Galant huolto-ohjelma 97->

jiiaa

Member
Liittynyt
4 Toukokuu 2007
Sijainti
Oulu
Löytyykö keneltäkään Galantin huolto-ohjelmaa? Omassa huoltokirjassa on kaikki Gyntteriä...

Samaan syssyyn voisi kysäistä mielipidettä automaattilaatikon öljyistä, kannattaako maksaa reilusti enemmän Mitsun omasta öljystä vai kelpaako halvemmat esim. Castrolin litkut?
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

Automaatista en tiedä kuinka kranttu on öljyille, mutta manuaalissa kannattaa käyttää Mitsun omia, niin ei ala loota juonittelemaan. Manuaalissa vaihtoväli on niin harva ja pieni öljyn tarvis, että ei vie konkurssiin kalliimmatkaan öljyt. Huolto-ohjelma multa löytyy yhtenä A4 sivuna. Eli siinä on lueteltu millä kilsamäärällä mitäkin vaihdetaan / tarkastetaan. Olen saanu sen merkkiliikkeestä määräaikaishuollon yhteydessä, johon oli merkitty mitä on tehty. Voisin skannata sen ja laittaa haluttuun osoitteeseen jos tarvista.
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

Justiinsa tuommoinen kuponki minulla on kiikarissa. Nakkaa se tuohon profiilin mailiosoitteeseen niin olen todennäköisesti Oulun alueen tyytyväisin 8gen Galanttikuski ainakin vähän aikaa... :D
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

Automaattilaatikko on vielä krantumpi öljyjen suhteen kuin manuaaliloota joten ainoastaan mitsun omaa öljyä lootaan! Maksaa ~50 eukkoa litralta mutta se on sen arvoista kuitenkin :peukku
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

MetanolMan sanoi
Maksaa ~50 eukkoa litralta mutta se on sen arvoista kuitenkin :peukku

Höpö höpö! Litrahinta suunnilleen 15e. Mutta hintansa väärtiä on kyllä!
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

16€ litra oli paikallisella Mitsulla, piti tarkistaa kun "hieman" sykähdytti tuo 50€ :nykii
 
Vs: Galant huolto-ohjelma 97->

jiiaa sanoi
16€ litra oli paikallisella Mitsulla, piti tarkistaa kun "hieman" sykähdytti tuo 50€ :nykii

Ohops :eek: Mitähän sitä on taas tullu kirjoteltua. 15e per litra siis piti kirjottaa! ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom