EVO V röpöttää

-Kökkö-

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2011
Evo 5 pienen reippaamman soratie ajon jälkeen rupes röpöttään välillä, vedot katos ja alkoi pätkiin. Tätä tapahtui ihan muutaman kerran ja ahdot ei karkaillu. Mikähän mahtaisi aiheuttaa moisen?
 
Vs: EVO V röpöttää

Ilmanputsarin puhdistus, tulppien tarkistus -> hyvät tulpat, oikea kärkiväli. Puolat ja tulpanjohdot. Jos ei auta, niin sitten mahdolliset ahtovuodot. Itse aloittasin nuitten tarkistuksella.
 
Vs: EVO V röpöttää

Tervetuloa foorumille. :peukku

Kuten jo mainittiin niin ne tulpat ainakin kannattaa katsoa ja tarkistaa kärkiväli. Omassa evossa oli pätkimisen syynä juurikin tuo kärkiväli. Ostin siis uudet tulpat ja säädin kärkivälit. Hyvin toimii nyt. :)

Autona Evo 6.
 
Vs: EVO V röpöttää

cubeqtio sanoi
Tervetuloa foorumille. :peukku
Kiitos kiitos 8)
Kuten jo mainittiin niin ne tulpat ainakin kannattaa katsoa ja tarkistaa kärkiväli. Omassa evossa oli pätkimisen syynä juurikin tuo kärkiväli. Ostin siis uudet tulpat ja säädin kärkivälit. Hyvin toimii nyt. :)

Autona Evo 6.
Tulppia itsekkin lähdin veikkaamaan ja omat epäilyt myös vahvasti sytkä puolella. Mitäs tulppia ootte näissä käyttäneet??

OT. Paljonkos on muuten vakio ahtopaine?
 
Vs: EVO V röpöttää

Noin 0.9 ahtaa vakiona. Itse käytän brisk racing dor12ir. Myös ngk iridiumit toimii hyvin.
 
Vs: EVO V röpöttää

ragiz sanoi
Noin 0.9 ahtaa vakiona. Itse käytän brisk racing dor12ir. Myös ngk iridiumit toimii hyvin.
Saman verran ahtaa itelläkin...
iridiumeja oon käyttänyt itsellä volvossa ja olen ollut tyytyväinen, mut jotkut ari vatasen malliset tulpat täytyy joka tapauksessa laittaa ;D
 
Vs: EVO V röpöttää

-Kökkö- sanoi
Tulppia itsekkin lähdin veikkaamaan ja omat epäilyt myös vahvasti sytkä puolella. Mitäs tulppia ootte näissä käyttäneet??

OT. Paljonkos on muuten vakio ahtopaine?

NKG BR8EIX -tulpat ja kärkiväli tais olla se 0.5 0.6 mm. Joku vois vahvistaa ton kärkivälin ku en oo ihan varma.

Ahtopainetta about 1.2-1.3bar.
 
Vs: EVO V röpöttää

0,6 on aika tontilla peruspiristettyyn.
 
Vs: EVO V röpöttää

Tulpat vaihdoin, vika poistui, tai ei ainakaan ilmennyt uudestaan.
4:en tulppa oli huonolla hapella..
 
Takaisin
Ylös Bottom