Eli:
Auto lähtee kyllä aina sadekelin jälkeen käyntiin ja liikkeelle. Muutaman kilometrin ajon jälkeen auto alkaa kuitenkin nykimään kovemmilla kierroksilla. Pienellä kaasulla jos ajaa niin nykimistä ei esiinny. Sanoisin että yli 2000 kierrosta, niin alkaa nykimään. Jos auton sammuttaa nykimisen aikana, se ei lähde käyntiin välittömästi, vaan joutuu odottamaan noin 15 minuuttia jonka jälkeen auto käynnistyy ja toimii normaalisti. Nykimistä on muutaman kilometrin ajan jonka jälkeen se loppuu ja auto toimii täysin normaalisti. Ja jos ajaessa sataa, ei ongelmaa esiinny.
Ilmeisesti kosteutta menee johonkin, mutta mihin ? Virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihdettu. Tulpat ja tulpanjohdot on vaihdettu.
Ideoita ?
Auto lähtee kyllä aina sadekelin jälkeen käyntiin ja liikkeelle. Muutaman kilometrin ajon jälkeen auto alkaa kuitenkin nykimään kovemmilla kierroksilla. Pienellä kaasulla jos ajaa niin nykimistä ei esiinny. Sanoisin että yli 2000 kierrosta, niin alkaa nykimään. Jos auton sammuttaa nykimisen aikana, se ei lähde käyntiin välittömästi, vaan joutuu odottamaan noin 15 minuuttia jonka jälkeen auto käynnistyy ja toimii normaalisti. Nykimistä on muutaman kilometrin ajan jonka jälkeen se loppuu ja auto toimii täysin normaalisti. Ja jos ajaessa sataa, ei ongelmaa esiinny.
Ilmeisesti kosteutta menee johonkin, mutta mihin ? Virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihdettu. Tulpat ja tulpanjohdot on vaihdettu.
Ideoita ?