Evon ohjauksen konversio

J

JHallila

Guest
Eli mitään käryä mitä maksaa postiauton muuttaminen vasemalta ohjattavaksi, esin evo 5?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Jos teetät niin heittoarviona 5000e. Aito ohjausvaihde (evon nopea) on harvinaisin/kallein osa löytää.
Kysymys: miksi vaihtaisit?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Harri K sanoi
Jos teetät niin heittoarviona 5000e. Aito ohjausvaihde (evon nopea) on harvinaisin/kallein osa löytää.
Kysymys: miksi vaihtaisit?

Taitaa olla halvin tai ainakin helpoin tie ostaa valmis paketti. Siksi kun en aja postia työkseni, paria kokeillut en tykännyt. Lähde nyt tommosella ohittaan, juu ei.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

JHallila sanoi
Taitaa olla halvin tai ainakin helpoin tie ostaa valmis paketti. Siksi kun en aja postia työkseni, paria kokeillut en tykännyt. Lähde nyt tommosella ohittaan, juu ei.
Jännä juttu,5v oon ajellu jo oikealta ja ohituksessa ei juurikaan ongelmia. Päinvastoin voihan sitä kurkkia penkankin puolelta ja ei sitä tarvi koko autoa kerralla työntää keskiviivan yli. Väitän että ajamalla keskiviivan päällä vasen rengas, näkee jo melko hyvin. Rekan perässä ei kannata vasemmaltakaan ajettavalla roikkua puskurissa kiinni. Ajele viikonloppu tai viikko niin oppii jo.
Mut kukin tavallaan :peukku
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Harri K sanoi
Jännä juttu,5v oon ajellu jo oikealta ja ohituksessa ei juurikaan ongelmia. Päinvastoin voihan sitä kurkkia penkankin puolelta ja ei sitä tarvi koko autoa kerralla työntää keskiviivan yli. Väitän että ajamalla keskiviivan päällä vasen rengas, näkee jo melko hyvin. Rekan perässä ei kannata vasemmaltakaan ajettavalla roikkua puskurissa kiinni. Ajele viikonloppu tai viikko niin oppii jo.
Mut kukin tavallaan :peukku

Juu kukin tyylillään :peukku Kaikkeen tottuu jopa jääpuikkoon hanurissa, kunnes se ehtii sulaan :p Tuosta ei ole henk koht kokemusta ;D Eivais, kukin tyylillään :) Mä en vaan pysty, liian hapokasta :peukku
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Yhteen evo 6:seen pajalla n. 6000€ "avaimet käteen" periaatteella. Ohjausvaihde tosiaan se kallein, ei saa mistään "halvalla".
Itse en näe kustannuksiin verrattuna mitään järkeä, ennemmin sijoittaa tuon rahan muuten autoon. Mutta kukin tavallaan :peukku
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Komppaan kyllä harria tässä täysin. Itse olen ajanut sen 2v oikealta ja ei ole mitään vaikeuksia päin vastoin kun menaa vasemmata ajelee niin sitten on vaikeuksia ;D. Ohittaminen on sitten se et kuittii oikeaolta tai sitten antaa pelkääjän kertoa et tuleeko ketään vastaan ;D. No tossa mun mielestä ei ole järkeä vaihtaa kun katsoo kustannuksia
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Älkääs nyt aina alkako dissaamaan, jos joku haluaa ajaa autoa siltä puolelta,miltä sitä Suomessa kuuluu ajaa.
Kaikki varmasti oppii ajamaan oikealta, mutta silti se vasemmalta ajaminen on mukavampaa.

Kuten aloittajakin totesi, siihen jääpuikkoonkin varmaan tottuu, mutta onhan se kuitenkn hiukan seksuaalisen vähemmistön hommaa, jota kaikki eivät vain halua tehdä.

