- Liittynyt
- 16 Huhtikuu 2004
- Sijainti
- Lahti
Tota eli niin oon koneistamassa kantta, tai no koneistin jo! mutta kone oli ennen mun omistusta purettu joskus! joten kysymys kuuluu että kannessa venttiilien varisien päälle kuuluis olla kuulemma joku "hattu" mihin painaa sit toi "vipu"vai painaako se suoraan venttiiliä!eli onko siellä mitään välis vai painaa suoraan venttiilin päätä...??? asialla kiire! joku joka tietää vastatkaa!
kansi on kahdeksan venttiilinen! ??? ??? ???
kannesta viel sen verran auttaako/lisääkö tehoja jos kun koneistaa istukoita tai siis sitä tiiviste pintaa mihin venttiili menee kiinni niin onko viisasta se koneistaa 30asteeseen kun normaalisti 45astetta! ja ventiili samalla koneistaa 29,5asteeseen!kuulemma venttiili avauttu silloin enemmän! ralli autois kuulemma näin!???
vastailkaa kuka tietää! ;D ???
kansi on kahdeksan venttiilinen! ??? ??? ???
kannesta viel sen verran auttaako/lisääkö tehoja jos kun koneistaa istukoita tai siis sitä tiiviste pintaa mihin venttiili menee kiinni niin onko viisasta se koneistaa 30asteeseen kun normaalisti 45astetta! ja ventiili samalla koneistaa 29,5asteeseen!kuulemma venttiili avauttu silloin enemmän! ralli autois kuulemma näin!???
vastailkaa kuka tietää! ;D ???