Evo IV männät --> Evo II

Vs: Evo IV männät --> Evo II

Periaatteessa kyllä, mutta koska kone on toisin päin keulalla niin mäntien asennuksessa saattaa tulla imuventtiilien kolot pakopuolelle ja päinvastoin. Männäntapin linja ei taida olla keskellä mäntiä. Mutta on noita tehty uudemman koneen männillä kyllä.
 
Vs: Evo IV männät --> Evo II

ast sanoi
Periaatteessa kyllä, mutta koska kone on toisin päin keulalla niin mäntien asennuksessa saattaa tulla imuventtiilien kolot pakopuolelle ja päinvastoin. Männäntapin linja ei taida olla keskellä mäntiä. Mutta on noita tehty uudemman koneen männillä kyllä.

kone pyörii samoin päin joten ei merkitystä tuolla tapin keskilinjallä :peukku
 
Vs: Evo IV männät --> Evo II

Mr mmc sanoi
kone pyörii samoin päin joten ei merkitystä tuolla tapin keskilinjallä :peukku

Niin pyörii, mutta koska imusarja ja pakosarja ovat eri päin (tai siis kansi 180 astetta käännetty lohkoon nähden) niin upotukset männissä tulevat väärille venttiileille.
 
Vs: Evo IV männät --> Evo II

ast sanoi
Niin pyörii, mutta koska imusarja ja pakosarja ovat eri päin (tai siis kansi 180 astetta käännetty lohkoon nähden) niin upotukset männissä tulevat väärille venttiileille.

mä nyt en ole mikään guru, mulle on vain opetettu tuosta keskilinjan hommasta että pyörimissuunta vaikuttaa
siihen kummalla puolella keskilinjaa se tappi on.

noista männän venttiili urista en pahemin ole tietoa, noissa aftermarket männissä oli symmetriset "upotukset"
 
Takaisin
Ylös Bottom