Elikkäs alkoi Mitsu vi*uilemaan kunnolla ja kusee öljyä melkeen norona kannen vaihdelaatikon päästä.
Kansipahvi taitaa vaan "toivottavasti" olla sökönä, onko tuossa mallissa ollut halkeema tyyppivikoja? (Eräältä Volvo/Rellu/Mitsu asentajalta kuulin huhuna että ei.)
Täytyykö kannenpultit uusia kun avaa kannen, entä löytyisikö joltain kiristysmomenttia sekä pulttien kiristysjärjestystä?
Sekä jos joku tietäisi mistä saisi ladattua korjauskäsikirjan tai jotkut räjäytyskirjat niin olisin tyytyväinen
Autolla rullattu vasta 245 tkm. Vi*uttaa kun on vähiten ajettu auto ikinä ja tekee nyt tollasen tempun :nykii
Kansipahvi taitaa vaan "toivottavasti" olla sökönä, onko tuossa mallissa ollut halkeema tyyppivikoja? (Eräältä Volvo/Rellu/Mitsu asentajalta kuulin huhuna että ei.)
Täytyykö kannenpultit uusia kun avaa kannen, entä löytyisikö joltain kiristysmomenttia sekä pulttien kiristysjärjestystä?
Sekä jos joku tietäisi mistä saisi ladattua korjauskäsikirjan tai jotkut räjäytyskirjat niin olisin tyytyväinen
Autolla rullattu vasta 245 tkm. Vi*uttaa kun on vähiten ajettu auto ikinä ja tekee nyt tollasen tempun :nykii