EVO8 Suomeen ( alustava hinta )

Re: EVO8 Suomeen ?

Oletkos itse samalla nimimerkillä tuolla? ???
Meinaan vaan kun noissa tähän astisissa Evoissa ei ole tuota EU:n hyväksyntää, vaan Saksat sun muut on antaneet Evoille ikään kuin poikkeus luvan, jota sitten taas Suomen päättäjät viisaudessaan eivät ole antaneet. Jos siis EvoKasiin hankitaan Mitsun puolesta EU-hyväksyntä saa sen myös Suomessa rekisteriin.
Tuommoista olen kuullut vanhoista Evoista kerrottavan. Oliko tarpeexi vaikea selitys? ;D
 
Re: EVO8 Suomeen ?

olen juu ... hyvin vähä vaa kirjotellu tuonne...
Ni jäi se poikkeuslupa asia pois. :mad:

Mutta oha se ennenki nähty että mikä o EUssa ei välttämättä sovi Suomeen. :-/
 
Re: EVO8 Suomeen ?

Eipä sen puoleen, että tuo minua liikuttaisi. Jäänee haaveeksi joka tapauksessa. :'(
Mutta kyllä se tännekin saadaan, jos hyväksyntä tulee. Saadaanhan tänne EU:n toimesta lisää vanhoja Mersuja,Audeja ja Opeleitakin, vaikka minusta niitä pitäisi vain ja ainoastaan täältä viedä, eikä tuoda. ;)
 
Re: EVO8 Suomeen ?

Eipä sen puoleen, että tuo minua liikuttaisi. Jäänee haaveeksi joka tapauksessa. :'(
Mutta kyllä se tännekin saadaan, jos hyväksyntä tulee. Saadaanhan tänne EU:n toimesta lisää vanhoja Mersuja,Audeja ja Opeleitakin, vaikka minusta niitä pitäisi vain ja ainoastaan täältä viedä, eikä tuoda. ;)
toi oli hyvin sanottu ;D
 
Re: EVO8 Suomeen ?

Pidetään peukut pystyssä nyt kuitenki.
Eihän sitä koskaan tiedä.?
Vaikka tuskinpa itellä ois varaa
semmosella böönäillä ..
Mut oishan semmosta hieno päästä
ihaileen ihan läheltä ;D
 
Re: EVO8 Suomeen ?

no jos edes lotossa voittas ;D ja pääsinpä istumaan messuilla EVO VII :ssa siviilimalli vielä :eek:
 
Re: EVO8 Suomeen ?

Löytyhän oikean merkin keskustelufoorumi. Siis kaikki tietoni ovat Helkama-auton tiedotuspäälikön Pekka Kosken varassa. Hän sen minulle kertoi kun kyselin evojen suomeen rekisteröinnistä ja essen motor showssa nähdystä colt(evoVII-tekniikalla)
 
Re: EVO8 Suomeen ?

no jos edes lotossa voittas  ;D ja pääsinpä istumaan messuilla EVO VII :ssa siviilimalli vielä  :eek:

viime kesänä oli maatalousnäyttelys esillä ja sai istuaki ;D ;D varmaan sama auto
 
Re: EVO8 Suomeen ?

viime kesänä oli maatalousnäyttelys esillä ja sai istuaki ;D ;D varmaan sama auto


Missäs tuollaane maatalousnäyttely ol ?...ite olin firman puolesta vähän käymässä vaan Oripään lentokentäl.. muissa ei kerenny käyä...
Oli tuollakin Helkaman osasto mutten siel nähny evoa...
 
Re: EVO8 Suomeen ?

viime kesänä oli maatalousnäyttelys esillä ja sai istuaki ;D ;D varmaan sama auto
joo varmaan sama sellainen hopea EVO otin siitä vonkun verran kuviakin (tavan kameralla) voihan ne aina skannata ;)
 
Re: EVO8 Suomeen ?

ja ny o alustava tieto EVO8 hinnasta suomessa...
itse kysytty ja helkaman korkeelt taholta tuli vastaus mm koskien muitakin lancereita (2.4 Ralliart versio, jota ei sit tuua Suomeen :( :-/)


nii...
eli se himoittu tieto...alustava hinta ois siis...

65 000 e

ei paha mielestäni ! :)
 
Hieno homma, toivotaan nyt että se EVO8 todella rantautuu tännekin. En usko ennen kuin näen ;D
Hinta on kohdallaan, jotain tuollaista osasin odotella sillä esim. Subarun Impreza WRX STi maksaa suunnilleen saman verran. EVO on tietty parempi ;)
 
Tossa toissa viikonloppuna tuli tv:st BBC:ltä Evo8sin ja Imprezan esittelyt oli aika mageita, etenkin toi 8:si ;)
Ymmärsin et siin on jonkin moinen elektroniikalla toimiva lukko joka pystyy tarvittaessa siirtämään kaiken vedon yhelle pyörälle kerrallaa, wow. Oli siin sit muitakin hienouksia, paljon..
Mikä erityisesti vaa jäi kummastuttaa, ni ne tykkäs ajella enempi subarul. Väittivät et jostain syystä kun piti siirtyä paikasta toiseen koeajo-reissuillaan, ni valitsi aina subarun :eek:
Mut oli mitsu sit kuiteski iha sika nopee ;D
Niil on siin ohjelmas sellanen rata (lentokenttä tai vast.), jota he ajaa kaikilla testi autoillaan ja kirjaavat tietysti ajat ylös ,niin tää Evo8 päihitti 911turbon keskimoottorisen Clion ja kaikki sun muut Sportti Diablot jne ;)
Nooh, taitaa siel olla pari sitä nopeampaa autoo, mut any way!!!
Täyty vaa päästä lämmittelee itteensä tässä, oli se nii magee! :D
 
Takaisin
Ylös Bottom