Galant -97 haisee palaneelle

Z

Zvortex

Guest
Onko kellään mitään hajua mistä voisi johtua palaneen haju aina ajon jälkeen. Normaalia ajoa ja kun auton parkkeeraa niin kuskin puoleisen takarenkaan luona haisee palaneelle. Muistuttaa palaneen muovin hajua. Jarrut pitäisi pelata ettei laahaa. Levyt suht viileät. ??? Putki tekee pienen mutkan lähelle rengasta, mutta... outoa..
 
Joskus olen ollut huomaavinani että samalla kohdalla hohkaa jostain lämmintä. Jarruja epäilin vaan vanteet olivan ihan viileät joten ei jarrutkaan hirveän kuumat voineet olla... Hajua en niinkään ole huomannut. Ja tuon em. asiankin olen huomannut vain kun aamulla ajan töihin ja ilma on 10 astetta pakkasella tai lämpimämpi, nyt kun on ollut lämpimämpää hetken niin en ole taas asiaa huomannut. Ehkä minulla tuo voisi johtua pakoputkesta jos se on siinä kohdalla, en tiedä...
 
Huomannut saman Lancerissa. Katsokaapa onko haju peräisin pakoputken kannatinkumeista, näkyy kuumenevan putki ja kumit aikalailla pitkässä ajossa, n. 100 km esim. jopa 25 pakkasessa, takapönttö oli niin kuuma ettei kättä kestänyt.
 
vähän off topic mut itse ihmettelin et mikä sa.tana on kun kumi haisee autossa
sit se selvis kun pysähdyin ja otin juniorin takapenkiltä ulos
sillä oli uudet nokia lantsarit jalassa ja lämmin auto niin tottakai ne vähän kumille kärtsää
kaikkea sitä tulee ajaessa ihmeteltyä ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom