Evot ja automaattipesut

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

weedee

New Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2010
Yritin mennä Shellin yöpesuun, niin myyjä katsoi spoileria ja totesi, että eivät ota vastuuta jos siipi vahingoittuu pesussa.

Mites olette autonne pesseet? Tuskin pk-seudulla kaikilla on mahdollisuutta käsin pestä autojaan. En ole vielä katsonut onko se siipi jollain pikakiinnityksellä, että josko se olisi helppo irroittaa.

Kärmes.
 
Vs: Evot ja automaattipesut

Esim. Tiksin, Muuralan ja Kantsun nesteeltä löytyy TI-halli. Sinne mars.
 
Vs: Evot ja automaattipesut

Kertaakaan en oo uskaltautunu selvittämään että mitenkä sähkösilimä huomaa siiven harjapesuun mutta harjattomissa oon käyny ja toistaseks ainaki selvinny. Kannattaa kuitenki laittaa jotai esipesuainetta ku harjattomaan menee muute ei tuu hyvää. Kuopiossa ainakaan Citymarkettien yhteydessä olevat pesulat ei oo saanu vahinkoo aikaan mun autoon.
 
Vs: Evot ja automaattipesut

Basbarduu sanoi
Kertaakaan en oo uskaltautunu selvittämään että mitenkä sähkösilimä huomaa siiven harjapesuun mutta harjattomissa oon käyny ja toistaseks ainaki selvinny. Kannattaa kuitenki laittaa jotai esipesuainetta ku harjattomaan menee muute ei tuu hyvää. Kuopiossa ainakaan Citymarkettien yhteydessä olevat pesulat ei oo saanu vahinkoo aikaan mun autoon.

Mutta onhan harjattomassakin pesussa se kuivain mikä liikkuu auton yli? Ei vissiin ole sen kans ollut mitään ongelmaa?
 
Vs: Evot ja automaattipesut

MakeM sanoi
Esim. Tiksin, Muuralan ja Kantsun nesteeltä löytyy TI-halli. Sinne mars.

Sinne siis.

Millaisilla aineilla ja menetelmillä pesette auton siellä TI-hallissa jos haluaa säästää olemassa olevaa vahakerrosta? Liukkaria ei varmaan kannata siinä tapauksessa käyttää esipesu aineena, kun se vie vanhat vahat pois. Riittääkö pelkkä painepesu suihku irrottamaan hiekan ja ravan, että uskaltaa ruveta hankaamaan sienellä?

Edellisen auton pesin käsin kerran pari vuodessa ja samassa yhteydessä vedin vahan pintaan.
 
Vs: Evot ja automaattipesut

Tästä on jo topikki -> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=17371.0

Jatketaan siis siellä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom