Evoon vanteet?

Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
No en ole fyysisesti Ralliarteihin törmännyt, mutta esim. seuraavista sivuista: http://gruppe-s.com/Ralliart/ralliartr01.htm

ja http://www.japanparts.com/db/partslist.php?dealer=4&car=116&middlesmall=2%3A22&maker=&volkey=
voisi poikkeavan ET-luvun (30) vuoksi päätellä, ettei tuota vannetta ole saatavilla vakiokoossa ET:llä 38...

Eli epäilet, että Ralliartin imaginäärivanne ei mene Evoon? Eiköhän sillä offsetillä tässä tapauksessa ole ihan ulkonäöllinen syy.
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Kyllähän on toki monia vanteita, jotka saa sekä Evon pulttijaolla että Evon ET:llä, mutta sopivuus (mahtuminen) Evoon ei sittenkään ole taattu. Tuli tällaisia vanteita nähtyä talvirenkaita/vanteita aikanaan hankkiessani. Ihme on, ettei edes Ralliartin valmistamat 17#x8 ET 38:n vanteet tietääkseni sovi IX:iin...

Eihän noi US-partsin tarjoamat compotkaan ole alkuperäisillä specseillä.
Pointtini oli, että esim Compomotive ja Braid tekevät vanteen juuri toiveiden mukaan. Jos oikeen tarkaksi menee, niin noille lähetetään mittapiirustukset pyörännavasta ja jarruista ja toive specseistä ja niiden mukaan tehdään vanne. Jossainhan ne rajat toki menee, mutta lähes mitä vaan on saatavissa. Evon olessa kyseessä molemmat kyllä tietävät mitat, joten automalli ja maininta Bremboista riittää, sekä toiveet specseistä, niin tulee vanteet jotka varmasti sopii. Jos toive on mahdoton, niin siitäkin tulee ilmoitus, ennen kuin vanteita aletaan edes tekemään.

Compon MO:t kyllä sopii 8x17 ET38 specseillä.

Evossa kun ei ole edes ESP:tä, niin tuo ET / vanteen leveys ei ole mitenkään kriittinen asia. Henk.koht mielipiteenä sanoisin että parempi tulee, kun hiukan pienentää offsettiä.
 
Vs: Evoon vanteet?

nokonzok sanoi
Eli epäilet, että Ralliartin imaginäärivanne ei mene Evoon? Eiköhän sillä offsetillä tässä tapauksessa ole ihan ulkonäöllinen syy.
Sitä en epäile, varmaan menee, mutta varmanpäälle pelaajana haluaisin vanteet joissa se offset on täsmälleen se 38. Siten voi ainakin olla varma, ettei "väärä pyörägeometria" vaikuta ajettavuuteen, kuten Veho asian ilmaisi...
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Sitä en epäile, varmaan menee, mutta varmanpäälle pelaajana haluaisin vanteet joissa se offset on täsmälleen se 38. Siten voi ainakin olla varma, ettei "väärä pyörägeometria" vaikuta ajettavuuteen, kuten Veho asian ilmaisi...

Uskon, että Ralliartin nimellä myytävät vanteet ovat vähintäänkin kelvollisia Evoon, vaikka Veho asian toisin ilmaiseekin. Eiköhän lausunnossa ole hieman kaupallisia tarkoitusperiä...
 
Vs: Evoon vanteet?

pexi sanoi
Eihän noi US-partsin tarjoamat compotkaan ole alkuperäisillä specseillä.
Pointtini oli, että esim Compomotive ja Braid tekevät vanteen juuri toiveiden mukaan. Jos oikeen tarkaksi menee, niin noille lähetetään mittapiirustukset pyörännavasta ja jarruista ja toive specseistä ja niiden mukaan tehdään vanne. Jossainhan ne rajat toki menee, mutta lähes mitä vaan on saatavissa. Evon olessa kyseessä molemmat kyllä tietävät mitat, joten automalli ja maininta Bremboista riittää, sekä toiveet specseistä, niin tulee vanteet jotka varmasti sopii. Jos toive on mahdoton, niin siitäkin tulee ilmoitus, ennen kuin vanteita aletaan edes tekemään.

Compon MO:t kyllä sopii 8x17 ET38 specseillä.

Evossa kun ei ole edes ESP:tä, niin tuo ET / vanteen leveys ei ole mitenkään kriittinen asia. Henk.koht mielipiteenä sanoisin että parempi tulee, kun hiukan pienentää offsettiä.
Vaikka ESP:tä ei (onneksi) olekaan, niin eikö tuo offsetin muuttuminen jotenkin vaikuta AYC:in (vai mikä se Evon pyörältä toiselle tehoa säätelevä systeemi olikaan..?) toimintaan?
Tuollainen toiveiden mukaan räätälöity vanne kuullostaa todella hyvältä, mutta mahtaa olla hintakin hyvä. Puhutaanko jo nelinumeroisesta per/kappale summasta? Jos tuo orkkiskokoinen Compo MO tosiaan menee suoraan alle, niin sitten on enää yksi asia selvitettävänä: paino.
 
Vs: Evoon vanteet?

nokonzok sanoi
Uskon, että Ralliartin nimellä myytävät vanteet ovat vähintäänkin kelvollisia Evoon, vaikka Veho asian toisin ilmaiseekin. Eiköhän lausunnossa ole hieman kaupallisia tarkoitusperiä...
Voi hyvinkin olla, mutta kai lähtökohtana on pidettävä, että ihanne offset on se mikä lukee auton manuaalissa. Tosin luulenpa että jos hommaan jollain muulla kuin 38 offsetilla olevat vanteen, ovat ne Buddyclubin QF:t, edellyttäen, että ne menee sillä 35 ET:llä alle ja että paino on se 6,2kg niin kuin Wheelweights-taulukko väittää...
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Tuollainen toiveiden mukaan räätälöity vanne kuullostaa todella hyvältä, mutta mahtaa olla hintakin hyvä. Puhutaanko jo nelinumeroisesta per/kappale summasta?

Eiköhän compoja saa kuitenkin satasilla kappale.

Muutaman millin muutos offsetissa on ihan se ja sama.
 
Vs: Evoon vanteet?

Uskon että Compot on aika painavat vanteet,mikäli on yhtään samaa kaliiberia kun nuo Revolutionit.
 
Vs: Evoon vanteet?

En nyt jaksa ihmisten postauksia lainailla , mutta noin yleisellä tasolla :

RALLIART vanteet menee IX:ään vaikka väärinpäin. Hintaa vanteilla n.3500 € tullauksen jälkeen. Ei se ET luku mikään raamattu ole tai jumala numero jota ihan sokeesti kannattaa seurata. Esim. kun haluat laittaa hivenen leveämpää kumia niin silloin täytyy myös vanteen offsettia muuttaa , ettei kumit ala ottamaan auton rakenteisiin kiinni.

Orkkis vanteen leveys on 8" ja ET 38 , Mitäs jos haluat alle vaikka 245 leveää rengasta ? No 9" vanne... jaa ET:kin näköjään sit muuttuu...? ? Kumma homma ? ::)

Miksi laitetaan leveämpää kumia ? Kun halutaan lisätä pitoa.
Miksi vanteiden valmistajat eivät tee ET 38 vanteita ? Harvalla olisi vara ostaa niitä , joten tehdään ET 30 ,35 40 , niin löytyy enemmän markkinoita.
 
Vs: Evoon vanteet?

Tunari-82 sanoi
Uskon että Compot on aika painavat vanteet,mikäli on yhtään samaa kaliiberia kun nuo Revolutionit.

Mulla oli aikanaan kasissa 18" Compo MO:t. Ei ne erityisen kevyet ole, mutta ei toisaalta mitään lyijyäkään. Ja edelleenkään yksikään vanne maailmassa ei näytä niin hyvältä kuin valkoinen 18" MO :) Ja ilmeisen kestäviä ovat. Hintakin on ihan kohtuullinen.
 
Vs: Evoon vanteet?

nokonzok sanoi
Mulla oli aikanaan kasissa 18" Compo MO:t. Ei ne erityisen kevyet ole, mutta ei toisaalta mitään lyijyäkään. Ja edelleenkään yksikään vanne maailmassa ei näytä niin hyvältä kuin valkoinen 18" MO :) Ja ilmeisen kestäviä ovat. Hintakin on ihan kohtuullinen.

Jostain kumman syystä komppaan nokoa tuossa ulkonäkökysymyksessä. ;)
8x18 compo maksaa paikasta riippuen jotain 350-450 euron välillä kipale. 17" tietysti halvempi.
Kevyin mahdollinen se ei ole, mutta kestävä kylläkin.

ET:llä ei ole käytännön merkitystä AYC:n toimintaan, joten sen puolesta voi valita offsetin vapaasti.
 
Vs: Evoon vanteet?

Joopa-joo. Ainakin Wheelweigtsin perusteella Compot painavat mielettömästi (17x8 yli 10 kg). Itse tosiaan etsin vanteita, jotka olisivat vakiokokoa eli juuri tuo 17x8 ja mielellään ET niin lähellä 38:aa kuin mahdollista ja niin vähän painoa kuin mahdollista. Ei ole toistaiseksi sitä BuddyClubin QF:ää houkuttelevampaa vaihtoehtoa vastaan tullut. Jos jollain on tietoa, niin olen enemmän kuin kiinnostunut... Onko kukaan Ultimaten omistaja sattumoisin koskaan punninnut BBS:iään?
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Onko kukaan Ultimaten omistaja sattumoisin koskaan punninnut BBS:iään?

Yks vinkki olis : Vaihda sorajarrut ja katsele 16" vanteita ,alkaa oleen kevyitä ,jos painoa haluat pois.
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Onko kukaan Ultimaten omistaja sattumoisin koskaan punninnut BBS:iään?

[quote author=Topic:Evoon vanteet kirjoitteli aiheesta aiemmin näin]Wheelweightsin mukaan esim. Evon BBS Ultimate-vanne painaa 8,2 kg/kpl (takovanne) ja IX:n perusvalu Enkei 9,2 kg/kpl. [/quote]
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Joopa-joo. Ainakin Wheelweigtsin perusteella Compot painavat mielettömästi (17x8 yli 10 kg). Itse tosiaan etsin vanteita, jotka olisivat vakiokokoa eli juuri tuo 17x8 ja mielellään ET niin lähellä 38:aa kuin mahdollista ja niin vähän painoa kuin mahdollista. Ei ole toistaiseksi sitä BuddyClubin QF:ää houkuttelevampaa vaihtoehtoa vastaan tullut. Jos jollain on tietoa, niin olen enemmän kuin kiinnostunut... Onko kukaan Ultimaten omistaja sattumoisin koskaan punninnut BBS:iään?

Volk TE37. Ja kättä taskuun :)
 
Vs: Evoon vanteet?

Listojen mukaan volk se 37k 17x8,5 n.6kg/kpl.
Eipä ole kerinny punnitsemaan et kuinka paikkanasa tuo pitää.
 
Vs: Evoon vanteet?

-JP- sanoi
Yks vinkki olis : Vaihda sorajarrut ja katsele 16" vanteita ,alkaa oleen kevyitä ,jos painoa haluat pois.
Tämän kyllä tekisinkin, mikäli ei tulisi katsastuksessa ongelmia. Ralliartilla kuulemma on Evoon keraamisilla levyillä oleva sorajarrusarja... mutta ei ole auto sillä enää tässä maassa tieliikennelain mukainen.
 
Vs: Evoon vanteet?

Kyllä tuo taulukko on minulle tuttu, samoin sen lukemat. Mutta tähän mennessä olen automaailmasta sen verran oppinut, että se mikä lukee paperilla, saattaa olla hyvin kaukana todellisista arvoista. Täytyy tuohon Volk se 37k:hon perehtyä, muistaakseni oon kyllä senkin vaihtoehdon jossain vaiheessa tutkinut.
 
Vs: Evoon vanteet?

Jos nimimerkki Cubeqtio olis niinkin ystävällinen ja punnitsis omat TE37 niin saatais faktaa tiskiin. Tosin ne tais olla koko 18"x?. siitä vähän näkis et miten paikkansapitävää tietoo tuoll aon noista vanteista. Tai jos muilla sattumoisin olis ilman kumeja jaloissa pyörimässä. Loppus se taulukoista vääntäminen.

evoluutio sanoi
Tämän kyllä tekisinkin, mikäli ei tulisi katsastuksessa ongelmia. Ralliartilla kuulemma on Evoon keraamisilla levyillä oleva sorajarrusarja... mutta ei ole auto sillä enää tässä maassa tieliikennelain mukainen.
Mikäs tästä tekee laittoman? Brembolla on ainakin jarrusetti mitä käytetään N-ryhmäläisissä. 6mäntäset eessä ja 4 takana. Mahtuu 15" ja voin melkei lyyä pallini vetoo et pysähtyy paremmin ku noi vakiobrembot.
 
Vs: Evoon vanteet?

Maxxximus sanoi
Brembolla on ainakin jarrusetti mitä käytetään N-ryhmäläisissä. 6mäntäset eessä ja 4 takana. Mahtuu 15" ja voin melkei lyyä pallini vetoo et pysähtyy paremmin ku noi vakiobrembot.

Ja taas saa laittaa kättä syvälle taskuun, eikä kaiken lisäksi toimi siviilikäytössä, ainakaan suolakeleillä kovin pitkään.
Mutta jos laittaa RS:n jarrut, niin siinä ei ole mitään laitonta.

Toisaalta tässä evoluution tapauksessa kannattaisi harkita toiseksi vannesarjaksi orkkis settiä jostain 7-9 evosta. Olisi ainakin ne pyydetyt specsit paikallaan.
Painoa ehkä enemmän kuin halutaan, mutta sekin lienee käytännössä lähes yhdentekevää, kun kyseessä on muuten lähes vakio IX, ja kirjoitusten perusteella myös pysyy sellaisena.
 
Vs: Evoon vanteet?

pexi sanoi
Ja taas saa laittaa kättä syvälle taskuun, eikä kaiken lisäksi toimi siviilikäytössä, ainakaan suolakeleillä kovin pitkään.
Mutta jos laittaa RS:n jarrut, niin siinä ei ole mitään laitonta.

Toisaalta tässä evoluution tapauksessa kannattaisi harkita toiseksi vannesarjaksi orkkis settiä jostain 7-9 evosta. Olisi ainakin ne pyydetyt specsit paikallaan.
Painoa ehkä enemmän kuin halutaan, mutta sekin lienee käytännössä lähes yhdentekevää, kun kyseessä on muuten lähes vakio IX, ja kirjoitusten perusteella myös pysyy sellaisena.
En tiedä millaiset jarrut RS:ssä tarkalleen on, mutta eikö laki määrää suunnilleen, että jarrujen koon on suurennettuva auton huippunopeuden nousun myötä. Eli siis 250km/h kulkevaan Evo IX:iin tuskin mitään pikkulevyjä laillisesti laitetaan. Ja vanteina mulla tosiaan on jo 2 sarjaa orkkisenkeitä sekä kesä että talvirenkaissa, haluasin vaan pikkuhiljaa kehittää autoani ja sopiva aloitus on mielestäni se jousittamattoman massa pienentäminen (niin kevyet vanteet kuin mahdollista) sillä käsittääkseni se tuo pelkkiä etuja (parempi ajodynamiikka/mukavuus, kiihtyvyys, pysähtyvyys).
 
Vs: Evoon vanteet?

Osaaks kukaan heittää arvioita kumpi olisi fiksumpaa - ostaa vakiovanteiden ympärille Hankookin RS-2:t (380 puntaa+toimituskulut) vai ostaa Workin CR-Kai vanteet missä on jotkut renkaat ympärillä (600 puntaa+toimituskulut)? Esim. tietoa paljon nuo vakiovanteet painavat? CR Kai ei kyllä taida olla mikään kevyt vanne, mutta toisaalta herjaavat myös kestäväksi.

Pikaphotoshoppauksen perusteella olisi ainakin ihan hyvännäköinen setti mustaksi maalattuihin vakiovanteisiin verrattuna.

symhxx.jpg
 
Vs: Evoon vanteet?

^- Uusissa renkaissa varmaankin hivenen enemmän pitoa. Eli Hankookit orkkiksiin , varsinkaan ,jos ei ole tiedossa mitkä renkaat toisiin vanteisiin on asennettu. Tosin auton käyttötarkoituskin valintaan vaikuttaa. Radalle parempaa pyörää , nakkikioski keikoilla ei ole niin väliä kunhan vanteet kiiltää.
 
Vs: Evoon vanteet?

-JP- sanoi
^- Uusissa renkaissa varmaankin hivenen enemmän pitoa. Eli Hankookit orkkiksiin , varsinkaan ,jos ei ole tiedossa mitkä renkaat toisiin vanteisiin on asennettu. Tosin auton käyttötarkoituskin valintaan vaikuttaa. Radalle parempaa pyörää , nakkikioski keikoilla ei ole niin väliä kunhan vanteet kiiltää.

Juuri näin.

Jos radalla ajetaa niin RS-2 on oiva vaihtoehto. Itsellä tulossa sellaiset kesäksi. Myös Puercolla on kokemusta Potenzasta ja kuulemma ihan hyvä rengas on. Nämä kaksi siis enempi rata-ajoon.

Eli susta itestä on kiinni mihin tarkoitukseen tulee. Jos kaupunkirinkiä vetää niin ehkä sitten nuo vanteet ja edukkaammat Falkkenit tms alle.
 
Vs: Evoon vanteet?

Itse ostaisin ehkä ton Workin vanteet jos sellasia haluat, ajaisin ne renkaat siitä loppuun ja ostasin sitte noi hankookit. Sit sulla ois hyvät vanteet ja renkaat. Mut jos haluut äkkiä sitä pitoa niin samantien vaan noi kunnon kumit alle.
 
Vs: Evoon vanteet?

Noiden Workkien ympärillä olis brittityyliin 2 Bridgestonea ja 2 Yokohamaa, hyvässä kunnossa kuulemma kaikki renkaat (tosin niinhän kaikki käytetty kama on ;)). Ton tarkempia mallispeksejä ei kertonut, mutta eipähän ole ainakaan ihan kiinagummia.

Ehkä mä investoin noihin vanteisiin ja hankin niihin sitten uudet renkaat kun vanhat on kuluneet poijes, ihan hyvän näköset kuiteskin ja kaipa noi Workit on ihan laadukkaita vaikka takokamaa katalogin halvimmasta päästä ovatkin.

Mahtaiskohan noista vakiovanteista saada mitään rahaa jos ne myis pois? Toisaalta voisin myös pyöräyttää kitkarenkaat niiden ympärille ja myydä nuo nykyiset Turkki-spesial CMS:t poijes satasella tai parilla.
 
Vs: Evoon vanteet?

uskaltaakos tonne evoon tyrkätä 5mm spacerit? vai joutuuko jo vaihtaa pidemmät pinnapultit? tekisi mieli ostaa yhdet tenzo-r vanteet, mutta ET on 42. noissa enkein fillareissa (mitkä on muuten myynnissä) ET on 40 ja omasta jää liian sisälle.
 
Vs: Evoon vanteet?

No ihan mielipiteenä , että kannattas ostaa vanteet johon ei tartte mitään teräs limppuja ruuvvailla. Vanteita kyllä löytyy vaikka miten paljon erilaisia.
 
Vs: Evoon vanteet?

waltteri sanoi
uskaltaakos tonne evoon tyrkätä 5mm spacerit? vai joutuuko jo vaihtaa pidemmät pinnapultit? tekisi mieli ostaa yhdet tenzo-r vanteet, mutta ET on 42. noissa enkein fillareissa (mitkä on muuten myynnissä) ET on 40 ja omasta jää liian sisälle.

5 milliä ei nyt oo kovin paljoa, mutta oon nähnyt kun yhdestä Fiiatista lähti etupyörä kesken rata-ajon irti eikä ollut nättiä katottavaa. Spaceri löyty välistä, oli tosin pultti- eikä mutterikiinnityksellä, mutta en menis ite tuikkaamaan spacereita mihkään autoon millä olisi tarkoitus ajaa lujaa.
 
Vs: Evoon vanteet?

Eiiiii, jos ostas ens talveks tummaa ja vähän isompaa vannetta. Vaikka tänä talvena ei kyl isompia oo todellakaan kaivannu. :driver
 
Vs: Evoon vanteet?

mulla on alla greddy gravity gullfalmet 18x8.5.

harmi kun ei tullut punnittua niitä kun eri ollut rengasta päällä mutta painavaat ovat

ET on 25, ja siltikin oli pakko laittaa 3mm spacerit eteen että menivät brembojen yli. puolan muoto kun on mitä on.

radalla ja muualla on ajettu lujaa ja vielä ainakin on renkaat pysynyt paikallaan.
 
Vs: Evoon vanteet?

Löytyykö ketään, joka olisi kiinnostunut myymään pois BBS:n "ultimate"-vanteensa? Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut ostamaan...
 
Vs: Evoon vanteet?

evoluutio sanoi
Löytyykö ketään, joka olisi kiinnostunut myymään pois BBS:n "ultimate"-vanteensa? Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut ostamaan...

Kysyppä Printsport:ilta siellä näyttää olevan myynnissä ultimaten vanteita http://www.printsport.fi/
Katso siitä tuotteet ja sitten Ralliart niin ilmoitus tulee esiin sivun alaosassa.
 
Vs: Evoon vanteet?

simonsays sanoi
mulla on alla greddy gravity gullfalmet 18x8.5.
ET on 25, ja siltikin oli pakko laittaa 3mm spacerit eteen että menivät brembojen yli. puolan muoto kun on mitä on.

Ottaako kiinni mistään?
 
Vs: Evoon vanteet?

Itellä on kesällä Buddy Club Racing P1 Racing SF 'Challenge' 8.5x18 et30 ja ohittaa kaiken ja toimii hyvin.Painosta senverran et postissa kun tuli Briteistä kumeineen niin 1kpl paino 15kg jos ei muisti paljoo tee temppuja.
PS. Renkaina R888 235/40
 
Vs: Evoon vanteet?

M.V sanoi
Kysyppä Printsport:ilta siellä näyttää olevan myynnissä ultimaten vanteita http://www.printsport.fi/
Katso siitä tuotteet ja sitten Ralliart niin ilmoitus tulee esiin sivun alaosassa.
Noista esitin aikanaan tarjouspyynnön tonne, mutta hinta oli sen verran suolanen, etten ollut valmis sitä silloin (enkä ole vieläkään) maksamaan kun ei ilmeisesti ole kovin kevyt vanne kumminkaan eikä ulkonäkökään hirveästi meikäläistä sytytä... Kiitos vinkistä kumminkin.
 
Vs: Evoon vanteet?

M.V sanoi
Kysyppä Printsport:ilta siellä näyttää olevan myynnissä ultimaten vanteita http://www.printsport.fi/
Katso siitä tuotteet ja sitten Ralliart niin ilmoitus tulee esiin sivun alaosassa.

Ei oo enää, ne on kuulemma kaikki jo menny.
 
Vs: Evoon vanteet?

Pitäisi ostaa kohta evo 4:seen uudet vanteet ja äsken luin tän koko topicin läpi ja siihen lopputulokseen tulin että 17x7.5 - 215/40 (et40-46?) olisi suurin koko mikä pyörii ongelmitta? olenkohan oikeassa?
 
Vs: Evoon vanteet?

Joxi sanoi
Pitäisi ostaa kohta evo 4:seen uudet vanteet ja äsken luin tän koko topicin läpi ja siihen lopputulokseen tulin että 17x7.5 - 215/40 (et40-46?) olisi suurin koko mikä pyörii ongelmitta? olenkohan oikeassa?

Eiks toi oo väärä tapa ajatella, ennemmin laittaa pienimmän koon mikä mahtuu jarrujen ympärille ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

madu sanoi
Eiks toi oo väärä tapa ajatella, ennemmin laittaa pienimmän koon mikä mahtuu jarrujen ympärille ;)

aha, mutta onko siis kellään tietoo mahtuuko toi setti alle, niin ettei hinkkaa mihinkään??
 
Vs: Evoon vanteet?

215/40-17 mahtui 17x7 ET42 vanteella ja oli Teinin alusta suositellussa korkeudessa. Ei missään tilanteessa ottanut kiinni mihinkään.

Sama koko ilmeisesti mahtuu myös 17x7.5 ET38 vanteilla, mutta tulee jo oikeastaan ihan kaarien tasalle tai vähän yli.

Jos sisäpuolella riittää tilaa vanteelle niin tuo antamasi offset haarukka kuulostaa hyvinkin sopivalta.

215/45-17 tuottaa usein hankaluuksia ja tarvetta muokata ainakin takapuskurin kiinnikettä.
 
Takaisin
Ylös Bottom