Galant -89 ajovaloautomatiikka/ajovalomuisti

Ile

Member
Club Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Laitila
Ongelma on nyt sen kaltainen että mulla ei ole vakiona ollut ajovaloautomatiikkaa, mutta kova olisi halu sellainen saada.

Asensin jo Motonetin yleismallin automatiikan, mutta se nyt on mikä on ja alkuperäistä tekisi mieli.

En vaan klubin forumilta enkä sähköoppaasta löytänyt tarkempaa tietoa että mistä johdot tulevat. Löysin kyllä täältä että sijaitsisi kone huoneessa tulipellissä kuskin puolella ylhäällä. Mutta mulla ei siihen kohtaan tule mitään johtoja. Mutta lokasuojaan menee läpivienti kumi, pitäisikö johdot tulla sieltä jos tulevat?? Mulla kun ei ole ajovalo releitäkään tulipellissä, on vaan se yksi rele tuolla konehuoneen sulakeboksissa.

Eli onko niin ettei kyseisiä liittimiä ole jos ei ole alunperin ollut automatiikkaakaan?? Ja jos on niin, niin mitenkä mahtais onnistua automatiikan kytkentä muuten.

Galantin automatiikkaa mulla ei hyllyssä ole, mutta purku lancerissa on automatiikka ja sitä meinasin soveltaa galanttiin.

Kaikenlainen tieto ja neuvo olisi tarpeen.

Ja sitten vielä että mistä mahtais löytyä Lancer 88-92 automatiikan kytkentä, eli mikä tieto mihinkin johtoon menee.
 
Takaisin
Ylös Bottom