Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Arkke sanoiElikkäs löysin sellaista tietoa että Evo3 olisi ensimmäinen sarjavalmisteinen auto/mitsu missä olisi anti-lag ELI paukku valmius tehtaalta lähtiessä,
Miten saan käyttöön tämän ns,paukun? onko kukaan tälläistä tutkinu?
KIITOS!!!!eukku
Arkke sanoiElikkäs löysin sellaista tietoa että Evo3 olisi ensimmäinen sarjavalmisteinen auto/mitsu missä olisi anti-lag ELI paukku valmius tehtaalta lähtiessä,
Miten saan käyttöön tämän ns,paukun? onko kukaan tälläistä tutkinu?
KIITOS!!!!eukku
nokonzok sanoiValmius varmaankin tarkoittaa vain SAS:n olemassaoloa. En usko, että vakio ECUlla saadaan toimimaan. Ja vaikka saisikin niin ei se kyllä oikeasti kannata.
tepi sanoiPaukku, antilag on nyt ihan eri asia mikä tuo paikallaan paukuttelu filmi on. Mikähän se suomeksi olisikaan lähtörajoitin? mutta englanniksi stutterbox ainaskin. Tuo rajoittaa lähtö kierrokset vaikkapa 5000rpm kaasupohjassa ja myöhäistää sytytystä, jolloin se saa ahtimen ahtamaan, kun auto on paikallaan. Lähes sama mitä JP sanoi, mutta tässä nyt noi ahdot nousee riippuen asetuksista 0.5 bar luokkaan.
Pluto sanoiKyllä tuossa filmissä ihan samat ainekset kyllä oli kuin paukussa eli antilagissa, eli sytkää myöhäselle ja soppaa pikkusen enemmän jolloin ahdin alkaa heräämän. Itselläni bemariin Autroniciin tein ja hienosti toimi. Ei sillä kyllä mitään tehnyt kun suti vaan lähdössä kahta kauheammin, mutta oli se teininä liikennevaloissa kiva lelu.
Mainitsemasi lähtörajoitin on vain rajoitin alhaisemmalle kierrosluvulle lähdössä. Siinä ei ennakkoa muuteta.
Mistä sen tiedät ettei toi vaihdossa toimi? Paikallaanhan tuo auto videossa oli...tepi sanoiNo ei tuossa tuo ominaisuus toimi vauhdissa = ei ole oikea paukku
Edelleen normi stutterbox joka nostaa paikallaan ahtoja.
Pluto sanoiMistä sen tiedät ettei toi vaihdossa toimi? Paikallaanhan tuo auto videossa oli...
Itsellänikin oli vain nappulasta laitettu toimimaan, niin saa paukuteltua paikallaankin, jotkut pistää kytkimeen anturin. Toiset tekee ohjelmallisesti ecuun katsomaan kaasuläpän asentoa verrattuna kuormitukseen.
Eli edelleenkin ihan oikea paukku.
[jo sanoiJoo, mutta ei nosta ahtoja. Kone tarvis siinä tapauksessa myös ilmaa. esim. throttle kicker tai vastaavaa. Ei pelkkä sytkän myöhästäminen ja pieni polttoaine lisä riitä siihen.
Arkke sanoiJa nythän haen sitä että miten tällaisen antilagin saisi käyttöön?,