Ja jottei mene ihan offiksi, niin suosittelen aloittajan tekemään tuon homman, ainakin osittain, itse. Säästää rahaa ja tietääpähän tarkemmin, miten asiat on toteutettu. Parin tehdyn (V ja VI) ja yhden vielä aloittamattoman (V) konversion kokemuksella voin konsultoida, jos tarvetta on.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Niin ja olikos pexillä tästä joku projektipäiväkirja? Olisi hyvä koota jotain pääkohtia esim mitä tulee ottaa huomioon. Eräs LHD kutosen omistaja totesi vaan että huomaa kyllä että nämä on RHD:ksi suunniteltu (kys auto on alkuperäinen LHD). Ite voisin toki mieluummin ajaa vasemmalta mutta ajattelen asiaa niin että se raha kun ei vaikuta mitään suorituskykyyn, nimittäin itse voisin yhtä hyvin sitten ajaa avance v6 galantilla ennemmin. Tyhmimmältä tuntuu IMO vaihtaa ykköseltä kakkoselle väärältä puolelta, se on jotenkin tosi vaivalloisen oloista, asiaan toki vaikuttaa tuo p*ska öljy. Hieman hankalampaa tuo ohittaminen on ja sanotaanko että en kyllä "normaalilla postiautolla" eli vapaastihengittävällä bensakoneisella mielellään ajaisi. Kyllä tuo mielestäni vaatii suomessa kompensaatioksi sen että olisi nuo 400/500-600 speksit konepuolella :)

Itse kyllä käyttäisin rahat tekniikkaan kernaasti. Ikävää jos joku sansanseisoja tulee ohitse. Muutenkin ehkä hieman itse ajattelen kapinahenkisesti asiaa että kun täällä verotetaan noita ikivanhoja autojakin noin rajusti (osaksi toki kaiken maailman koulunkeskeyttäneiden vajaamielisten nettiautokauppiaiden takia) niin minähän perkele ajan sitten väärältä puolelta....

Kallista tuo touhu on, vr4:sten kanssa olisi halvempaa kun ohjausvaihteet on samoja. Tommoset 6ke avaimet käteen kuulostaa ihan asialliselta jos tehdään silleen että on vimpan päälle (esim ettei sähköissä paskoja virityksijä). Yksi hollantilainen tai mikä lie tarjosi vr4:siin samaa palvelua ja oli tosi pedantisti ilmoittanut esim "asikkaille" uudet sähkökaaviot yms.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Kukas se sanoi, että jos 18v postin jakaja tyttö osaa ajaa oikealta ohjattavalla postiautolla niin... ;D Eikä ole mikään pakko ohitella vaan voi ihan hyvin körrötellä rekan perässä jos ohittelu jännittää :driverjdm

Esim. takan sytykkeenä tai vaikka öljynimeytysaineena 6ke on paljon hyödyllisemmässä käytössä kuin konversioon "sijoitettuna"

Miten jääpuikko perseessä liittyy rhd autolla ajamiseen? Eli onko kaikilla japanilaisilla ja englantilaisilla jääpuikko perseessä?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Nämähän on näitä makuasioita sano musti kun muniaan.. kyl te tiiätte. Itse oman vitosen ohjauksen kääntäneenä, ihan tyytyväinen. Tosin ei se mun maailmaa kaatanut ajaa oikealtakaan. :) Ehkä tuli vaan tehtyä kokemuksen kannalta toikin homma, ei niinkään sen pakottavan tarpeen ajaa vasurilta. Helpompi työntää kylkimyyryä ;)

Tiivistyksenä: Ei ole rakettitiedettä muuttaa se ohjaus. Maksaahan se rahaa, mutta hei, motorsporttia?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Edelleen tämä aihe lämmittää monen mieltä. ::)
Osasin eilen jo arvata mihin suuntaan tämä topic lähtee... ;D

Mut varmasti on helpoin hommata valmispaketti mut tosiaan pyynti hinnat on heti kovempia ja kannattaa olla tarkkana kuinka muutokset on tehty.

Ja kyllä noita pajoja jotka muutoksen tekee löytyy varmasti ympäri suomen. ;)
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Heti ryhdytään kyseenalaistamaan jos joku haluaa sen ratin perinteiselle puolelle. :'(
Jokaisen oma asia lienee kummalla kädellä sitä vilkkua haluaa käyttää tai keppiä hämmentää(tosin sanovat että vasemmalla tuntuu vieraalta)?

En vain ymmärrä että miksi pitää ryhtyä purnaamaan vastaan että miksi ja kyllä sieltä toiseltakin puolelta näkee.

Verrattavissa siihen että joku sitikkamies tulisi tankilla kyselemään että miksi mä tuolla japanilaisella ruoskalla ajelen kun voisi ajaa mukavan pehmeällä sitikalla. - Tykkään vaan että oma valinta sopii itselleni paremmin, vaikka varmasti siihen sitikkaankin tottuisi ja oppisi sillä ajamaan sujuvasti(Tosin sitten niistä ohituksista ei tulisi kummaltakaan puolelta yhtään mitään...). ;D
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Kai se vaan on niin, että valtaosa meistä ei näe mitään järkeä maksaa 5000 euroa sellaisen ongelman poistamisesta, joka ei itseasiassa ole mikään ongelma. Jos joku sen haluaa tehdä niin eihän se muilta ole mitään pois. Voisi noi postiautovitsit kuitenkin jo haudata, ne jaksoi hymähdyttää ketään viimeksi maaliskuussa 2008...

Jos konversioon lähtee niin kannattaa tehdä itselle etukäteen selväksi, että omiaan siitä ei pois saa. Saati ekstraa. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin antaa mennä vaan, se tekee kansantaloudelle ihan hyvää!
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

nokonzok sanoi
Kai se vaan on niin, että valtaosa meistä ei näe mitään järkeä maksaa 5000 euroa sellaisen ongelman poistamisesta, joka ei itseasiassa ole mikään ongelma. Jos joku sen haluaa tehdä niin eihän se muilta ole mitään pois. Voisi noi postiautovitsit kuitenkin jo haudata, ne jaksoi hymähdyttää ketään viimeksi maaliskuussa 2008...

Jos konversioon lähtee niin kannattaa tehdä itselle etukäteen selväksi, että omiaan siitä ei pois saa. Saati ekstraa. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin antaa mennä vaan, se tekee kansantaloudelle ihan hyvää!

Aamen. :)
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

nokonzok sanoi
Kai se vaan on niin, että valtaosa meistä ei näe mitään järkeä maksaa 5000 euroa sellaisen ongelman poistamisesta, joka ei itseasiassa ole mikään ongelma. Jos joku sen haluaa tehdä niin eihän se muilta ole mitään pois.
Ei aloittaja vissiin puhunutkaan ongelmasta ,itseään häiristevä pikkuseikka jolle ehkä haluaisi jotain tehtävän.
Ei näiden autojen vakio suorituskykykään mikään suoranainen ongelma ole, mutta kyllä sinne sitä taatelia saa porukka heittää vaikka pistolapiolla ilman soraääniä tai kyseenalaistamisia. Saatika alla pyörivät vanteet, ei niiden vaihtaminen aiheuta samanlaista porinaa jos ne mieleiseksiin vaihtaa vaikka sarjalla olisikin hintaa >2k€ ja tehtaan asentamatkin on vielä ihan toimivat.

Jos kysytään ohjauskonversiolle hintahaarukkaa ja/tai tekijöitä, niin miksei voi vain antaa asiallista vastausta?
Hinnan kuultuaan voi henkilö itse päättää sitten että onko se niin tarpeellinen. ;D

Ei mulla muuta.

Voisi noi postiautovitsit kuitenkin jo haudata, ne jaksoi hymähdyttää ketään viimeksi maaliskuussa 2008...
Tämä!
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Komppaan _AH_:ta ja Pexiä. :peukku Ainakin itselleni on puhtaasti mukavuusvalinta ajaa vasemmalta. Vanhempi Evo + konversion hinta teetettynä -kombolle tosin tulee sen verran kova hintalappu että siihen rahaan saa varmaan jo ihan orkkis-LHD:n (6/TME/7), tai ei ainakaan kaukana ole, mutta nämä on sitten makuasioita mihin päätyy... Valmiiksi konvertoitujakin (3/4/5) näkyy melko usein myynnissä ja sitäkin vaihtoehtoa kannattaa miettiä. Jälleenmyydessä konversion hinnasta saa nimittäin myyjänä takaisin ehkä 20-30% jos sitäkään.

Alkuperäiselle kysyjälle vinkkiä, että Viron pojilla on aika paljon kokemusta noista konversioista (koska Viron kilpiin ei saa RHD-autoa ollenkaan, pakko kääntää). Jos avaimet käteen-pakettia halajaa niin saattaa selvitä 1-2k€ halvemmalla teettämällä siellä. Vaikkapa nimimerkiltä swrt2002 kannattanee kysellä lisää, hänen kauttaan saattaisi sen nopean ohjausvaihteenkin saada kohtuuhintaan.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Hienoa että edes yksi (_AH_) ymmärsi mun pointin. :peukku
EDIT: tätä kirjoittaessa ilmaantui myös toinen (DaJackal), peukut myös sinne.

Edelleen jokainen kai saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Se ei kai kuulu kellekään muulle?
Muuten täällä huudetaan offtopicista, epätäydellisistä myynti-ilmoituksista tai hintapyyntien kritisoinneista jne., mutta annas olla jos joku haluaa lisätietoa ohjauskonversiosta, niin silloin saa kyllä sinne topiciin laittaa sitä offia ja muuta kritiikkiä ihan niin paljon kun jaksaa. Se että "oikealta oppii ajamaan ja siihen tottuu" ei ole mikään vastaus aiheeseen. (Jäsen evo6 tiedoksi, että tähän kohtaan sopii se vertaus, kaikkeen tottuu)
Haluaisin myös nähdä millaisen myrskyn vesilasissa saisi aikaan jos "me LHD miehet (ja naiset)" alettaisiin samalla kiihkolla vastustamaan RHD kuskeja, kuin täällä vastutetaan tuota ohjausmuutosta. Periaatteessa kuitenkin sama asia.

Ja jottei taaskaan mene ihan kokonaan offiksi, niin jäsenten puolelta löytyy projektikertomusta (kuvalinkit ei tällä hetkellä toimi, mutta niitä kuvia saa sähköpostiin, jos pyytää ja koitan myös ehtiä uudet linkit tekemään) ja olen sellaisen yhteenvedonkin tuosta CP9A evon konversiosta kirjoittanut, voidaan toki suurelta osin soveltaa myös neloseen. Jos sellaista joku kaipaa, niin YV:llä yhteyttä. Ja kuten aikaisemmin lupasin, vinkkejä saa kysellä muutenkin.
Tällä hetkellä nettiautosta löytyy konversioaihioita halvimmillaan 500€ pyynnillä, siihen sitten hammastanko sen n.1200€ ja muihin tilpehööreihin varaa reilun tonnin, niin loput on työtä. Eli jos oman työn osuus on iso, niin 3000€:llä tekee ihmeitä.
Toki tuon aihion hinta ja siinä olevat varusteet vaikuttaa merkittävästi ja se, että haluaako ilmastoinnin ja jos kyllä, niin manuaalina vai automaattiversiona.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Kuten itse vastasin ni kerroin mihin voi varautua jos teettää. Tuskin kukaan tekee huvikseenkaa halvemmal toiselle Suomessa tuota laadukkaasti ainakaan.
Ja kuten myös sanoin, kukin tavallaan :peukku Ei muutaku tekeen.

PS. Älä vaan verota tuontiautoasi sitten ainakaan konversion jälkeen vaan ennen...
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

pexi sanoi
Älkääs nyt aina alkako dissaamaan, jos joku haluaa ajaa autoa siltä puolelta,miltä sitä Suomessa kuuluu ajaa. Kaikki varmasti oppii ajamaan oikealta, mutta silti se vasemmalta ajaminen on mukavampaa.

Minäkin oon tästä ihan samaa mieltä... :) Olen ajanut vaikka millaisia RHD-autoja ja tiedän että se onnistuu ihan helposti mutta silti itselleni ja liikennekäyttöön haluan vain "normaaleja"... Ja varsinkin johonkin ralli/rata/leikki-käyttöön haluan vasemmalta ajettavan auton koska on takuuvarmaa ettei oikealta ajaminen suju tasan samalla luotettavuudella ja luontevuudella ja varmuudella kuin ehkä sellaisilta jotka ovat syntyneet RHD-maihin... :)

Omalla kohdallani esimerkiksi jollain tutulla autolla pystyn sladittamaan suunnilleen puolen metrin tarkkuudella siitä mistä haluan,onpa alla jäätä tai soraa tai asvalttia,mutta uskoisin että vaikka harjoittelisin kymmenen vuotta niin en uskaltaisi/osaisi pystyä samaan kuin normaaliautolla joihin olen kasvanut... :) Onhan minullakin tuo RHD-aurauspajero mutta se nyt ei tuota mitään harmia automaatin ja vähäisen ajomäärän takia... Todistaapahan vain ettei sekään ongelma ole... :)

Eli eipä siinä pitäis olla kenelläkään valittamista jos jollain on varaa ja haluja tuollaiseen muutokseen...!? Kukaan ei ainakaan ääneen arvostele jos muuhun rakenteluun käytetään 50000€ mutta kymmenesosa siitä tuntuu olevan "huono sijoitus" vaikka siinäkin saadaan sellainen auto kuin halutaan ja sellaisena kuin halutaan eli kysymyshän on oikeastaan ihan samasta asiasta...!? :) Luulen ettei monikaan ostele näitä RHD-autoja siitä ilosta että saa ajaa väärältä puolelta vaan vain sen takia ettei niitä autoja muunlaisina saa...!? No sille asiallehan voi siis jotain tehdä eli antakaa niiden tehdä ketkä haluavat... Ainoa asia mitä itse arvostelen on se että muutokset olis tosiaankin tehty hyvin koska vihaan kaikenlaisia sätöksiä sähköissä ja muussakin rakentelussa... :( :)
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Modet vois vähän siistiä tätä topiikkia.

