Evo VIII viritys?

P

potkuhousu

Guest
Mä olen nyt Evo kuumeessa katellut mahdollisia virityspajoja ja löysin seuraavat setit:

http://www.motec.com.au/
http://www.gems.co.uk/
http://www.greddy.com/
http://www.hksmall.com/

Täydentäkää ja antakaa vinkkejä "virallisista" ja ei niin virallisista viripajoista. Ja jos joku tietää kestävyyden rajat niin laittakaa nekin julki (Moottorin max tehot eri ahtimilla, kytkimen max kesto Nm, vaihteiston rajat ym). Ajatuksena on 360-400 hv ja yli 450Nm väännöt.

Kuten kaikki projektit lähtevät liikkeelle hyvällä suunnitelulla.Kerralla mennään tappiin asti ja nämä tippa kerrallaan viritykset saa nyt jäädä mun kohdaltani. Kallisharrastus mutta jotakin pitää puuhastella :)
 
Haudi
Virallisista niin tiedä mut otappa tonne yhteyttä.

Oulun seudun ammattikorkeakoulu
Tekniikan yksikkö
Arto Lehtonen
050-4309246
Täs on pätevä kaveri Evo-Mitsujen kanssa ja nm. Motec:in.
On puuhannu nyt myös muutaman Evo VIII:in vähä ripiämpään kuosiin.
t:Arska
 
potkuhousu sanoi
Mä olen nyt Evo kuumeessa katellut mahdollisia virityspajoja ja löysin seuraavat setit:

http://www.motec.com.au/
http://www.gems.co.uk/
http://www.greddy.com/
http://www.hksmall.com/

Täydentäkää ja antakaa vinkkejä "virallisista" ja ei niin virallisista viripajoista. Ja jos joku tietää kestävyyden rajat niin laittakaa nekin julki (Moottorin max tehot eri ahtimilla, kytkimen max kesto Nm, vaihteiston rajat ym). Ajatuksena on 360-400 hv ja yli 450Nm väännöt.

Kuten kaikki projektit lähtevät liikkeelle hyvällä suunnitelulla.Kerralla mennään tappiin asti ja nämä tippa kerrallaan viritykset saa nyt jäädä mun kohdaltani. Kallisharrastus mutta jotakin pitää puuhastella :)

Vissiin voi sanoa takuulle bye bye tuossa vaiheessa 8)
 
Mitäs nämä Englannissa myytävät FQ-300, FQ-320, FQ-400 jne. ovat? Jonkun pajan valmiiksi virittämiä vai Mitsun omia tuotoksia? Luulisi FQ-400:n olevan jo kohtuu ripeä useimmissa ajotilanteissa... 8)
 
missään ei tosin kerrota että nuita ei tehtäs ku 100 kpl, mutta silti Colt Car Company niitä myy.. :p

ai niin ja, FQ400:en hinta on vähän yli suomi-evon. :seina
vakievon saa vähän päälle kolmella kympillä kotia.  :seina
 
juu noi takuut voi unohtaa ja siksi pitääkin tietää kestävyyden rajat. Nykyisessä koterossa on laatikko joka kestää noin 450Nm ja siihen se on vedettykkin :)

Mutta ennenkuin auton hankkii mä teen paljon tutkimustyötä mitä ostaa jotta saa maksimaalisen hyödyn. Nykyinen auto on viritetty tippa kerrallaan ja kun laskee paljon rahaa on mennyt niin halvemmaksi olisi tullut virittää se tappiin heti ekalla kertaa. Jokainen maksaa oppirahansa, mä olen nyt maksanut enkä toista kertaa tee samoin ;D

Tossa on tavoite tai vastaava:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/lancer_fq400.asp
 
Uudessa Japanese Performance lehdessä näyttää olevan FQ400 asiaa sekä aftermarket vastine, joka maksaa £10k vähemmän.

fc_large.jpg
Jos tuollaista kansikuvaa näkyy lehtihyllyssä niin poimi mukaan.
 
Kiitos vinkeitä

Tässä vähän näkymää siitä mitä isolla ahtimella saa aikaansa ;D
http://www.layeredchaos.com/CSi/FQ400-Topgear.wmv
 
blobbari sanoi
ei tolla mitään tee. Farkku stilokin jättää kuin seisomaan.

Niin, olis vaan heittäny pienempää pykälää sisään tuossa Stilon rinnalla ;D Ois voinu paikka vaihtua aika vikkelään :peukku
 
uudessa Max Powerissa (englantilainen tuningleti) oli muuten aika rajun näköinen Evo 8. siitä voisi saada jonkinlaista tietoa
 
Tässä yks mesta lisää.

Racing Tecnology Saku Jauhiainen Oy
Kuopio p:040-5532399

Kaverilta löytyy vermeet ja tietotaito miten pystyy muokkaamaan EVO8:in omaa Ecua.
Ks. hemmo on kunnostautunut lähinnä näitten uusien Subbejen ripeämmäksi saattamisessa mistä monella sinisen merkin omistajalla jo löytyykin hyviä kokemuksia ;).
Mutta nyt siis myös Evo 8  siihen kategoriaan mihin ulkoasu antaa ymmärtää ;).
Voin suositella.
-Arska
 
Paljon kaseja koskevia artikkeleita.

http://www.automotosports.com/magazine_articles.asp
 
e15mitsubishi sanoi
Haudi
Virallisista niin tiedä mut otappa tonne yhteyttä.

Oulun seudun ammattikorkeakoulu
Tekniikan yksikkö
Arto Lehtonen
050-4309246
Täs on pätevä kaveri Evo-Mitsujen kanssa ja nm. Motec:in.
On puuhannu nyt myös muutaman Evo VIII:in vähä ripiämpään kuosiin.
t:Arska


Tuola on aika usein evomitsu penkis huutamas..
 
Takaisin
Ylös Bottom