Tuli päivitettyä soitinta astetta paremmaksi (?) ja tilalle tuli Alpinen CDA-117ri. No senhän arvasi että vakikajarit eivät kuulosta kovin hääveiltä :-[
Tarkoituksena on vaihtaa etu-ja takakajarit parempiin versioihin. Vahvistinta ei ole tulossa koska soitin lupaa 50W/ kanava joten se riittää mainiosti minulle.
Kysymys: Minkä kokoiset kajarit tilalle mahtuu? Huhuja on että 6.5" menis? Onko jollain kokemusta maksimi asennussyvyydestä eteen/taakse ilman soviterenkaita?
Katselin että DLS merkillä olisi alle 55mm asennussyvyyksillä olevia 6.5" kajareita. Onko kokemuksia?
EDIT: itselle vastaten taakse menee 6.5" hyvin ( aukko 152mm) mutta takaluukun "sulkuraudat" tulee aika lähelle. Isolla magneetilla ja syvällä asennuksella olevilla kaiuttimilla saattaa ottaa kiinni rautoihin,joten korotuspalat voi olla paikallaan. Katsotaan kun asennetaan. Peerlesin 6.5" coaksiaalit oli mielessä ja tarjouspyyntö lähetetty
Vakitakakajarit näytti kyllä joltakin kymppitonnin autoon tarkoitetuilta, ei n. 50k€.n auton ensiasennuskajareilta. Melkoiset pillipiiparit ;D
Tarkoituksena on vaihtaa etu-ja takakajarit parempiin versioihin. Vahvistinta ei ole tulossa koska soitin lupaa 50W/ kanava joten se riittää mainiosti minulle.
Kysymys: Minkä kokoiset kajarit tilalle mahtuu? Huhuja on että 6.5" menis? Onko jollain kokemusta maksimi asennussyvyydestä eteen/taakse ilman soviterenkaita?
Katselin että DLS merkillä olisi alle 55mm asennussyvyyksillä olevia 6.5" kajareita. Onko kokemuksia?
EDIT: itselle vastaten taakse menee 6.5" hyvin ( aukko 152mm) mutta takaluukun "sulkuraudat" tulee aika lähelle. Isolla magneetilla ja syvällä asennuksella olevilla kaiuttimilla saattaa ottaa kiinni rautoihin,joten korotuspalat voi olla paikallaan. Katsotaan kun asennetaan. Peerlesin 6.5" coaksiaalit oli mielessä ja tarjouspyyntö lähetetty
Vakitakakajarit näytti kyllä joltakin kymppitonnin autoon tarkoitetuilta, ei n. 50k€.n auton ensiasennuskajareilta. Melkoiset pillipiiparit ;D