Jättää vaikka meidän : "Vasemmistolliittolaisten" kommentit ja poistaa muut mielipiteet.

PS. Jos ei ole varaa ajaa autoa Vasemmalta niin pidetään suut kiinni , jookos ? Rahaan liittyy tai sen puutteeseen tuo RHD:n puolustaminen näitä komentteja lukien kuitenkin perustuu.

Kukaan ei kirjoittanut edes , miksi autoa on parempi ajaa Oikealta ? Sen olisin halunnut kuulla ?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Itse ajan RHD:lla, koska olen köyhä ja nelisen vuotta sitten autolle jäi melkein 10k eur vähemmän hintaa kuin LHD:lle.

Minulle on oikeastaan aivan sama onko kulkupeli RHD vai LHD. Jos joku haluaa tehdä konversion - niin tehköön.

Toiset tykkää tyttärestä ja toiset äidistä. Jotkut vielä molemmista.

Ja tämä LHD/RHD spekulointi vois loppua ja pysytään aiheessa. Kiitos.

Hinta konversiolle on varmaan tuo Harrin/Pexin 5000 eur jos ei tee itse mitään. Vironpojilta vois kysyä jotain hinta-arvioo tai vaikkapa vain "valmista osasarjaa" että ei tarvi kuin alkaa riehumaan puukkosahalla.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Ei tätä mun mielestä ole tarve siistiä mutta voisihan tähän tuoda vähän tietoa enemmän. Esim mitä kaikkea tarvitaan, ohjausvaihde + harvinaisen (97-00) mallinen lanceri ? Ja mitäköhän muuta?

Mutta ihan realistinen fakta on se että jos teet vaikka mielestäsi 12 ke evo vitoseen konversion 6 tonnilla, ei siitä tule 18 ke autoa. Toki joku saattaisi jossain tilanteessa moisen hinnan maksaa mutta helposti siinä vaiheessa lähdetään hakemaan jo uudempia mallisarjoja. Kelloa kun ei voi kääntää takaisin.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Voihan tän kääntää myös niin että miksi mennä raiskaamaan alkuperäinen JDM auto siirtämällä tekniikka suomiautoon esim suomalaiset galant dyn4 gti swapit, jota sitten silmät sinisenä kutsutaan vaikka rs malliksi taikka muuttaa ohjausta semmoiseksi mitä koskaan ei oo tehtaalta tullutkaan normilinjasta.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

No jeesus ;D taisin kusta muurahaispesään huolella :nykii Ideana ei ollut dissata kenenkään kiksejä ajaa RHD :D vaan ajatus oli mitä konversio maksaa. Vai kannattaako ostaa suosilta LHD. Toki joskus on ollut halvempaa ostaa RHD tuonti, kun niitä ei ole täältä järkevään hintaan saanut. Motorsport :) mä vaan en halua ajaa RHD, harrastus/mukavuus :)
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Senverran on noita "käpösteltyjäkin" konversioita nähnyt, että itse tekisin ni tietäsin mitä saan. (juu olen harkinnu rata tai sprinttipelin tekoa vitosesta tms) Toki on osaavia tekijöitä, mut ne sitte onki hintaluokaltaanki erilaisia heti.
Ei muutaku teet vaan, mut ÄLÄ vaan laita mitään vakio Lancerin hidasta ohjausvaihdetta. Se o "evon tuhoamista" jos mikä.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

tepi sanoi
Voihan tän kääntää myös niin että miksi mennä raiskaamaan alkuperäinen JDM auto siirtämällä tekniikka suomiautoon esim suomalaiset galant dyn4 gti swapit, jota sitten silmät sinisenä kutsutaan vaikka rs malliksi taikka muuttaa ohjausta semmoiseksi mitä koskaan ei oo tehtaalta tullutkaan normilinjasta.

1. Ei ole kukaan mitään Suomi autoon siirtämässä. Vaan JDM:ään laitetaan LHD ohjaus, eli juurikin päin vastoin.

2. Ei kait kukaan mitään raiskaa jos osat ovat LHD Evosta ja osien valmistaja Mitsubishi ? Vai onko EU8 ja EU9:sit Japanin poika jo tehtaalla pilannut kun ei ole ohjaus "ÄäriOikeiston" mukaisesti ?

