http://www.autocar.co.uk/blogs/autocarconfidential/archive/2011/03/01/the-mitsubishi-evo-is-no-more.aspx :'(
Ensin Ralliart ja nyt tämä. Mitsu kaivaa omaa kuoppaansa. :
Ensin Ralliart ja nyt tämä. Mitsu kaivaa omaa kuoppaansa. :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
DaJackal sanoiTekeehän volkkarikin jotain 3ltr/100 kuluttavia Lupoja ja sen lisäksi Maybach-nimen turvin piilossa mahtimoottorilaivoja.
nahkuri sanoituota noin.. vw?? :
MakeM sanoiHarmillistahan tämä on, mutta niin se taitaa olla, ettei 10-20v päästä tarvitse paljoa vastaavanlaista hupia pitää kuin nykyisin. Pitää siis nauttia vielä kun voi
mystinengalant sanoiJuu, ollaan me onnekkaita.
Tämä on vähän kuin rallissa aikanaan B-ryhmäläiset(<3). ;DMakeM sanoiHarmillistahan tämä on, mutta niin se taitaa olla, ettei 10-20v päästä tarvitse paljoa vastaavanlaista hupia pitää kuin nykyisin. Pitää siis nauttia vielä kun voi
ast sanoi20 vuoden päästä on sellaiset virtual realityt että voimme retroilla polttamatta bensaa
cubeqtio sanoioli oikeen kylän komein kolli ja menevin menopeli..!"
Devi82 sanoiNyt kyllä kyrsii jos tuo totta on :seina
Aina ollut haaveena ostaa uusi evo, kun oma talous sen sallii :seina
Noh, kohta se olisi ollut mahdollista, mutta haaveeksi se tuon uutisen myötä sitten taisi jäädä :seina
masa- sanoiEi, etteikö Evo tuottaisi rahaa, ja tuloa, vaan halutaan luoda nyt yht'äkkiä niin kovin ympäristöystävällinen imago. Aika pirun rohkea veto mielestäni.
-JP- sanoiOlihan tämä uutinen jo tavallaan tiedossa kun uutiset "Dieselhybridi" Evosta alkoivat liikkua... Jos Evon kysyntä on vielä vilkasta niin saattaapi jotain "Faceliftiä" puskea jossain vaiheessa...
Mani sanoiFacelift on jo julkaistu
http://autocarsnews.info/new-cars/2011-mitsubishi-lancer-evolution/
MakeM] Minä en kyllä oikein usko että Evolution-mallit on mitsulle mitenkään kovin valtaisia rahamääriä tuottanut. [b]Varsinkaan katuautokäyttöön myydyt.[/b] [/quote] [quote author=Maxxximus sanoiMite rohkenen olla erimieltä että Evot on varmasti tuottanu varaosapisniksellä jonkinverran paalua Mitsulle ainaki rallitouhuissa. ???
Tunari-82 sanoiTuulilasissa 2/2011 oli uusien evojen rekisteröinteinä 2009/4kpl, 2010/6kpl
Voiko olla noin pieniä luvut :nykii
UITTO- sanoiuus asx kymppitonnin halvempi ku evo9 uutena ja mahdolliset myyntiluvut kyllä enemmän asx:n puolella kuin evon.
Eipä tuo mitsua kaada vaikkei evoa enää tehdäkään, toisaalta sen tekemiseenkin varmasti enempi rahaa menee kuin perus lancerin, jolloin se myös näkyy hinnassakin, ei varmaan paljon enempää käteen jää evosta kuin peruslanceristakaan.
nahkuri sanoituota noin.. vw?? :
MitsuMi sanoiJos esim. Volkkari tai Ooppeli tekisi vastaavan tuotteen, niin luulenpa, että ei menisi kaupaksi ainakaan samalla hinnalla, mitä EVO maksaa vaan pitäisi myydä halvemmalla.
Kanerv4 sanoitekeehän vw noita mahtikoneitaan ns.muiden merkkien suojissa, vw omistaa myöskin audin,lamborginin,bugattin.
kuten jossain top gearin jaksossa muistelisin niin vw logot siellä bugattin lohkon kyljessä on. ja sama pesurinsäiliö kuin golf v:eessä samat lambossa.
Juu toi Fiuden Punto "EVO" ei taida kyllä muutenkaan pärjätä Mitsun EVO:lle kuin määräaikaishuoltojen hinnoissa ja polttoaineen kulutuksessa ;D Taitaapi hävitä Mitsun 10 EVO:lle perheauto mitoissakin, mitä tulee takakontti tilaan ja sisätiloihin hmm. no muunneltavuudessa ehkä pärjää :ast sanoiAinakin Fiat joutuu myymään versiotaan aika paljon halvemmalla ;D
fftopicmasa- sanoiSiksi mielestäni ihan pilipalijuttu koko Veyron. Meneehän se suoralla pirun kovaa, mutta valtava tankki on tyhjä 12 minuutissa jos tehoja käyttää, ja toisekseen ei 1800kg painava laiva mikään rata-auto ole. ;D Että sikäli, kyllähän VW näytti, että vaikka rahaa on aivan käsittämätön kasa, eivät he urheiluautoa osaa suunnitella, enää nykyään. ;D Tuo on minusta älytöntä, että Bugatin hintaisesta autosta löytyy joitain audista revittyjä kodelaudan nappuloita.
Mutta uskotko tosiaan itse, ettei mikään muu taho pystyisi rakentamaan samanlaista autoa? Tietämyskö loppuisi vai mikä? Vai miksi niitä ei ole muita? Ei siinä ole pointtia, muuta kuin näytönhalu. Tosin järjellähän autoasioita ei voi paljon ajatella.Mutta tosiaan, +1000hp käytettävässä sekä kestävässä muodossa, mukava ja helppo ajaa, hienot sisätilat, vakaus 400+km/h nopeudessa plus sarjatuotanto, onnea paremmalle yritykselle