Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Kinugawan elbow tuli tänään noudettua tullista. Ainaki ulkosesti näytti erittäin laadukkaalta tuo osa. Vielä jos se sopii hyvin paikalleenkin nii ois kaikki kunnossa.

edit.
Hyvin sopi myöskin paikalleen.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Eikös kahden kiina "vakiotiiviste" elbovin hinnalla olis saanu yhden mistä on
oikeesti hyötyä ;D.
Kaikki nuo Mitsun vakio massakartio elbovit on suht turha modi ..painoo pois
ja kromia ??? Päivitetty sivu ELBOV kuva /texti
http://www.amwdynoservice.com/page25.php?category=2&view=productListPage
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Mittaaja sanoi
Eikös kahden kiina "vakiotiiviste" elbovin hinnalla olis saanu yhden mistä on
oikeesti hyötyä ;D.
Kaikki nuo Mitsun vakio massakartio elbovit on suht turha modi ..painoo pois
ja kromia ??? Päivitetty sivu ELBOV kuva /texti
http://www.amwdynoservice.com/page25.php?category=2&view=productListPage

Mielenkiintoinen.

Olisiko kuvaa sisäpuolelta , eli kiinnostaa juurikin tuo ,että miten pitkälle hukkiksen puoli ulottuu + miltä tuo näyttää sisäpuolelta ?

Jos samalla vaivalla saisi myös kuvan DP laipasta ?
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Tänään livenä tuon amw:n elbown nähneenä voisin ainakin suositella.
Jos vaikka tulisi itsekin vaihdettua sellaiseen jossain vaiheessa...
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Mullekkin tuli tänään evoon kinuwagan elbowi. Siistin näkönen ja ihan hyvin tehty kampe. Heidän ilmoituksessaan oli mainittu, että pakoputken lähtö on 73,2mm mutta sainkin semmosen jossa 63mm. :seina
Kertovat sit sieltä, että heidän myynti ilmoituksessa on väärää tietoa ko. koosta kun asiaa selvittelin, että kannattaa kysellä etukäteen minkä koon lähdöllä ne on, eipähän tuu enempää pettymyksiä. Noh, onpahan bling blingiä!! :peukku
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Invidia mainostaa "Real 3" outlet" ja AMW samantapaisesti. Googlellakin löytää joskus jotain tietoa ennen VISAn numeron syöttämistä.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

-JP- sanoi
Invidia mainostaa "Real 3" outlet" ja AMW samantapaisesti. Googlellakin löytää joskus jotain tietoa ennen VISAn numeron syöttämistä.
Etkö lukenu tota edellistä tekstiä ollenkaa ennenkö kommentoit?
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

emsii sanoi
Etkö lukenu tota edellistä tekstiä ollenkaa ennenkö kommentoit?

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat , mutta kun itse olin hankkimassa niin googlessa törmäsin keskusteluihin ,että joiltain valimistajilta ei saa sitä mitä lupaavat.

Vai mitä piti komentoida ?

Yritin tarkoittaa sitä ,että kannattaa tehdä pohjatöitä ennen ostamista ettei pety. Itse kun olin hankkimassa ko. kampetta niin Invidia oli ainoa 3" tuuman lähdöllä oleva. Niin kait sitten taitaa vieläkin olla , pois lukien AMW uutuus.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Ei tämä ole oikein enää uutuus kun eka tuli tehtyä jo 27.12.2007 !
Ekat meni luonnollisesti kilpureihin ja nyt tuotetta menee noin 50/50
kilpurit /katuautot.
HUOM . elbov on vain yksi osa kokonaisuutta ja sillä ei ole kovin paljon vaikutusta
tehoon jos turbiinipuolen pakopaineet on "kuutamolla" kuten vakioturbolla on.... Kaasuun vastaavuuteen se
vaikuttaa aina mikäli hukkaportti on kunnossa.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

-JP- sanoi
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat , mutta kun itse olin hankkimassa niin googlessa törmäsin keskusteluihin ,että joiltain valimistajilta ei saa sitä mitä lupaavat.

Vai mitä piti komentoida ?

Yritin tarkoittaa sitä ,että kannattaa tehdä pohjatöitä ennen ostamista ettei pety. Itse kun olin hankkimassa ko. kampetta niin Invidia oli ainoa 3" tuuman lähdöllä oleva. Niin kait sitten taitaa vieläkin olla , pois lukien AMW uutuus.

Ei varmaan hirveen monella tuu sen jälkeen kyllä kateltua enää guuglesta mitään jos valmistaja ilmoittaa sivuillaan putken koon...
Toki sitä kannattaa aina googletellakin jos on jotain ostamassa. Aina se ei vaan auta..

Enpä törmännyt itsekään muihin 3" kuin invidia ja amw, kun noita etsin.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Mä ostin omaan Evooni (VII) Turbo Technicsin elbown. Kauttaaltaan 3", ainoa vaan että on valurautaa..
Päällystetty "kermakromilla" ja mustalla satiinilla 8)

Vaikutuksesta en kyllä osaa sanoa kun tuli niin paljon muuta vaihdettua samalla, mutta kyllähän tuo noita ahtoja kerää aika vikkelään.
 
Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

Kuten tuossa yllä onkin todettu vaikutus on loppujen lopuksi vakioahtimella aika pieni. Mitään logeista havaittavaa eroa spoolissa tai IDC:ssä ei näkynyt Kinugawan 4-6 Elbown / kolhun ahdistaman 3" downpipen vs AMW:n osien välillä pykälää isommallakaan puhaltimella. 4-6 Kinugawa elbow oli sisähalkaisijaltaan 2 mm pienempi kuin AMW 7-9 elbow ja hukkaportin kanavalla ei ollut jakajaa. Vakioon eroa varmaan näkyisikin. Tosin oli siinä turbovaikeuksiakin joten se voi peittää mahdollisen pienen eron alleen.

Tuolla Kinugawan 4-6 elbowlla on vakio Evo 5 puhaltimella otettu AMW:n penkissä 391.7 PS 260 asteen nokilla ja putkistolla jossa on toista metriä 2.75" putkea. Muutaman viimeisen hevosvoiman irti ottamiseksi ei mielestäni vakioturbolla ja nokilla kannata siviiliautoon uhrata isoja summia rahaa vaan vaihtaa sitten samalla jotain muutakin ja saa oikeita parannuksia tai jättää vaihtamatta.
 
Takaisin
Ylös Bottom