Evo V turbo vaihtoehtoja...

Aki666

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2011
Sijainti
Oulu
Ihan mielenkiinnosta pitää tätäkin utelua käynnistellä tulevaisuutta varten, että mitäs ois hyviä vaihtoehtoja jos haetaan sellaista 400-500 heposta. Evo9 turbosta juttua onkin ollut mut mitäs ois "vastaavia" niin tietäs vähän tutkia hintoja (budjettia budjettia ;D) mut kokemuksia varmaankin löytyy? Itellä sattuu hyvät kytkyt olevaan tuonne rapakon taakke ni saattas onnata sieltäkin jotain hommata...
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Turbotecnics s205 tuntuu olevan brittien puolella suosittu päivitys. Hintaa tosin on ~2000e.

Toinen mielenkiintoinen olisi FP green HTA, joka näyttäisi riittävän myös ~500hv tehoihin spoolin pysyessä suht järkevänä. Greenillä hintaa ~1200e
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Hmm...onhan nuilla viel hintaa ;D ...jenkeistä aikas nihkeesti löytyy näihin vanhempii evoihin hiluja
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

http://store.forcedperformance.net/merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=FP&Category_Code=Turbo


Tossa fp:n valikoimaa.
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

tekeekö nuilla Arashi tai Kinugawa turboilla mitään? Ois kohtuu hinnoissa ainaki...mut liekö kui kuraa sit
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

ast sanoi
Vaiko kuitenkin noin 1750 euroa arvioiduilla 125 dollarin rahtikuluilla, tullilla ja arvonlisäverolla ryyditettynä?

Niimpä tietenkin. No saa sitten minunkin puolesta jäädä hyllyyn =)
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Samppa sanoi
http://store.forcedperformance.net/merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=FP&Category_Code=Turbo


Tossa fp:n valikoimaa.

tuo stock evo9 1000 taalaa ny ei pahalta kuulosta äkkiseltään...
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Kamak Dynamics tekee foorumien mukaan nuita Arashi turboja jos se auttas asiaa, outo brändi itelle sekin
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

mul on toi OBX GREEN spec ;D makso 450 dollarii ajettu 7000km ja potkuu on 450hp ja 581nm kokoaja ja viel ei o välyksii...
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

mmpa sanoi
mul on toi OBX GREEN spec ;D makso 450 dollarii ajettu 7000km ja potkuu on 450hp ja 581nm kokoaja ja viel ei o välyksii...

mielenkiinnosta...mitä muita muutoksia sul on pelissä tuohon potkuun?
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Aki666 sanoi
mielenkiinnosta...mitä muita muutoksia sul on pelissä tuohon potkuun?
se o toi 2350cc stroke kitti...ainii ja seki o kiinast :D mut siis liian pieni ahdinha toi tohon on mut herää kyl aikasee.
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

mmpa sanoi
se o toi 2350cc stroke kitti...ainii ja seki o kiinast :D mut siis liian pieni ahdinha toi tohon on mut herää kyl aikasee.

Ootko muuttanut moottoriboxia vai ihan vakio eculla säätänyt? Ja miten nuo pakosarjat ja imusarjat..vakiot?
Niin ja yleisestikin tuo sroke vähän kiinnostaa että joutuukos siinä muuttamaan paljon muutakin kuin vain porauttaan sylinterit?
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Aki666 sanoi
Ootko muuttanut moottoriboxia vai ihan vakio eculla säätänyt? Ja miten nuo pakosarjat ja imusarjat..vakiot?
Niin ja yleisestikin tuo sroke vähän kiinnostaa että joutuukos siinä muuttamaan paljon muutakin kuin vain porauttaan sylinterit?
haltech p1000,86x100mm on mitat. toi obx pakosarja sille obx ahtimelle. 1000 suuttimet ja kansi portattu mut ei rajusti vakio nokat mut säädettävät pyörät.
cometic 1.3 pelti...ja kytkin o iha camskillist ostettu vähä parempi malli siinähä ne melkee onki.
eli tälläne
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Eagle-2-3-Stroker-Wiseco-Pistons-4G63-7Bolt-Evo-9-86-/280566204327?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item41530c87a7
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Aki666 sanoi
Niin ja yleisestikin tuo sroke vähän kiinnostaa että joutuukos siinä muuttamaan paljon muutakin kuin vain porauttaan sylinterit?

Porauttaa ei kannata, jos ei lohko sitä vaadi. Tilavuusero tulee iskun pituudesta. Joku stroker kampura tai 4g64:sta koneesta. Kestävemmät veivit ja matalammat männät.
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Samppa sanoi
Porauttaa ei kannata, jos ei lohko sitä vaadi. Tilavuusero tulee iskun pituudesta. Joku stroker kampura tai 4g64:sta koneesta. Kestävemmät veivit ja matalammat männät.

aaa niinpä tietenni...helpompi hommanakin periaatteessa vaikka sama purkaminen ja kasaaminenhan tuossa on tietty...aika paljon lupaavat eaglen veiveille 1500+ hp ::)
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

joo ei o viel kertoo enempää et mitä kestää mut ehkä 2 v sisäl :driver
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Samppa voi varmaan kertoa lisää mutta eikös ollu jotkut holsetit halpoja, vai mitä ne oli :peukku
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Bosch sanoi
Samppa voi varmaan kertoa lisää mutta eikös ollu jotkut holsetit halpoja, vai mitä ne oli :peukku

Vaatii vaan vähän muokkausta. Mutta jos pakosarjan haluaa vaihtaa ja alkuperäinen ulkonäkö ei ole vaatimus, niin joku hx35 super tarjoaa varmaan ihan maukkaan tehoalueen rata-ajoon, 40 työmatka-ajoon ja hx50 kenttäkarkeloihin :D
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Samppa sanoi
Vaatii vaan vähän muokkausta. Mutta jos pakosarjan haluaa vaihtaa ja alkuperäinen ulkonäkö ei ole vaatimus, niin joku hx35 super tarjoaa varmaan ihan maukkaan tehoalueen rata-ajoon, 40 työmatka-ajoon ja hx50 kenttäkarkeloihin :D

Ja HX60 leimataan sit jo hulluksi. :D
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

Samppa sanoi
Vaatii vaan vähän muokkausta. Mutta jos pakosarjan haluaa vaihtaa ja alkuperäinen ulkonäkö ei ole vaatimus, niin joku hx35 super tarjoaa varmaan ihan maukkaan tehoalueen rata-ajoon, 40 työmatka-ajoon ja hx50 kenttäkarkeloihin :D
Onko kokemuksia 35 Holsetista Evossa? Kiinnostaisi kovasti vaihtaa pilleri talven aikana jollei auto vaihda omistajaa.
 
Vs: Evo V turbo vaihtoehtoja...

MMracing sanoi
Onko kokemuksia 35 Holsetista Evossa? Kiinnostaisi kovasti vaihtaa pilleri talven aikana jollei auto vaihda omistajaa.
Yhdessä kolmosessa on semmoinen kkd pakosarjan kanssa ja stroukattuna. Vähän ahdin menee tukkoon isommilla paineilla. Vakio koneessa ei varmaan mene niin helposti tukkoon. Varmasti hyvä vaihtoehto.

En kyllä muista mitä kaikkea joutuu minimissä vaihtamaan. Monet muut ahtimen menevät lähes suoraan vakion paikalle eikä ero näe ulospäin juurikaan. Riippuu ihan mihin käyttöön ja mitä haluaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom