Evoon vanteet?

Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Meinasin 18x9:lle vetää ton 215/35:sen. Et on nyt 35 mut pitää hommata 20-25mm lätyt et saa tarpeeks ulos.
Toivottavasti vaan takapään campersäätö riittää.. ::)

Eikös tuollainen rengas ole halkaisijaltaan aivan liian pieni? 235/40/18 lienee suunnilleen samaa kokoa kuin orkkis.

Ennen muinoin autojen alle laitettiin leveämpää rengasta, lienee trendi kääntynyt.
 
Vs: Evoon vanteet?

Enmä halua mitään läskejä sinne ku ei saa sit kunnolla madallettua. 9 on vielä niin hiton kapee vanne nii joutuu survoo jotkut sirkkelinterät sinne.
Jäsenten prokkiksista löytyy jo mut tollaset rumilukset tulee kesäks.

small


small


small


Autoair racing green candy. Karkee hopee pohjal ja vähän lisätty pientä kultasta fleikkiä +lakkaa ihan saakelisti.
Pitäis auringos saada kuvattua niin näkis paremmin ton sävyn. ::)
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Meinasin 18x9:lle vetää ton 215/35:sen. Et on nyt 35 mut pitää hommata 20-25mm lätyt et saa tarpeeks ulos.
Toivottavasti vaan takapään campersäätö riittää.. ::)
Hyvä kumi tolle vanteelle. :peukku kannattaa varmaa hankkii 25mm pultattavat spacerit. campersäätöö tuskin tarviit jos haluut vanteen lipan ulos kaaresta. ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

Valkoiset Rota GTR:t hankinnassa Evo kutoseen, kumpihan näistä parempi koko renkaan ollessa 225/40/18? Madallusta ei ole ja korkeintaan Teinin pikkusen tiputtavat tulossa.

18" 8.5" 4x114.3 / 5x114.3 ET25
18" 8.5" 4x114.3 / 5x114.3 ET30
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
...pitää hommata 20-25mm lätyt et saa tarpeeks ulos

muista vaihtaa myös pyörän pultit...

(...jätän mielipiteeni vanne/rengas komposta sanomatta ,ettei tule paha mieli...)
 
Vs: Evoon vanteet?

-JP- sanoi
muista vaihtaa myös pyörän pultit...

(...jätän mielipiteeni vanne/rengas komposta sanomatta ,ettei tule paha mieli...)

Sano vaan mielipitees. Ei mua ainakaa haittaa ja tiedän, että tääläkin on melkee kaikki tota tyyliä vastaan miten tota omaa ruoskaa "rakennan".

Eibachin pultattavat lätyt meinasin ostaa.

Noitten Ultraleggeroiden väri on ainaki mun mielestä todella siisti. Toi kuva ei kerro lähellekkään koko totuutta.
Muutenhan toi vanne on muotoilultaan ja muutenkin aika saakelin ruma. ::)
 
Vs: Evoon vanteet?

mikko6 sanoi
Valkoiset Rota GTR:t hankinnassa Evo kutoseen, kumpihan näistä parempi koko renkaan ollessa 225/40/18? Madallusta ei ole ja korkeintaan Teinin pikkusen tiputtavat tulossa.

18" 8.5" 4x114.3 / 5x114.3 ET25
18" 8.5" 4x114.3 / 5x114.3 ET30

Tuskin on 5mm kiinni, että 25:sta vaan tilaukseen.
 
Vs: Evoon vanteet?

Sininen evo= :peukku

Ultraleggeroiden väri= :peukku

Vanteiden väri + autonväri= ???

Innolla odotan nähdä noi alla kun ei oma mielikuvitus riitä sovittaan noita yhteen ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

Mun silmä on hyvä ja kyllä mä uskon et toi väritys toimii. :p
Taidan ehkä kuitenki päätyä 215/40 Falkenii ku katoin et rekisteriotteessaki oli se omamassa 1540kg??
Meneekö jo turhan lähelle tota jos 35:sen maksimimassa on 500kg? Ite painan 83kg ja jos siihen 100kg:nen istuu viel viereen? Mmm.. Ens viikol pitäis tilata.
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Mun silmä on hyvä ja kyllä mä uskon et toi väritys toimii. :p
Taidan ehkä kuitenki päätyä 215/40 Falkenii ku katoin et rekisteriotteessaki oli se omamassa 1540kg??
Meneekö jo turhan lähelle tota jos 35:sen maksimimassa on 500kg? Ite painan 83kg ja jos siihen 100kg:nen istuu viel viereen? Mmm.. Ens viikol pitäis tilata.

Mites sitten akselimassat, edessä kun on tuosta varmaan jo se 1000kg...
 
Vs: Evoon vanteet?

Akselimassat ymmärtääkseni ratkaisevat vaadittavan kantavuuden. Tosin liekö sillä tuossa mitään väliä kun rengastusta ei voida muutenkaan hyväksyä katsastuksessa.
 
Vs: Evoon vanteet?

Hieno tulee emsii, erikoinen on väri kyl vanteissa. Missä maalautit? Takana ei varmasti lopu camberin säädöt kesken, mul oli jossain vaihees jotain -2.5 luokkaa ja vielä ois voinu säätää. ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

Paljo ysissä on etuakselin massa? Enmä kuitenkaa haluu et se rengas räjähtää alle. :D Kaveri ne maalas mulle.
 
Vs: Evoon vanteet?

index.php

Katos, löyty meikäläisen kesäpyöristä vanha kuva Maurichian ex autossa :) Eli eiköhän ne mene tohon meiksinkin autoon alle mutkitta. Kumeina 225/35 ja vanteet 17x8" 5Zigenit.
 
Vs: Evoon vanteet?

Tarvis vähän jeesiä renkaiden ostoon. Eli vanteet on eteen 17x8.5 ja taakse 17x9. Eli minkälaista rengastusta suosittelette, leveys ja profiili? Hakusessa olisi suunnilleen yllä olevan kuvan tyylinen look. Renkaitakin saa suositella, halvemmat on aina paremmat, mutta en haluaisi mitään paskojakaan renkaita ostaa.
 
Vs: Evoon vanteet?

Tilaukseen lähti nyt sitte rpf1:set

18x9,5
eteen ET 15 ja taakse ET 38
kumeiksi tulee todennäkösesti 255/35
 
Vs: Evoon vanteet?

Mite ois 19"x11" ? Kuka ruuvais suomenmaalla ekkana tommottis alle?

400018_232620393489050_100002232732073_503241_1667262606_n.jpg


"19x11 on stock body?! Damn. How much work did it take to fit those?"
"Yes, 19x11's on a stock body. Not much work at all... :peukku "
 
Vs: Evoon vanteet?

No huh, saa olla kyl kapeet kumit et pyörii raapimatta. :eek: :peukku

Manq sanoi
Tilaukseen lähti nyt sitte rpf1:set

18x9,5
eteen ET 15 ja taakse ET 38
kumeiksi tulee todennäkösesti 255/35

Ainakin kaaret pitää mankeloida ja hyvin. Eikä kyl kovin hirveesti voi madaltaakaan noilla ET:llä, mutta tulee varmasti hieno jos ja kun saat pyörii nuo. ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

Lainaus käyttäjältä: Harri K - 21.12.11 23:01
Seiskas Rota GTR Blackit punareunasena 18" ja 9,5" leveet, ET 30.
Renkaina 225/40 eikä mitää ongelmia vaikka auto oli ihan tontissa. Kesäks leveempää

edit:edessä siis kuiteki 6mm spacereita toki on. Takana ei ole, eikä kaariakaan ole rullailtu.

paljokohan leveempää sinne mahtuis ilman muokkauksia? Ainaki kuvista löysin et 235/40 on ollu alla, eikä missää ole merkkiä et ois naarminu (alusta tosin oli myöskin aivan jäykkänä sillon)
245/40 ei mahtune?
245/35 mahtunee?

edit: ET muutettu oikeaksi
 
Vs: Evoon vanteet?

Peke sanoi
No huh, saa olla kyl kapeet kumit et pyörii raapimatta. :eek: :peukku

Ainakin kaaret pitää mankeloida ja hyvin. Eikä kyl kovin hirveesti voi madaltaakaan noilla ET:llä, mutta tulee varmasti hieno jos ja kun saat pyörii nuo. ;)

http://forums.evolutionm.net/evo-show-shine/547152-18x9-5-rpf1-teaser.html

almost vastaava setti mikä mulle tulossa ja "No fender work" ja madalluskin näyttää mulle ihan riittävältä, joten uskoisin ettei tarvi mankeloida.
Mutta kuhan pääsee noita mallailemaan paikalleen ni kaikki tehdään jotta saa miellyttäväks!
 
Vs: Evoon vanteet?

No mulla oli Evossa 9.5" levee ET:llä 28 ja ois ottanu kiinni, jos ei ois mankeloinu. Edessä oli ET 30 eikä ottanu missään tilanteessa kiinni. Kumit 235.
 
Vs: Evoon vanteet?

Eipä noita ysitoistasia oo hirveesti näkyilly evoissa, että kiinnostais kyllä itseäkin kokeilla miten sellaset sopis. Tossa keltasessa näyttää jotenki liian leveiltä tai jotain ku ne on niinku jo lunnottoman isot. Jos vertaa vaikka Peken entiseen nii siinä ainaki näytti ne ysitoistaset viel fiksun kokosilta.
 
Vs: Evoon vanteet?

Vois tuossa keltuaisessa näyttää vanteet mustana/tummana paremmilta. Toi valkonen tekee muutenkin vanteesta paljon suuremman näköisen mustaan verrattuna. Mutta muuten kyllä on komeen näkönen!
 
Vs: Evoon vanteet?

BamBu^^ sanoi
Ettei ois et30? ;)

pitää tarkistaa..voi olla näppäinhärö aiemmi tullu. Nyt oon vähääää liia kaukana vanteista viel muutama päivän ;D
Tarvii hakee gummipajalt jotai kaljui 235-255 gummei ja väännel ite vanteil tos koneel ja testailla mikä istuu parhaite silmään/vanteelle :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Eipä noita ysitoistasia oo hirveesti näkyilly evoissa, että kiinnostais kyllä itseäkin kokeilla miten sellaset sopis. Tossa keltasessa näyttää jotenki liian leveiltä tai jotain ku ne on niinku jo lunnottoman isot. Jos vertaa vaikka Peken entiseen nii siinä ainaki näytti ne ysitoistaset viel fiksun kokosilta.

Mä taidan laittaa 19" vanteet kunhan kesä koittaa. Tämä siksi että vasta sain Evon ajoon ja ostin vanteille nastarenkaat. En viitsi heti ostaa myös kesärenkaita niin laitan noi toiset mitkä mulla on valmiina.

Tämmöset vanteet siis

19x8,5" ET35
19x9" ET35

index.php
 
Vs: Evoon vanteet?

Marcelo sanoi
Käykö 18x9.0 ET 25, 235 kumeilla ilman kaarien muokkausta Evo 8?

Mulla oli viime kesänä 18x9 et35 235/40 kumeil ja edessä ei mitään ongelmaa mut takana tulee aika lähelle
sitä pokkausta jos auto on matala ja ei oo kauheesti käännelty camperia. Uskosin ainaki ite et menee ku kääntelee vähän negatiivista.
Auto on kyllä ysi mutta taitaa kaaret olla samanlaiset kasissa?
 
Vs: Evoon vanteet?

Marcelo sanoi
Käykö 18x9.0 ET 25, 235 kumeilla ilman kaarien muokkausta Evo 8?
Itellä oli seiskas 18x9,5 et 30 (edessä 6mm spaceri) kumi 235/40. Nykyää samat vanteet ja kumit 225/35. Uskosin et menee heittämäl. :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

Harri K sanoi
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/p480x480/425580_379658755392923_144902612201873_1453984_682077848_n.jpg
:peukku

Sanoisinko että täydellinen kaikinpuolin! Väri, valssit, stance, fitment ja koko ulkoasu ja bonuksena kaaret sisällä. 10+ :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

Ylempään postaukseeni lisäten:
Polished Varrstoen ES 2.2.1 - 18×10.5 +15 offset / 235-35-18 / Brembo Rotors / BC Coilovers :peukku

http://www.sntrl.com/features/the-devil-was-once-an-angel/
 
Vs: Evoon vanteet?

Harri K sanoi
Ylempään postaukseeni lisäten:
Polished Varrstoen ES 2.2.1 - 18×10.5 +15 offset / 235-35-18 / Brembo Rotors / BC Coilovers :peukku

http://www.sntrl.com/features/the-devil-was-once-an-angel/

:palvo
 
Vs: Evoon vanteet?

Harri K sanoi
Ylempään postaukseeni lisäten:
Polished Varrstoen ES 2.2.1 - 18×10.5 +15 offset / 235-35-18 / Brembo Rotors / BC Coilovers :peukku

http://www.sntrl.com/features/the-devil-was-once-an-angel/

Jaha.. tarvi oikein hakea nenäliinoja.. :p NAM!
 
Vs: Evoon vanteet?

Kyllä joo :p :peukku

Kukas on se eka joka laittaa täällä päin tollasta settiä ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

Mitä tolle etulokarille on tehty ku se on tollee auki edestä oven vierestä?
On kyl aika makosa. Kivat specstit vanteillaki.
Sais nyt kaaret rullautettua nii pääsis kattoo miten menee 18x9 et5. ::)
Onks porukka muuten miten tehny etupäähän lisää tilaa? Puskurin kiinnikkeet taitaa ottaa aika
nopeesti kiinni jos vetää ihan oikeesti matalaks?
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Mitä tolle etulokarille on tehty ku se on tollee auki edestä oven vierestä?

http://forums.evolutionm.net/vendor-service-parts-tuning-review/408585-evodave-front-fender-mod.html

http://www.evoxforums.com/forums/showthread.php?t=38003

http://www.socalevo.net/forum/index.php?topic=109608.0
 
Vs: Evoon vanteet?

Noni kiitos Harri. Ei ollu tämäkään päivä turha kun taas oppi jotain uutta.
En osaa sanoa oikee näyttääkö toi todella hirveeltä vai ihan siistiltä. Varmaan ihan käytännöllinen "tuunaus". Sais ehkä siistimmäks jos tonne gapiin tekis jonku ritilikön.
 
Takaisin
Ylös Bottom