Galant 2,4GDI oli vikasietotilassa

Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

onbuicks sanoi
Ajettiin 100m. Moottori pysäytettiin ja sen jälkeen ei enää käynnisty. Jako ok, pyörittää, mutta lupaa vain ihan vähän ja ilmeisesti kastelee tulppia. Ehdotuksia? Autolla ajettu 120tkm. Alkup. Suomiauto.
kampiakselin asentotunnistin rikki. Värähteleekö kierroslukumittari yhtään startatessa?
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

GDI kyseessä ollessa ei kannata unohtaa osaa numero MD340897 :)
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

No itsellä vastaavan ilmiön aiheutti GDI:ssä osa numero MD327107 ;D eli nokan asentotunnistin.
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

Mistä Helsingin alueella noita osia saa ja onko karkeasti minkä hintaisia?
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

Mikä se tuommoinen 2.0 GDI on?

Ja ihan varaosaliikkeestä voi kysellä noilla osanumeroilla. Jossei löydy niin Deltalta ainakin.
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

Voi se olla 2,4GDI. Ei oi Mitsut niin tuttuja, pahoittelut, muistin vaan että oli puhe kaksilitraisesta, GDI on varmuudella.
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

Missäs päin tämä Galantti majailee? Mulla olisi tuossa semmoinen 2.4 GDI Galantin nokan asentotunnistin, millä auto käynnistyy noin 90% todennäköisyydellä :) Ajattelin, että jos olisi ollut lähellä, niin sillä olisi voinut testata, että onko tuossa osassa se vika. Sen verran tyyriitä kuitenkin merkkiliikkeessä, että ei niitä viitti huvikseen ostella. Itse justiinsa tänään vaihdoin uuden.
 
Vs: Galant 2,0GDI sammui 100m:n ajon jälkeen eikä syty.

paljon maksoi nokkatunnistin merkkiliikkeessä? ainakin orkkisnumerosta kääntämällä saa toimivan tarviketunnistimen..
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

mistä päättelet että venat ois jääny auki,vai onko vaan arvaus :)
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

venakoppa auki jospa sieltä sit näkis jos jääny venat auki.en tiedä onko noissa"liimaventtilejä" kuten jossain opelixseis
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

Mulla GDI Space Wagonissa ongelma toisinpäin, eli kipinä ja polttoaine tulee vain yhdelle pytylle. Alkukesästä oireili ekan kerran ja starttaillessa hävisi puristukset kolmesta pytystä. Tulpanreikiin öljyä ja likoamaan, kuukauden parin päästä puristukset oli tallella ja auto lähti jopa käyntiin. Ajeltiin autolla kuukauden päivät ja sitten auto ei enää käynnistynytkään. Nyt on siis kipinä ja bensa kateissa, mutta puristukset on tallessa. Nokka-akselin tunnistin kuulemma ok, kampiakselin asentotunnistin ei antanut arvoja ja vaihdettiin, ei auttanut asiaan. Nyt on sytytysmoduliyksikkö ja moottorin ohjausyksikkö Vaasas tarkistettavana.
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

Tuohon Spacen käynnistysongelmaan niin eihän vain ajonesto ole tehny temput ja ei lähde pois päältä.
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

On sekin vaihtoehto käynyt mielessä, hörähtää vaan välillä samalla lailla kuin entinen Lagunani ajonesto päällä. Mutta tulisiko yhteen sylinteriin kipinä ja bensa, jos ajonesto on päällä?
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

MitsuMi sanoi
Tuohon Spacen käynnistysongelmaan niin eihän vain ajonesto ole tehny temput ja ei lähde pois päältä.

Sori Onbuicks kun lainailen sun threadia. Sain sen verran väliaikatietoa, että sytytysmoduliyksikössä on todettu vikaa, vaan vielä sitä ei oo autokorjaamolle palautettu.
 
Vs:

Sopii lainailla. Meillä auto toimii, läppämoottorin liimaukset oli vikana. Läppä oli juuttunut liian auki ja auto meni heti käynnistyessään vikasietotilaan, jossa moottori ei ota kierroksia eikä ruiskuta kunnolla polttoainetta. Nyt siis toimii, Kiitos kaikille.
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

onbuicks sanoi
Sopii lainailla. Meillä auto toimii, läppämoottorin liimaukset oli vikana. Läppä oli juuttunut liian auki ja auto meni heti käynnistyessään vikasietotilaan, jossa moottori ei ota kierroksia eikä ruiskuta kunnolla polttoainetta. Nyt siis toimii, Kiitos kaikille.

Mikä vuosimalli autossa? Oliko vanhan vai uudenmallinen kl -kotelo. Parhaiten tunnistaa siitä että onko imusarja muovia vai metallia ?
 
Vs: Galant 2,4GDI käy kolmella eikä vastaa kaasuun yhtään.

Imusarja alumiinia ja läppä sähköllä ohjattu. Vm2000.
 
Takaisin
Ylös Bottom