Evon jarrujen ilmaus

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Pitäisi tänään ilmailla jarrut rempan jäljiltä. Mikä on oikea järjestys? Muuten varmaan vielä menisi mutta kaksi nippaa per satula sekottaa.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Joo, vois ollakin, kiitos! Tosin auto on RHD eli varmaan flippaan ton kuvan sit ympäri ja teen sen mukaan.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Ei ole kauheasti väliä jos alipaineella ilmaa. Itse olen ilmannut kahteen kertaan joka nipan ja aina on jarrupolkimen tuntuma ollut viimeisen päälle hyvä.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

ast sanoi
Ei ole kauheasti väliä jos alipaineella ilmaa. Itse olen ilmannut kahteen kertaan joka nipan ja aina on jarrupolkimen tuntuma ollut viimeisen päälle hyvä.

Ok. Mulla on joku halpa alipainevekotin jolla tuli kyllä nesteet linjoista ainakin nätisti ulos. Toivottavasti ilmatkin.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Ale sanoi
Ok. Mulla on joku halpa alipainevekotin jolla tuli kyllä nesteet linjoista ainakin nätisti ulos. Toivottavasti ilmatkin.

Tämä ainakin toimii hienosti http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=75-1000

Ei voi kuin ihmetellä miten vuosikausia jaksoin ilmata jarruja perinteisesti poljinta pumppaamalla. Tulee kuitenkin jarrunesteet vaihdettua evoon useamman kerran vuodessa.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

ast sanoi
Tämä ainakin toimii hienosti http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=75-1000

Ei voi kuin ihmetellä miten vuosikausia jaksoin ilmata jarruja perinteisesti poljinta pumppaamalla. Tulee kuitenkin jarrunesteet vaihdettua evoon useamman kerran vuodessa.

Muistelin just, että mitä puuttuu tallista ja se oli tämä. kiitos ast. :)
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

On sitten loistava kapine. Ei enään tarvi jarrua alkaa polkemaan hullun lailla. Joo ja sitten voi tolla samalla laitteella vaihtaa kytkin nesteet myös.
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Eipä se mennytkään ihan kuin elokuvissa. Ei jaksanu toi laite imeä tyhjiin linjoihin nestettä eikä siitä kyllä juuri apua ollut sitten ilmaamisessakaan. Mikä lie ollut vikana, laite vai asennuskaljat. Päädyttiin kuitenkin tekemään ilmaus vanhaan tapaan pumppaamalla.

Palat on ihan loppu mutten vaihtanut niitä vielä tässä yhteydessä joten jarruja joutuu ropaamaan vielä toiseen kertaan. Ajattelin samalla koittaa ilmata jarrut vielä kertaalleen varmuuden vuoksi. Siihen liittyen pari kysymystä. Eihän kytkimellä ja jarruilla ole sama nestesäiliö? Tarviiko ABSeja ilmata erikseen?
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Ei ole sama nestesäiliö. Samaa nestettä käyttää kun jarrut (DOT4).
 
Vs: Evon jarrujen ilmaus

Kyllä vain 7-9 evois ainakin on sama säiliö, joka on väliseinäl erotettu eli pitää katsoa tarkkaan ettei pääse ilmatessa uutta ilmaa sisään jos säiliön pinta laskee liiaksi.
 
Takaisin
Ylös Bottom