Evo v seokset

zookermaa

Member
Liittynyt
4 Toukokuu 2015
Sijainti
Kuopio
Hei! Autooni on asennettu plx laajakaista ja lähdin kyselemään seoksista. Auto näyttää tyhjäkäynnillä 14,7-15,2 onko tämä ihan normaalia vai käykö rikkaalla. Jos polettaa niin meneen sinne vihreelle eli johonkin 10-12. Välillä saattaa nykästä pitkään jos ajaa samoilla kiekoilla. Dumppi toki sotkee tuotakin mittaria pitäis heivata pois ja laittaa tilalle bypass.
 
Vs: Evo v seokset

Mikä dumppi sulla on siellä kiinni?
Esim hks:n räkädumppiin saa mamasanilta kierrätysnipan, joka on hyvä ensiapu.
 
Vs: Evo v seokset

MakeM sanoi
Ihan normaalilta vaikuttaisi seokset.
Jep.

Kirppu1990 sanoi
Mikä dumppi sulla on siellä kiinni?
Esim hks:n räkädumppiin saa mamasanilta kierrätysnipan, joka on hyvä ensiapu.

Parempi kuitenki laittaa se bypass sinne tilalle. Ne kun ei paljoa ees maksa.
 
Vs: Evo v seokset

Basbarduu sanoi
Parempi kuitenki laittaa se bypass sinne tilalle. Ne kun ei paljoa ees maksa.

Mutta siis, se HKS muuttuu juurikin bypassiksi sillä takaisinkierrätyksellä..
 
Vs: Evo v seokset

MakeM sanoi
Mutta siis, se HKS muuttuu juurikin bypassiksi sillä takaisinkierrätyksellä..

Juu muuttuu mut tuo se nippa maksaa jo enemmän ku orkkis bypass joka toimii oikein hyvin.
 
Vs: Evo v seokset

Basbarduu sanoi
Juu muuttuu mut tuo se nippa maksaa jo enemmän ku orkkis bypass joka toimii oikein hyvin.

Mä kyselin orkkis by-passia niin oli jotain 80-100e. Nippa 30e. Mutta siis molemmat ratkaisut toimii.
 
Vs: Evo v seokset

Kirppu1990 sanoi
Mä kyselin orkkis by-passia niin oli jotain 80-100e. Nippa 30e. Mutta siis molemmat ratkaisut toimii.
No mulla oli kyllä mielessä käytetty. Niitä kun on saanu alk. 5€
Nyt näyttäs olevan tarjolla DSM/evo3 bypasseja. Esim. 1,2 ja 3. En oo varma miten toi Evo3 bypass eroaa vitosen vastaavasta vai eroaako mitenkään.

Mun mielestä paras on Evo IX RS:n metallinen malli. Halvimmalla nuita taitaa saada täältä foorumin kautta.
 
Vs: Evo v seokset

zookermaa sanoi
[flash=200,200]http://tinypic.com/player.php?v=r2w6m9&s=8#.Vbjcrq1dI2w[/flash] tossa video viel mittarista.

Kun pumppaat kaasua noin niin nostaessa ecu katkasee polttoainesyötön = menee laihalle koska ei tarvi bensaa.. ns. "moottorijarru" efekti.
 
Takaisin
Ylös Bottom