Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

kkjl85

Member
Club Member
Liittynyt
12 Heinäkuu 2012
Sijainti
Lohja
Eli otsikon mukaan missä se oikein on? Kun olen 3 tuntii ettinyt missä se on kun olen vaihtamassa mekaaniset sähköisiksi. Ei ollut sulake rasian takana, ei penkin vieressä kulkevassa johto nipussa joten mieleen tuli onko siihen sulake rasiaan tehty tyhjiä liittimen pidikkeitä? Olisiko se joku niistä?
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

kkjl85 sanoi
Eli otsikon mukaan missä se oikein on? Kun olen 3 tuntii ettinyt missä se on kun olen vaihtamassa mekaaniset sähköisiksi. Ei ollut sulake rasian takana, ei penkin vieressä kulkevassa johto nipussa joten mieleen tuli onko siihen sulake rasiaan tehty tyhjiä liittimen pidikkeitä? Olisiko se joku niistä?

liitin on yleensä tungettu sinne koteloon, paikkaan mistä johtosarja tulee ovelle.
kyllä se siellä on siinä on ~10cm johto ettei kovin kauas pääse karkaamaan siitä läpivienti aukosta
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

Aukosta ei sispuolelta mene kuin keskus lukituksen ja ovivalojen piuhat mut sitä toista liitintä ei löydy mistää. Ainoastaa sieltä kotelosta yläpuolelta löytyy 2 johtoo suojakumissa mitkä ei tunnu sähköjohdoilta eikä liiku mihkää :'(
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

kyllä pitäs olla siinä pääsulakerasian ja tolpan välissä johto liittimellä ikkunoita varten :nykii
samaten apparin puolella pitäs olla ecun yläpuolella/pilarissa läpiviennin kohdilla olla apparin oven liitin.

sullahan siis on oven sarjat jossa on lukitus ja sähköikkunat? eteen ja taakse pitää olla johtosarja auton pääjohtosarjasta löytyy
vastakappaleet.
mulla oli tuossa valkoisessa pommissa diagnostiikka liitin hukassa mutta löyty se kun aikansa penko sitä sulakerasian seutua.

samalla seudulla on se sähköikkunan tulojohto + liitin
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

Alan epäilemään onko siellä ees noita ikkunan nostimen virtapiuhoja, kun en löytänyt edes B-palkista/lattian reunassa kulkevasta johtonipusta liitintä. Sähköpeilien johdot kyllä kulkee tossa toisessa liittimessä missä on keskuslukitus. Tota oven johtosarjaa tutkiessa huomasin noiden nostimien johdot on huomattavasti paksummat ja autossa kulkevissa johtonipuissa ei ole ees niin paksuja johtoja...
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

Mulla on samanikäinen silver diamond eikä siitäkään löydy sähköikkunoiden liittimiä, vakkarille kyllä löytyy sähköt. ???
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

mulla oli -90 gli ja siitä löyty pistokkeet sähkölaseille :nykii
mutta kaippa kaikki varioaatiot on mahdollisia noissa johtosarjoissa :nykii
 
Vs: Galant -91 gls (black diamond) sähköikkunan virtaliitin

Juu totesin sen ettei niit oo siel, niin tein omat virtasarjat sinne ku sain kuitenki oviin omat johto sarjat. Vähemmän aikaa meni sen tekemiseen kum niiden etsimisee ;D. Ja eipä siin kun ymmärs miten ne toimii ni on helppo lisätä viel noi takaovien nostajat sikku jaksaa vaivautua taas.
 
Takaisin
Ylös Bottom