Galant GDI -00 käyntiongelma

KalleMitsu

Member
Liittynyt
31 Maaliskuu 2012
Sijainti
Kouvola
Pesin äsken Galantin konehuoneen. Käynnistys sen jälkeen. Toimii hienosti hetken aikaa ja sitten kierrokset putoaa sinne 500 kierroksen tuntumaan ja kone alkaa käydä raskaasti. Samalla moottorin vikavalo syttyy. Minneköhän sitä vettä nyt sitten meni??? Ennenkin olen sen pessyt ilman ongelmia. ???
 
Vs: Galant GDI -00 käyntiongelma

Voiko laturin kastuminen aiheuttaa tuommoista? Ei ole ennen tosiaan tapahtunu vastaavaa. Kuivukoon nyt yön yli. Aamulla uus yritys.
 
Vs: Galant GDI -00 käyntiongelma

Kokeilin ja sama lopputulos... :seina :seina :seina :seina Mitäs nyt sitte? Vikakoodien lukuko?
 
Vs: Galant GDI -00 käyntiongelma

KalleMitsu sanoi
Kokeilin ja sama lopputulos... :seina :seina :seina :seina Mitäs nyt sitte? Vikakoodien lukuko?

Siitähän se kannattaisi aloittaa jos kerran on niin harvinainen tilanne että Mitsussa syttyy ihan vikavalo. :) Yleensä kun tuntuu että se valo ei syty vaikka mikä olisi p**kana.
 
Vs: Galant GDI -00 käyntiongelma

Minulla kävi kerran farmarin kanssa sama juttu pesun jälkeen. Lataus ainakin oli silloin heikohkoa hetken aikaa ja ehkä sitä vettä oli myös jossain muualla, mutta kun sain konehuoneen lämpöiseksi, niin kuivumisen jälkeen rytkeet hävisivät. Voihan niitä vikakoodejakin lukea, jos on helposti tehtävissä, mutta jos ei, niin kuivattelisin konehuonetta vielä ja antaisin käydä koneen lämpöiseksi. En ota vastuuta tästä neuvosta, mutta näin tein itse.
 
Takaisin
Ylös Bottom