Evoon vanteet?

Vs: Evoon vanteet?

Clutchkick sanoi
Kiinnostaisko jotain Wolfracen trackready prolitet, mustana? 7x17 et 35, tulossa pian suomeen ja ei mulla ookkaa varaa niitä maksaa :D
Mitä ne maksaa?
 
Vs: Evoon vanteet?

KRT sanoi
compomotiven mo ainoa oikea vanne mitsuun ;)

Tulee varmaan kohta tappelu. :) Mun mielestä ADVANIT tai jotkut muut "ultrakevyet" RAYS vanteet ovat ainoa oikea valinta Evoon.

Eikös noita Compoja käytetä tietyömailla liikennemerkkejen tukijalustoina ? Painonsa puolesta siihen käyttöön kun ovat aika passelit...
 
Vs: Evoon vanteet?

-JP- sanoi
Tulee varmaan kohta tappelu. :) Mun mielestä ADVANIT tai jotkut muut "ultrakevyet" RAYS vanteet ovat ainoa oikea valinta Evoon.

Eikös noita Compoja käytetä tietyömailla liikennemerkkejen tukijalustoina ? Painonsa puolesta siihen käyttöön kun ovat aika passelit...

Ainoat oikeat vanteet on mitsun alkuperäiset vanteet.
 
Vs: Evoon vanteet?

Maxxximus sanoi
Eikös oikee oo juuri se mikä saa oman viisarin värähtämään.

Olisko se sitten jotkut orkkis vanteet ja niihin Johanna Tukianen "Spinnerit" ? Mulla ainakin värähtäis... taju vois lähtee.. ja tunto käsistä...
 
Vs: Evoon vanteet?

th_ROTFLMAO.gif
:tmi
 
Vs: Evoon vanteet?

nii eikös ne oo oikeat vanteet mistä ite tykkää :) katu mitsuu aattelin ite hommata rotan gridit kun miellyttää omaa silmää ja kilpa-autossa sit kahtelis niitä painoja sun muita, tuskin olis huonot nuo gridit kilpuriinkaan
 
Vs: Evoon vanteet?

En jaksa avata uutta aihetta tämän takia.

Onko kukaan kokeillut tätä muovi spraytä tai mitälie

http://tinyurl.com/cpx9lym

2061_Carstyling%20AB_5.jpg

2061_Carstyling%20AB_6.jpg
 
Vs: Evoon vanteet?

Mul on tod. näk tulossa plastidip harjotteluun. Eivät lupaa älyttömiä kestoja noille mut esim. talven yli plastidip -> ei nastaniskuja ;) Voihan sitä talven yli nyt ajaa vaik rumilla mattaväreillä ;D
 
Vs: Evoon vanteet?

Ensi viikolla pujotetaan oman katiskan kesäkumeihin O.Z. Alleggeritat (Titanium Tech) :)

ozracing_itech_alleggeritahlt_titaniumtech.png
 
Vs: Evoon vanteet?

Tarzi sanoi
Ensi viikolla pujotetaan oman katiskan kesäkumeihin O.Z. Alleggeritat (Titanium Tech) :)

ozracing_itech_alleggeritahlt_titaniumtech.png

:peukku Samanlaiset pyöriny mulla 2009 asti, pikkusen on pinnoitus kärsiny sisäkehällä mut ei oo tarvinnu katua nuitten ostoa. Kestävät, kevyet ja hyvän näköset. Ois pitäny kyllä laittaa se 200e lisää et ois saanu valkeena mut ei kestäny perse sillon moista :(

Btw jos hajotat jostain syystä yhen ni mulla on yks ylimääränen 17x8'' Oz kevennetty.
 
Vs: Evoon vanteet?

Basbarduu sanoi
Btw jos hajotat jostain syystä yhen ni mulla on yks ylimääränen 17x8'' Oz kevennetty.

Se oliskin ensimmäinen kerta ikinä omalla kohdalla, mutta pidetään mielessä. Mitä tarkoitat kevennetyllä? Siis entisestään kevennetty alkuperäisestä?
 
Vs: Evoon vanteet?

-JP- sanoi
Tulee varmaan kohta tappelu. :) Mun mielestä ADVANIT tai jotkut muut "ultrakevyet" RAYS vanteet ovat ainoa oikea valinta Evoon.

Eikös noita Compoja käytetä tietyömailla liikennemerkkejen tukijalustoina ? Painonsa puolesta siihen käyttöön kun ovat aika passelit...

Byhyhyh mitään tuplapottia / jokeripokeria....Volk CE28N on ne ainoat oikeet vanteet evoon ix ja evo x...Kyl noi RAYS on hyviä...harmi et on vaan liian PA ostamaan tuommosia. Yks vanne maksaa enemmän ku nykyset täys kierros ( ei nyt ihan kumminkaan )
465776599_n5MP5-XL.jpg
 
Vs: Evoon vanteet?

Mani sanoi
Byhyhyh mitään tuplapottia / jokeripokeria....Volk CE28N on ne ainoat oikeet vanteet evoon ix ja evo x...Kyl noi RAYS on hyviä...harmi et on vaan liian PA ostamaan tuommosia. Yks vanne maksaa enemmän ku nykyset täys kierros ( ei nyt ihan kumminkaan )
465776599_n5MP5-XL.jpg

Mulla oli noi Volkit omassa kun se mulle tuli muttei miellyttänyt silmää ei niin yhtään joten lähtivät kiertoon ;D Tosin nyt puhutaan Evo IV eikä Evo IX-X

Jos valita saisin vanteet autooni niin ADVAN RG-D olisi ehdoton ykkönen ;)
 
Vs: Evoon vanteet?

Jos jollain on haluja myydä evo5-9 vakiovanteet niin täällä yksi kiinnostunut.

Muitakin saa tarjota jos speksit on 17" ja 7-7,5" leveät. ET 38-42 ja tilaa pitää olla bremboille.
 
Vs: Evoon vanteet?

timppa811 sanoi
Jos jollain on haluja myydä evo5-9 vakiovanteet niin täällä yksi kiinnostunut.

Muitakin saa tarjota jos speksit on 17" ja 7-7,5" leveät. ET 38-42 ja tilaa pitää olla bremboille.
Tähän täytyy kommentoida sen verran että 7,8,9 evojen vanteet on 8" leveät, mikäli tuo 7,5 on maksimi.. :)
 
Vs: Evoon vanteet?

Mani sanoi
Volk CE28N on ne ainoat oikeet vanteet evoon ix ja evo x...Kyl noi RAYS on hyviä...harmi et on vaan liian PA ostamaan tuommosia. Yks vanne maksaa enemmän ku nykyset täys kierros ( ei nyt ihan kumminkaan )

nyt oon kyllä samaa mieltä. ainut, että jos jokaisessa evossa ois kakskasit, niin ei ne sitten olis niin hienot. ;)

itteä polttelis hommata 18" kokoisena, mutta p*rse on auki täälläkin.. tietääkö joku tarkemmin, minkä levyinen CE28N:n pitää evoon soveltuvalla et:llä olla, jotta siinä on reilummin lippaa, kuten tossa manin postaaman kuvan kympissä? siis jos olen oikein ymmärtänyt, niin noissa vanteen leveys ja et vaikuttaa myös ulkonäköön. mulla on 17" CE28N:t, joissa et on 30 ja leveys muistaakseni 8.5", mutta niissä on vähemmän lippaa. ainakin 18" 9.5 tuumaa leveenä et:llä 22 ois juurikin "oikean" näköinen. :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

BamBu^^ sanoi
Ja eikö koko oo 7 alaspäi 16" jos 17" vanteit havittelee? ;)
Evo 4
16" vanne, leveys?, et?

Evo 5, 6
17" vanne, leveys 7,5", et38

Evo 7, 8, 9
17" vanne, leveys 8", et38

evo x
18" vanne, leveys 8,5", et38
;)
 
Vs: Evoon vanteet?

Ozzit alla, vihdoin!

small


small


small


Setuppi 18x9 et35, 25mm pultattavat spacerit, 215/40 Hankookit, Takapään camperit tapissa, etupäässä suht reilusti.
Pohjapanssarista maahan n.5cm. Voi viel jotenki ajellakki. ::)
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Ozzit alla, vihdoin!

pakko myöntää, ettei tuo väriyhdistelmä ole ollenkaan niin paha, kuin mitä olisin ajatellut. aika maukkaan aggressiivinen lookki, mutta renkaat näyttävät ihan liian pieniltä omaan silmääni.

mutta eihän näitä muiden maun mukaan tehdä. :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Setuppi 18x9 et35, 25mm pultattavat spacerit, 215/40 Hankookit, Takapään camperit tapissa, etupäässä suht reilusti.
Pohjapanssarista maahan n.5cm. Voi viel jotenki ajellakki. ::)

[offtopic sorry=true]
Kehtaatko heittää vaikka linkillä, mimmoset noi pultattavat/keskittävät spacerit on, kun en ummarra miten ne toimii, jos auton vanne kiinnitetään mutterein.. Ymmärrän, jos olisi pulteilla, niin tarvitsisi vai pidemmät pultit vanteen kiinnitykseen..
[/offtopic]
 
Vs: Evoon vanteet?

Juurikin tollaset. Vanteissa on melkeen aina sellaset syvennykset, että jos alkuperänen pultti ei peity spacerillä nii se jää sinne vanteen väliin.
Kyselin eka Suomesta eibachin lättyjä ja ois maksanu yli 300e. Löysin sit ihan samat Saksan ebaystä 236€, mut sit löyty viel halvemmalla H&R:ät 230€ nii laitoin
nyt sellaset. Kummistakin löytyy myös tüv hyväksyntä.
Leveemmillä renkailla tollanen "stance" ei oo vaan valitettavasti mahdollista. Omasta mielestänikin 215 on ihan liian kapea mutta niin on toi 9" levee vannekin.
Joku 10-10,5" 245/35 kumilla ois varmaan paras ja sellasta varmaan tuleekin mutta vasta ensi kesälle..
 
Vs: Evoon vanteet?

kuis leimaystävällinen setuppi tuo on ?

Saako muka 9" vanteelle laittaa viä 215 glemmin? Mites renkaitten kantavuus?

vehähtää meinaan 215/40 aika paljon jo 8" vanteella.
 
Vs: Evoon vanteet?

MäTSi sanoi
kuis leimaystävällinen setuppi tuo on ?

Saako muka 9" vanteelle laittaa viä 215 glemmin? Mites renkaitten kantavuus?

vehähtää meinaan 215/40 aika paljon jo 8" vanteella.

Ei ole ja kantavuus 89, eli riittää ihan helposti evolle.
 
Vs: Evoon vanteet?

emsii sanoi
Ozzit alla, vihdoin!

Setuppi 18x9 et35, 25mm pultattavat spacerit, 215/40 Hankookit, Takapään camperit tapissa, etupäässä suht reilusti.
Pohjapanssarista maahan n.5cm. Voi viel jotenki ajellakki. ::)

OIJOI! NAM NAM!
 
Vs: Evoon vanteet?

Urran sanoi
Punnaahan noi ennenkun laitat alle. Kiinnostaa paino.

Voi ..... Just äsken kerkesin käyä vetäsees kumit päälle. mut noi on 18x9 ja 235/40. vanhat Tenzot on 18x8 ja 225/40. ja painoero on käsin nostamalla kyllä huomattava..

http://shop.revotechnik.com/products/154/team-dynamics-pro-race-12-alloy-wheel.aspx
 
Vs: Evoon vanteet?

anko sanoi
Voi ..... Just äsken kerkesin käyä vetäsees kumit päälle. mut noi on 18x9 ja 235/40. vanhat Tenzot on 18x8 ja 225/40. ja painoero on käsin nostamalla kyllä huomattava..

http://shop.revotechnik.com/products/154/team-dynamics-pro-race-12-alloy-wheel.aspx

Paljos noihin tulee rahtia suomeen?
 
Vs: Evoon vanteet?

anko sanoi
Aamulla hain matkahuollosta Team Dynamicsit, reilun 2.5 kuukauden oottelun jälkeen..

Onnea :peukku
Hän joka odottaa jotain hyvää aina odottaa liian kauan.. vai mitenhän se nyt meni? ::)
Meidän 17x8 tulivat 5 viikkoa tilauksen jälkeen täältä

Toivottavasti tänne tulee kuvaa ;)


MSRH sanoi
Paljos noihin tulee rahtia suomeen?

Me maksoimme rahdista 166 €.



Nyt kesätossut on laitettu alle mutta nuo mustat OZ Chronot eivät oikein sopii siniseen autoon.. mun mielestä.. "Pakko" etsiä vaihtoehtoja 8) emsiin vihreät vanteet ovat kyllä erikoisia. Värikkäät ja mun mielestä komeammit kuin nuo oranssit :peukku
 
Vs: Evoon vanteet?

Muutama hätänen pikafoto raktorista kevätpesun jälkeen...

10098052.jpg


10098053.jpg


10098054.jpg


10098055.jpg


Kohta jos piettäs pienet fotoshoottingit ja sais vähän parempia kuvia...
 
Vs: Evoon vanteet?

Hyvin sopii kultaset vanteet mustaan autoon. Madalla se. ;D
Mitkä specsit? Vai onko mainittu jo jossakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom