EVO puskinta HB:seen

Spöck

Mitsubishi Lancer 1.6 glxi -95. Yamaha Yzf R6.
Liittynyt
3 Marraskuu 2003
Sijainti
Helsinki
Tarkotus olisi päivittää vähän autoni keulaa, kun noita gti puskureita ei löydy mistään ja primeran puskuri on ruma ja kaikenlisäksi NISSAN-osa ;D ,

niin ajattelinkin kysäistä että onko kellään hb lancerissa evo3 puskuria?
onko mahdoton vai mahdollinen projekti?
jos jollain on kiinni, niin kuvia äkkiä mulle pliis!

kaunis kiitos jo etukäteen vastauksista.....
 
Eiköst joku sovittanut evo-puskimen Colttiin??!!

Eli kaipa se sitten ihan mahdollinen projekti on.
 
93 HB:han on vielä "vanhakoppainen"? Siinä tapauksessa suunnitelmissa on ;D
 
jossai on mulla kuva saksassa hb koriseen liitetystä evo keulasta.. ja tietääkseni joku on Suomessakin tekemässä tätä..
etsin kotona kuvan...
 
Joo, muistelen että oli tuossa talvella Rocksta:n kanssa puhetta aiheesta. Silloin mittailin että etuhalma tulisi n.5cm alemmas kuin vakio.
 
No minä ainaki oon laittanut jo viime syksynä Evo 3 puskurin -90 colttiin.. et ei se mikään mahdoton tehtävä ole :) On siinä tietenki omat hommanta.. kuvia tulee, joskus kesäkuussa, ku silloin tehään maalaukset. Nyt on takapuskuri tekeillä.. ja evo 3 puskurin alalippaa piti sen verran muuttaa, et siitä piti ottaa vähän pois, ku oli vähän liian matala.. vakiojousillaki otti aika useasti maahan kiinni :) Mut onko tietoa onko kellään muulla 88-92 coltissa evo 3 puskuria..? Ei oo ainakaan vielä vastaan tullut :) Jani T:hän laitta siihen uudemman korimallin colttiin kyseisen evo 3 puskurin, ja todella hieno oli :)
 
joo matala tulee ;D mulla tulee galluun evo3 puskuri 8)
ja kyselin kuinka korkea on... jännää jää etpuskurin alle arviolta 6cm.... kiva mennä parkkiin ;D
pitää tehdä "suoja" raudat ettei lähde paloja ku noi suomen tiet on yhtä hyvässä kunnossa ku pellot maajusseilla keväällä... ;D ;D
 
en suosittelis tota puskurin "jäykistämistä". Mitä enempi se antaa periks ni sitä paremmi se kestää.

Ite ajoin koko talven evo3 keula kii lanceris ja parist kohtaa vaa lähti peukalon pään kokoset palat pois alaalta vaikka vetäsin mm pari kertaa n 80km/h ihmisen pään kokoiseen jääkimpaleeseen.

Syy miksi molemmista kyljistä keula alkoi halkeemaan oli se talvellinen jäiseen penkkaan ajo... sillonki petti onneks puskurin kiiinnikkeet , muute ois ollu lasikuitukappaleita vaa ilmas.

mulla siis keula o kiinni vain "orkkis" kohdista molempien valojen alta ja sitten lokarin kulmasta. Eli yhteensä 4 kohtaa kun vakiopuskinkin o 7 kohtaa kiinni !! ;D
 
komeahan se on ;D
täytyy laittaa harkintaan, tosin ei kyllä onnistu mun auton kanssa, liian matala ellei tota puskuria sais jotenkin sorvailtua pienemmäks.....

oiskohan joku leikellyt sitä puskuria, ja laskeskellut paljon jää maavaraa? ois tietysti kiva nähdä millanen se on leikeltynä, että jos jollain on kuvia, niin tänne vaan...

Toisaalta: jos jollain olisi gti puskuria ylimääräsenä.... ;D
 
niin joo, ja sellasta vielä, että sopiiko se puskuri mitoiltaan yhtään sinne? eli joutuuko siis kuinka paljon lasikuidun kanssa läträämään?? ihan käytännön ohjeita asennuksesta kaivataan :D
 
Minä tosiaan leikkasin siitä alalipasta melkeen puolet pois, ja paklasin sen hyvin, niin ei tullut kyllä yhtään pahan näköinen :) laitan kuvia täs kesällä, ku saisin vielä andilta madallussarjan ;) ja kun on maalaukset tehty..
 
Mull on tällähetkellä projektina tollasen evo3 puskimen
asentaminen galanttiin. kyllä se siihen mennee kunha vähä kuituilee ;D on meinaa maski liikalevee ja posket lyhyvät tos pari kuvaa, mut on huonoja ku puskuri on vaa rautalangalla kiinni... piti vähä fiilistellä et miltä rupee gallu näyttää 8) ja onha se iha ärhäkän näköne :p gallu
 
sit ku saa toin etu puskimen sopimaan ni sit ruvetaan hitsailemaan sitä orggis etupuskinta taakse ;D saa nähdä mitä syntyy :p mut eipähä tule toista vastaa :-*
 
Takaisin
Ylös Bottom