galant 4G63 kannesta kysymys

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Tota eli niin oon koneistamassa kantta, tai no koneistin jo! mutta kone oli ennen mun omistusta purettu joskus! joten kysymys kuuluu että kannessa venttiilien varisien päälle kuuluis olla kuulemma joku "hattu" mihin painaa sit toi "vipu"vai painaako se suoraan venttiiliä!eli onko siellä mitään välis vai painaa suoraan venttiilin päätä...??? asialla kiire! joku joka tietää vastatkaa!
kansi on kahdeksan venttiilinen! ??? ??? ???

kannesta viel sen verran auttaako/lisääkö tehoja jos kun koneistaa istukoita tai siis sitä tiiviste pintaa mihin venttiili menee kiinni niin onko viisasta se koneistaa 30asteeseen kun normaalisti 45astetta! ja ventiili samalla koneistaa 29,5asteeseen!kuulemma venttiili avauttu silloin enemmän! ralli autois kuulemma näin!???
vastailkaa kuka tietää!:):) ;D ???
 
moro!venttiilin päähän painaa keinuvipu jota puolestaan painaa nokka akseli.eli ei siihen päähän pitäis tulla mitään "hattua". :D
itse en lähtisi muuttamaan venttiilin koneistus kulmia alkuperäisistä poikkeaviksi,mieluummin porttaisin imu ja pako sarjan istumaan kanteen täydellisesti!tällä kikalla voisi pientä tehon poikasta tullakin......ehkä ;D
 
joo kiitos vastauksesta! toi oli ratkaiseva! ku ei tienny! luulin et entinen omistaja on hävittänyt jotain siitä välistä!!! ;) ;D :D
 
Takaisin
Ylös Bottom