihinta, pyöristin ylöspäin seuraavaan 50ke yen: 250k yen (1,936.2068 €) + rahti+kulut (cif kulut*) 201k yen (1,557.86 €) = 3494.0668 €
Evo4: Autonkeskimääräinen myyntihinta, samat, pyöristin ylöspäin: 300k yen (2,323.4491 €) + rahti+kulut (cif kulut*) 201k yen (1,557.86 €) = 3881.3091 €
Ja nämä siis pyöristettynä 50k yen maksimissaan ylöspäin (387.120 €)
* Hankoon asti. Ei sisällä mahdollisia satamakuluja suomen päässä. (jotka lienee pahimmillaankin 200e luokkaa, riippuen laivaajasta? joku voisi tarkentaa?)
Lisäksi täytyy sanoa että kuluja toki tulee nuiden päälle, paljonkin, mutta esim. joskus kannattaa harkita ottaako esim. palvelun jossa lähes kaikki kulut sisältyy tuonti hintaan. Esim. jotkut isommat pelurit varmaan saavat rahti sun muut kulut halvemmalla. Tai muuten vain äänestämällä lompakolla, maailma on valintoja täynnä.
Ja lisäksi jenin kurssihan on tullut alas huimasti, kun vielä 3kk sitten 100k yen 625e, niin se on nyt 774e, tuntuuko se sitten, tuskin.