3. Jätetään Galaniitit pois Evo ohjaus konversio keskustelusta.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Kyllä se äkkiä menee järkevämmäksi hankkia valmiiksi tehty konversio tai sitten LHD Evo kasi joiden hinnat ovat tulleet kovasti alas lähivuosina.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

mystinengalant sanoi
Mutta ihan realistinen fakta on se että jos teet vaikka mielestäsi 12 ke evo vitoseen konversion 6 tonnilla, ei siitä tule 18 ke autoa.
Saman voi sanoa, että jos teet 12 k€ evo vitoseen renkaiden, vanteiden, ja moottoripuolen päivitystä 6 tonnilla, niin ei siitäkään tule 18 k€ autoa. Kaikki mitä laittaa yleensäkin autoon, niin koskaan et saa niitä takaisin. Vähiten tulee auton kanssa tappiota, kun tekee siihen vain normaalit huollot ja remontit, jos niin kun tällä mielellä ajatellaan. Eli ei tuo konversio ole yhtään huonompi sijoitus autoon kuin vanne, spoileri, helmalevike ja moottori viritykset.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Yleensä harrastukset maksaa. Oli se sitten vanteiden kiillotus tai ohjauksen vaihto. kyllä minäkin henkilökohtaisesti mielummin 6k€ sijoittaisin ohjauksen vaihtoon, kun vanteisiin ja muovilevikkeisiin. Rupee noita RHD evoja olemaan pikkuhiljaa jokakulmalla ettei ole mikään harvinaisuus.

Harmi vaan, kun näihin laitetaan niitä kalliita vanteita ja levikkeitä niin niitä ei saa edullisesti hyödynnettyä mielenkiintosiin projekteihin. :) Varsinkin, kun se ajetaan ruttuun ja tekniikalla koitetaan saada tappiot katettua kokonaan.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Evo4 ohjauskonversio,onko kukaan tehnyt ja mitä pitää tehdä,koelauta ja hammastanko ainakin vaihtaa. Koelauta passaa ilmeisesti samanikäisestä perus Lancerista,ohjaus pitää etsiä evon omana. Ja ennekuin yksikään alkaa vinkumaan että miksi pitää muuttaa niin auto on tulossa kisakäyttöön jotenka ei kiinnosta ne mielipiteet kuinka hyvin sieltä oikealtakin näkee ohittaa,vaan nyt kaivataan IHAN OIKEITA vastauksia ja tietoa moisesta hommasta.
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Nuhapumppu sanoi
Evo4 ohjauskonversio,onko kukaan tehnyt ja mitä pitää tehdä,koelauta ja hammastanko ainakin vaihtaa. Koelauta passaa ilmeisesti samanikäisestä perus Lancerista,ohjaus pitää etsiä evon omana. Ja ennekuin yksikään alkaa vinkumaan että miksi pitää muuttaa niin auto on tulossa kisakäyttöön jotenka ei kiinnosta ne mielipiteet kuinka hyvin sieltä oikealtakin näkee ohittaa,vaan nyt kaivataan IHAN OIKEITA vastauksia ja tietoa moisesta hommasta.
suosittelisin vaihtaan samalla sen rintapellin. Jotain sähköjohtoi joutuu jatkaan mut jos hommaa sen perus 1.3:sen lancerin niin onhan siinä luovuttajaksi osia paljon.
Mihin kisakäyttöön tulossa? Meinaan pitää nekin kiulut leimata jos ralli tms.

JA kisa-alusta, laatikko, kaaret, lukot jne hankinnassa?
 
Vs: Evon ohjauksen konversio

Harri K sanoi
suosittelisin vaihtaan samalla sen rintapellin. Jotain sähköjohtoi joutuu jatkaan mut jos hommaa sen perus 1.3:sen lancerin niin onhan siinä luovuttajaksi osia paljon.
Mihin kisakäyttöön tulossa? Meinaan pitää nekin kiulut leimata jos ralli tms.

JA kisa-alusta, laatikko, kaaret, lukot jne hankinnassa?
Sprinttiä poijaat meinas rueta ajamaan,kavereiden puolesta siis kyselen. Alustoista ja muista en tiedä,mutta veikkaisin että nuillekkin on jo toimittaja selvillä. Mutta tämä auttaa jo paljon,ja tekemällähän selviää loput.
 
Takaisin
Ylös Bottom