farkku galanttiin taka/kattospoileri

AEP

Diamonds are for ever
Liittynyt
27 Lokakuu 2008
Sijainti
Raahe
tässä nyt reippaan viikon kun olen omistanut ensimmäisen mitsubishini, tarkemmin ottaen EA farmari galantin, oon huomannut että kattoroileria se huutaa tuonne peräkontin päälle. mistä moisen sais edullisimmin ku veikkaan että merkkiliikkeessä kohtuu suolasen hintanen. streettuningcar:ssa oli yks vaan oli aika kauhian näkönen. ei sattuis kellään olla ylimääräsenä tollasta? ::)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

Eikö se streettunninkin takaspoileri ole aika lähelle vakio spoileria(isompaa)?
Tuohan se melkein hienoin niistä on..
8169942181.jpg
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

no ei tuo kyllä tuossa kuvassa pahalta näyttänyt ;D eikä itseasiassa varmaan juuri poikkea streettuningcar:in vastaavasta. tuntu vaan aluksi hullulta kun menee luukun reunoja myöten mutta tuohan on ihan tyylikäs ;)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

Eikö tuo ole ihan kopio Sportin/VR-4:n takaspoikasta? :)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

minkä mallinen on alkuperäinen roileri malli tuommoiseen perus pappa mallin galanttiin? ;)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

DSCN1760.jpg


Tuossa on molemmat siivet vierekkäin.
Kuva lainattu Kapsun webgalleriasta(http://staff.wetterhoff.hamk.fi/~skapanen/webgallery/)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

Tuossa ylemmässä kuvassa on kyllä erilainen kuin kummassakaan alakuvan autossa. :peukku
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

M.Nieminen sanoi
Tuossa ylemmässä kuvassa on kyllä erilainen kuin kummassakaan alakuvan autossa. :peukku
Jep huomasin muuten juuri saman. Spoilerin alaosat erilaiset.
Mutta kuitenkin työ ylin kuva vastaa sitä streettunkinkin spoileria parhaiten. Ainakin omasta mielestä.
http://www.streettuningcar.net/images/upload/1024/5b13b902cc9891b82d93712eb208c920348e76d5.jpg
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

Mulla (kuvassa vasemmalla) on tarvikespoileri, oikeanpuoleisessa Mikon autossa on orkkis lisävaruste. Tuota vr4/avance spoileria aikoinaan koitin etsiä mutta en silloin löytänyt mistään.. olisi kyllä se parhaimman näköinen.
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

myykääpä joku mulle tollanen orkkis lisävaruste roileri! tuo iskee silmään ku metrinen halko :peukku
tai mistä tollasen sais edullisesti
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

AEP sanoi
myykääpä joku mulle tollanen orkkis lisävaruste roileri! tuo iskee silmään ku metrinen halko :peukku
tai mistä tollasen sais edullisesti
Luulen, että ei ihan heti tule käytettynä alkuperästä vastaan ;)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

no ei muutaku linkkiä mistä saa sitte uutena :D
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

hyi onpa ruman hintasia! :D tärkeys järjestetyksessä eka ksenonit sitte vakkari ja sitte ehkä toi roileri ;)
 
Vs: farkku galanttiin taka/kattospoileri

No joo, ohan toi kova hinta pienestä muovinpalasta, mutta ei kyllä kalleimmasta päästä spoilereita.....
 
Takaisin
Ylös Bottom