Galant 2,0 V6 vm. 1996

J

jate

Guest
Onko kellään kokenmusta kyseisestä autosta? Nettiautossa oli myynnissä tuollainen saksasta tuotu vehje. Onko noita tuotu tolla koneella Suomeen? Uskaltaiskohan vaihtaa lancerin tuohon. Kuulemma 150hv pitäis löytyä vakiona koneesta. Paljonkohan tuo vie bensaa lähinnä kaupunkiajossa???
 
Tietääkö kukaan tuon automaattilaatikon kestosta?

Jotenkin jäänyt sellainen käsitys että 200 tkm jälkeen on laatikkorempan paikka käytännössä joka yksilössä, pitääkö paikkaansa?
 
Isännällä meni automaattilaatikko 180 tkm jälkeen. Auto on -92 galant glsi 2.0l normaali 4 sylinterinen. Merkkiliikkeen huollot löytyy ja samassa perheessä ollut ikänsä tuo auto. Kenkää se ei varsinaisesti ole saanu ikinä, eli revittely ei ollut syynä rikkoon.

Aluksi piti korkeaa sirinää tietyillä kierroksilla ja jonkin ajan päästä ei vaihteet enään kytkeytynyt kunnolla ja sitten ne rupes jo ajossa pomppiin pois päältä. Nyt tilalla on reilu 100 tkm ajettu vaihto laatikko. Saa nähä kaunko tulee kestämään..
 
HB -91 sanoi
Isännällä meni automaattilaatikko 180 tkm jälkeen. Auto on -92 galant glsi 2.0l normaali 4 sylinterinen. Merkkiliikkeen huollot löytyy ja samassa perheessä ollut ikänsä tuo auto. Kenkää se ei varsinaisesti ole saanu ikinä, eli revittely ei ollut syynä rikkoon.

Aluksi piti korkeaa sirinää tietyillä kierroksilla ja jonkin ajan päästä ei vaihteet enään kytkeytynyt kunnolla ja sitten ne rupes jo ajossa pomppiin pois päältä. Nyt tilalla on reilu 100 tkm ajettu vaihto laatikko. Saa nähä kaunko tulee kestämään..


tainnu olla harvinaisen huono laatunen yksilö teitillä käytössä. Tuo on aino negatiivinen kommentti jota olen kuullut mitsun laatikoista. tiedän automaattin jolla ajettu 464tkm ennen kuin auto meni vaihtoon. Noiden kilometrien aikana ei oltu vaihdettu öljyt ja suodattimet. Itsellä on noin 250tkm ajettu sapporo automaatti johon ei ole tehty kuin öljyjen vaihto.
 
En tiedä siitä huonosta yksilöstä mutta tiedän kyllä useamman V6:n jossa automaattilaatikko on hajonnut :-\
 
Niin ja samaan autoon liittyen:

Ei muuten ihan äkkiseltään arvais minkä hintaiset sytytystulpat tuohon on, _luulin_ että GDI:n Iridium tulpa oli kalliit vaan ei, V6 pisti paremmaksi. NGK:n tulpan suositushinta: 31,70 €/kpl  :eek:
Eli vaivaiset 190 € kun kaikki ostaa  :-\
Toki saa varmaan tingattua osan hinnasta pois mutta ei varmaan saa edes satasella mistään  :(

EDIT: Tilasimpa sitten Chanpionit, "vain" 50 €... Tarvikeliikkeessä NGK:n pyynti oli 120€
 
Onkohan kukaan onnistunut vaihtamaan tulpat tuohon 6A12 koneeseen irroittamatta imusarjaa?

Jos niin miten?
 
Itse en vättämättä lähtis säästelee tulpis kun niillä pitäs kuitenki 90000km huristella...Champion ei oikee herätä luottamusta.... ???
 
Championit ei juu toimi ainekaan mitsuissa yhtään. Euroissa toimii vissiin paremmin.
 
Eipä kieltämättä ole käynyt mielessä että niissä niin suuria eroja on :eek:
Noh, ne on nyt ostettu, kattoo minkä aikaa ne toimii...
 
ralli art sanoi
"CHAMPION"nykii jo hyllyssä! ;D
vitsi..vitsi.... ;D
ihan totta jos puhutaan niin olen kuullu eri tahoilta(pari kertaa todennut itsekkin) et euro tulpat toimii japseissa selvästi huonommin kuin omat tulppansa :)vastaavasti päin vastoin.

ainakin minun työ paikalla renaultiin ei voi eikä saa laittaa muuta kuin ranskalaiset tulpat(liian vaikee merkki kirjotettavaks) ;D
 
En ole vaivautunut soittamaan liikkeeseen, mutta venttiilinnostimet pitäisi mun vaihtaa, lienee vaan kallis pieti tiedossa kun vanhaan galantiin maksoi 11 e kpl ja nostimia tarvittiin 8 kpl... Varmaan alakanttiin jos veikkaan hinnan olevan tuplasti tuon 11 euroa ja mötiköitä tarvitaan 3 kertaa enemmän, huoh....
 
Vs: Re: Galant 2,0 V6 vm. 1996

Myxi sanoi
Onkohan kukaan onnistunut vaihtamaan tulpat tuohon 6A12 koneeseen irroittamatta imusarjaa?

Jos niin miten?

samaa kyselisin....on meinaa melko piukassa paikassa siel imusarjan alla...
 
Takaisin
Ylös Bottom