Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Chiqi_ sanoiTemppakselle kiitos helpoista kaupoista vaikka aiheuttikin sen että joutui emännän kanssa ikeaan :seina eukku
eukkuWebtrap_86 sanoiKapula7:lle kiitokset hyvin menneestä kaupasta, vaikka olinkin menettää peukalon. ;D
Laza sanoiJoikaleen kanssa tuli tehtyä kaupat PSP:stä, propsit sinne eukku
simonsays sanoiSkydiverin kanssa kauppa kävi helposti ja joutuisasti!!
Harri kyllä pelasti pitkältä piinalta eukku eukku
;D Näinhän se yleensä menee.. ;D Ei suomalaiselta niin herkästi kehuja saa.nostokurki sanoimonen kanssa olen kauppaa tehnyt sujuvasti, mutta kukaan ei ole ilmeisesti ollut tyytyväinen ???
Gary Grand sanoi;D Näinhän se yleensä menee.. ;D Ei suomalaiselta niin herkästi kehuja saa.
Imperion kanssa oli viime talvena yhteistä kauppaa Brittein saarten suunnasta ja homma sujui mitä parhaimmassa yhteishengessä, sähköpostin ja MH:n välityksellä.
Näin ne meinasi kehut minultakin jäädä antamatta.. :-[
ST sanoiPääsääntöisesti voisi sanoa että 99% klubilaisista OK,ainoa kenestä itsellä(nikin) sanomista on Esku,eli Firmware..
Ware ku ware,jotain sinnepäin..nostokurki sanoieikun finnware. sinulta taisin ostaa kaasarin tai pari, ja homma sujui hyvin, joten ST meikäläisen listan jatkoksi
Christian Harasek sanoiKiitokset nimimerkeille Samppa (jälleen kerran!) ja cantoona eukku ja omalta osalta pahoittelut osien toimituksen venymisessä :seina
Veikka sanoiPs. oishan laatikon sisällä voinut olla vähän pehmikettäkin
lancer evo-r sanoiTuli sama mieleen kun olin jättänyt paketin matkahuoltoon. :-[
jykäh sanoiniin ja oisit voinu laittaa sen ilmanputsarikotelon puolet pienempään pahvilaatikkoon.. ;D
oli nimittäin aika härskit rahti kulut about 2-3kilon paketissa..
ei muuten mitään valittamista eukku
Samppa sanoiEikös matkahuolto velota painon mukaan ainakin "perus kokosissa" paketeissa.
Veikka sanoiEn tiedä, tässä kaikki mitä mulla tuli maksamaan, p*ska matkahuolto.
Asiamiesmaksu 1.30 €
Bussiennakko 10 €
Bussiennakkopallkio 7.20 €
Polttoainelisä 1 0.41 €
Pyöristys -0,01 €
Bussipaketti 9,30 €
1 Kilo oli paketin, mutta miks ihmeessä tuohon lisätään tommosia ihme v*tun maksuja, anteeksi kielen käyttöni, mutta kun vaan kiristeleee sen verran paljon taas että mun puolestani sais loppua koko matkahuoillon toiminta.
Mr mmc sanoijoku ei pidä paikkaansa, laskurikin antaa hinnaksi 17e kuluineen 1kg paketille :nykii
ja voit toki pistää postilla paketteja, ite taas karsastan postia... muutaman paketin posti tuhonnu... eivätkä korvaa
Veikka sanoiVoikos tuohon vaikuttaa paketin koko ??
Veikka sanoiEn tiedä, tässä kaikki mitä mulla tuli maksamaan, p*ska matkahuolto.
Asiamiesmaksu 1.30 €
Bussiennakko 10 €
Bussiennakkopallkio 7.20 €
Polttoainelisä 1 0.41 €
Pyöristys -0,01 €
Bussipaketti 9,30 €
1 Kilo oli paketin, mutta miks ihmeessä tuohon lisätään tommosia ihme v*tun maksuja, anteeksi kielen käyttöni, mutta kun vaan kiristeleee sen verran paljon taas että mun puolestani sais loppua koko matkahuoillon toiminta.
jykäh sanoiniin ja oisit voinu laittaa sen ilmanputsarikotelon puolet pienempään pahvilaatikkoon.. ;D
oli nimittäin aika härskit rahti kulut about 2-3kilon paketissa..
ei muuten mitään valittamista eukku