galant 2.0-2000 pieni nykiminen

mahotonpena

New Member
Liittynyt
6 Elokuu 2012
joo ostin tuossa noin kuukausi sit tuollaisen 2litraisen 2000 vuosimallisen galantin ja nyt kun olen ajellu silläjonkin aikaaniin olen huomannu että etenkin kaupungissa kun ajelee pienemmillä vaihteilla, kierokset noin 2000-3500rpm niin koko ajan tuntuu sellaista pientä nyhtämistä.tulpat ja ilmansuodattimen olen vaihtanu siihen,kaasuläpän puhdistanu ja jakopääntehnyt, ja jaonkin vielä olen tarkastanut että kaikki on oikein. tietenkin p-a suodatinta en ole vaihtanu vielä että voi olla pian suurikin tekijä asiaan. ja sitten vielä sellainen että mistäjöhän tuollaiseen löytäisi alustasarjoja kun edellinen omistaja on asennuttanu tuohon minun autoon jonkun alustasarjan eikä muistanu yhtään merkkiä ja takaiskarit olis vaihdon tarpeessa kun sen verran keinuu perä!!!!!! ensimmäinen mitsu on tämä minulla ja muuten olen kyllä todella tyytyväinen ollut vaikka ajettu on jo 280tkm ja hieman ruoste kiusaa takakaaria mutta onneks on jo varattu maalamo aika!!
 
Vs: galant 2.0-2000 pieni nykiminen

No oletko tsekannu tulpanjohtojen kuntoa?
 
Vs: galant 2.0-2000 pieni nykiminen

kokeilin toisilla johdoilla ja puolilla ja samanlainen pieni nyhtäminen tuntuu siltikin. tai sitten vaankuvittelen koko homman että toi pirssi nyhtää........
 
Vs: galant 2.0-2000 pieni nykiminen

Onko sulla ilmastointi päällä? Se voi aiheuttaa pientä nykähtelyä.
 
Takaisin
Ylös Bottom